waarom, op mn 18e jaar werd ik verliefd op het ras en wist toen al dat ik ooit zon hond wilde.
de uitstraling, de moed de kracht fantastish vond ik het!
helaas wilde mijn toemalige man dr absoluut niet aan, maar aangezien ik opgegroeid ben met honden de franse buldog, wilde ik toch een hond, ik heb de eerste jaren 2 witte bouvier gehad, een franse buldog, en een kruising dobberman.
het bleef kriebelen, en toen ik mijn man ontmoette was dat een van de eerste vragen die ik hem stelde

en ja hoor ook hij vond het een prachtig ras, dus toen onze hondjes zijn overleden zijn we op zoek gegaan naar de sbt.
dat werd youknow de rode sbt uit mn onderschrift ze was een herplaatser van 9 mnd. daarna kwam ik in aanraking met de ast en besloten we ook een groter formaat aan te schaffen, dat werd youka die we als pup kochten. helaas is ze net geen drie geworden...
toen we dr twee hadden kwamen we fellow tegen een herplaatser van toen 3 jaar oud ook een ast, gaan kijken en verkocht.
dat was onze eerste roedel staffies, na het overlijden van youka een poosje 2 hondjes gehad, maar wist toen al dat als de tijd rijp was ik een pupje wilde uit het hondje van mijn vriendin.
anderhalf jaar na youka is fellow overleden 7 jaar oud.
thalina had toen dr nest liggen en de moederhond ,kende, ik al van jongs af aan van fora en ik vond het een prachtig beestje, ik ben gaan kijken en was verkocht. zo kwam chira dr bij.
en toen werd lola zwanger, en daaruit is vinto gekomen onze jongste aanwinst

voor mij is dit echt ons ras, een hond die zeer mens en kindvriendelijk is, waar ik lekker mee kan sporten, en een schitterend uiterlijk, ik wil nooit iets anders meer!