waarom laat je je hond niet lekker thuis?Madison schreef:Zo, echt super bedankt voor al jullie reacties, had echt niet verwacht dat het er zoveel zouden zijn!!
Maar even voor de duidelijkheid: dat neefje komt dus nooit bij MIJ thuis en dat zal hij ook nooit komen als hij Lara zo blijft schoppen. Ik kom altijd bij mijn schoonmoeder en het is het kindje van mijn schoonzus en die zijn daar ook vaak. Maar ik vind mijn schoonzus niet echt een goede opvoeder. Het ventje mag alles. Hij slaat haar ook in het gezicht en dan zegt ze: "ga maar even in de hoek staan". Maar ze blijft dan heel rustig en het ventje lacht zich een ongeluk en zij lacht dan lekker vrolijk mee. Ik kan dit niet begrijpen.
Maar na jullie reacties heb ik toch wat meer moed gekregen en vanmiddag is hij bij mijn schoonmoeder, daar ga ik dan ook even heen en als hij het flikt, dan kan hij een uitbrander krijgen. Niet dat ik hem ga slaan ofzo, maar als hij Lara echt hard schopt, kan hij wel een tik(je) van me krijgen, want ik ben het zo zat. Ik vind het vooral niet eerlijk dat hij gewoon niet onder de indruk ergens van is... Als ik hem heel boos toespreek of mijn stem verhef dan lacht hij er gewoon om. Ik kan me daar zo kwaad over maken
of kan hij niet alleen?
ik zou gewoon die hele situatie vermijden.
de hond thuis, kan jij gewoon heen (naar je familie) en hoeft je nergens druk om te maken.
voor alle partijen toch het best?
je hond kan zo ook niet bang worden voor kinderen.