[quote="Geer]
Helemaal bazen die de moeite nemen om met hun hond naar het bos te rijden, dat doe je in de regel niet als het je geen fluit interesseert hoe je hond het maakt
.
die vent interesserde het totaal niet wàt zijn hond daar deed in die struken
hoe kan je deze man nou een liefdevolle man voor zijn hond noemen.
kom eens op de grond, en lees nou echt, wat er gebeurd is.
behalve het leven zo leuk mogelijk maken.
ik snap nog steeds niet en dat doet mij zeer veel pijn,
dat hier de meesten dènken dat deze hond het naar zijn zin heeft !!
dit is niet een honden forum waardig , deze reacties , ongelooflijk !
Ik heb daar zo'n hekel aan, van die mensen die moeten laten zien hoe'n geweldig hondenhart ze wel niet hebben. Van die betweterts. Ik moest laatst medicijnen voor Sophies onverklaarbare maagklachten ophalen en stond wat te overleggen met de assistente. Toen kwam er zo'n hoela aanzetten die meende mij wel even de oplossing te vertellen. Ik moest naar Martin Gaus namelijk. Want die had een advieslijn. En daar zaten allemaal mensen die alles wisten. En... Hou in godsnaam je muil zeg.
sorry, maar van wie was die enige !! flauwgevallen hond in deze hitte
ik kan hier erg kwaad om worden.. veel zeggen over een ander.. maar zèlf een hond hebben, die flauwviel
( eigenlijk wel heel komisch)
Hier in het bos loopt ook een stel met twee Bassets. Een jongere, en een oude, die er werkelijk niet uitziet. Hij stikt van de bulten en open plekken, stinkt en is sneu. En heel oud. En hij heeft continu last van fistels en ongemakken, maar hij houdt nog zo van een kuiertje, aldus de bazen. Nou, prima toch?
nee, NIET prima, want dit is menselijk denken !!!