Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

krakershonden

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

MonaToetje schreef:
Jacksel schreef:
MonaToetje schreef:
twinkeltje schreef:ik snap best dat er nog gekraakt woord geloof ook niet in de sprookjes dat alles zogezegd in ons land zo goed geregeld is veel wel maar sommige dingen gaan nog steeds niet helemaal goed
als jij niet terecht kan met je kinderen in een blijf van mijn lief huis bv omdat ze overvol zijn maar ook niet terug kan naar je huis omdat je daar niet veilig bend en niemand wat doet wat nog steeds voorkomt
nou dan kraak ik ook hun huis hoor vertik het om met mijn kinderen op straat te zwerven zo zijn er veel meer voorbeelden
in Nederland is veel geregeld maar nog niet alles loopt perfect
Twink, er is altijd nog een Blijf-van-mijn-lijf huis in een ANDERE stad waar vrouw en kinderen terecht kunnen.
Sorry , maar je maakt mij niet wijs dat er nergens in het land een plekje meer vrij is. :19:
Ik heb bij een stichting gewoond (ik zat daar bij begeleid wonen), waar ook blijf van mn lijf toe behoorde. Ik zat daar bij de cliëntenraad en was dus ook bij de andere onderdelen van de stichting betrokken. En het zit dus echt regelmatig helemaal hardstikke vol... Landelijk... Net zoals crisisopvang en ook daklozenopvang in de winter is regelmatig zwaar rampzalig, er is gewoon te weinig plek...
Dan ga je toch naar de " nachtopvang "??? :19:
Hoorde idd ook bij die betreffende Stichting. En zat ook standaard vol. De verhalen die ik inderdaad heb gehoord over rondbellen, rondbellen, rondbellen... En niets kunnen vinden. En ook vanuit het psychiatriewereldje heb ik al meerdere verhalen gehoord. Uit huis gezet door de ouders omdat die de problemen niet meer aankunnen. En vervolgens op straat kunnen slapen.

En je kan wel leuk zeggen 'naar een andere plaats gaan', maar dat moet je ook gewoon zelf betalen om daar te komen. En dat is fijn als je om 11 uur 's avonds op straat staat en te horen krijgt dat er alleen in Groningen nog plek is (Ja, echt gebeurd)...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”