Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Begraven of verassen ? Geef me jullie redenen aub !
Moderator: moderatorteam
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Onze vorige hond hebben we spijtig genoeg achter gelaten bij de dierenarts,was toen helemaal nog niet op hoogte van de mogelijkheid tot cremeren van huisdieren.Tenminste niet op de manier van het as verzamelen en de mogelijkheid om dit in een urn te bewaren.
Inmiddels heb ik een buurvrouw (pottenbakster)die zelf prachtige keramische urnen en gedenktekens maakt voor huisdieren en mij dus een hele ander kijk op de dingen heeft gegeven en me ook bewust heeft gemaakt dat die mogelijkheid ook aanwezig is.
Ik zou nu voor alle drie mijn kanjers een mooie urn of herdenkingssieraad laten maken waar ik as in kan bewaren.
Ofwel ik kies voor cremeren
Inmiddels heb ik een buurvrouw (pottenbakster)die zelf prachtige keramische urnen en gedenktekens maakt voor huisdieren en mij dus een hele ander kijk op de dingen heeft gegeven en me ook bewust heeft gemaakt dat die mogelijkheid ook aanwezig is.
Ik zou nu voor alle drie mijn kanjers een mooie urn of herdenkingssieraad laten maken waar ik as in kan bewaren.
Ofwel ik kies voor cremeren
-
- Zeer actief
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
- margriet
- Actief
Ik weet niet of ik na het zien van dit plaatje nog kan slapen vanavond!!!Nanna schreef:Ópzetten....da's toch zeker een grapje hè?
Never nooit dat ik zoiets in mijn huis zou willen hebben na de dood van mijn geliefde huisdier
*foto verwijderd door moderator*
:N:
Alhoewel...zo'n teckeltje op een plankje, met wieletjes eronder
Het plaatje heb ik heel snel weg gescrold, ik heb vannacht liever geen nachtmerries, kan daar niet zo goed tegen.
Tirsa zal worden gecremeerd en de as door het crematorium uitgestrooid. Voor mij is het dan niks meer en alleen al de gedachte dat dat dan Tirsa is die in dat potje zit, da's niks voor mij. Ik wil d'r wel zelf wegbrengen, want ik weet hoe het hier bij de dierenambulance soms toegaat en ik wil niet dat dat met Tirsa gebeurt.
Tirsa zal worden gecremeerd en de as door het crematorium uitgestrooid. Voor mij is het dan niks meer en alleen al de gedachte dat dat dan Tirsa is die in dat potje zit, da's niks voor mij. Ik wil d'r wel zelf wegbrengen, want ik weet hoe het hier bij de dierenambulance soms toegaat en ik wil niet dat dat met Tirsa gebeurt.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- margriet
- Actief