Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
strandtenthouder heeft een dominante reu, wat nu?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
- Zeer actief
In de keren dat ik er heb gelopen en loop is hij nog nooit naar me toe gelopenDaisy@ schreef:Oké, ik geloof je!![]()
Maar dan kan ik me wél voorstellen dat mensen omlopen. Niet om redenen die PDB dan schrijft, maar gewoon omdat ze echt bang zijn voor zo'n hond.
Plus dat ik het ook niet zo breed zou hebben als ik daar met m'n honden aankwam en hij naar m'n honden toe zou komen.

- Daisy@
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
Ik weet het onderdaad nog nietmatthijs schreef:Haha, je leest dus niet alleen slecht bij mensen die het niet met je eens zijn, ze stelt je een of/of vraag en jij antwoord met: ja die is hetPak-de-bal schreef:ja, die is het , je kan verder geen kant op, of verder lopen naar Monsterloti schreef:Even voor de duidelijkheid voor de mensen die de situatie ter plekke niet kennen: op een heel klein stukje strand na is dit de enige plaats op het zuiderstrand waar honden na 15 mei overdag zijn toegestaan. Een alternatieve route nemen is dus geen optie.
Pak-de-bal, bedoel je de 1ste strandopgang einde Machiel Vrijenhoeklaan of de 2e aan het einde van Kijkduinpark?

- Daisy@
- Zeer actief
Dat zou het zéker, logisch.Brigitte schreef:Ja, hij scharrelt altijd wat rond en mensen die naar de strandtent lopen met hun hond daar loopt hij wel naar toe maar hij is zeker niet vervelend, ik denk dat dat idd klanten zou gaan kosten als de hond gevaarlijk zou zijnDaisy@ schreef:Dan valt dan reuze mee!!!
Ik zou er zelf ook geen moeite mee hebben, maar kan me wel voorstellen dat mensen dat wel hebben met honden. Maar goed, bij een strandtent heeft het natuurlijk ook wel wat zo'n scharrelende hond.
Ik zou alleen hopen dat hij niet op m'n honden af zou komen... of hij nou wat doet of niet... Spike vind het nooit zó gezellig zo'n visite. :N:
Hier ook niet, die krijgt van Tirsa meteen een snauw, maar goed als ik al zou zien dat er 'n hond los loopt op zo'n terras gewoon doorlopen. Maar goed, gelukkig kom ik maar 1 keer in de paar jaar ergens op het strand en dan al zeker niet daar ergens. Wij doen Zeeland wel.Daisy@ schreef:Dat zou het zéker, logisch.Brigitte schreef:Ja, hij scharrelt altijd wat rond en mensen die naar de strandtent lopen met hun hond daar loopt hij wel naar toe maar hij is zeker niet vervelend, ik denk dat dat idd klanten zou gaan kosten als de hond gevaarlijk zou zijnDaisy@ schreef:Dan valt dan reuze mee!!!
Ik zou er zelf ook geen moeite mee hebben, maar kan me wel voorstellen dat mensen dat wel hebben met honden. Maar goed, bij een strandtent heeft het natuurlijk ook wel wat zo'n scharrelende hond.
Ik zou alleen hopen dat hij niet op m'n honden af zou komen... of hij nou wat doet of niet... Spike vind het nooit zó gezellig zo'n visite. :N:
- Daisy@
- Zeer actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
over welke strandtent heb jij het nou eiegnlijk, je hebt er 2 met een rottweiler , hè?Brigitte schreef:Ja, hij scharrelt altijd wat rond en mensen die naar de strandtent lopen met hun hond daar loopt hij wel naar toe maar hij is zeker niet vervelend, ik denk dat dat idd klanten zou gaan kosten als de hond gevaarlijk zou zijnDaisy@ schreef:Dan valt dan reuze mee!!!
welke van de 2 ?
bij allebei moet je heel toevallig ook het strand op en af.

de ene is een hele gezellige rottweiler en de andere vind ik heel anders dan de eerste.
alebei reuen
-
- Actief
- Contacteer:
Maar is het strand niet heel breed daar? Je hoeft dan toch niet vlak langs die hond te gaan lopen.......
Als je echt bang ben voor die hond is de enige oplossing om er niet meer langs te lopen...
Misschien kan je anders ook eerst eens kijken wat die hond doet bij jou hond. Ik heb zelf niet zulke grote honden en kom soms honden tegen waarvan ik eerst denk gaat dat wel goed maar achteraf blijkt dat gewoon heel goed te gaan. Ik denk dat je pas wat over die hond kan zeggen (ook tegen de baas) als je echt wat met hem heb meegemaakt.
Als je echt bang ben voor die hond is de enige oplossing om er niet meer langs te lopen...
Misschien kan je anders ook eerst eens kijken wat die hond doet bij jou hond. Ik heb zelf niet zulke grote honden en kom soms honden tegen waarvan ik eerst denk gaat dat wel goed maar achteraf blijkt dat gewoon heel goed te gaan. Ik denk dat je pas wat over die hond kan zeggen (ook tegen de baas) als je echt wat met hem heb meegemaakt.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Pak-de-bal schreef:over welke strandtent heb jij het nou eiegnlijk, je hebt er 2 met een rottweiler , hè?Brigitte schreef:Ja, hij scharrelt altijd wat rond en mensen die naar de strandtent lopen met hun hond daar loopt hij wel naar toe maar hij is zeker niet vervelend, ik denk dat dat idd klanten zou gaan kosten als de hond gevaarlijk zou zijnDaisy@ schreef:Dan valt dan reuze mee!!!
welke van de 2 ?
bij allebei moet je heel toevallig ook het strand op en af.![]()
de ene is een hele gezellige rottweiler en de andere vind ik heel anders dan de eerste.
alebei reuen
Jongens??? Waar is het nummer van de krant

- Daisy@
- Zeer actief
ik kwam van de week de strand-politie tegen ,
(die mij in de regen en in de wind een waarschuwing gaf
omdat ik op een stuk strand liep waar geen honden mogen , maar er liep ook helemaal niemand !
)
En we raakten aan de praat, en ik had het over deze rottweiler ,
en wat hij zei was:
"ja, ja , die is al bij ons bekend !!"
ik wist niet wat ik hoorde !!
dus ik heb wel gelijk gehad
omdat ik op een stuk strand liep waar geen honden mogen , maar er liep ook helemaal niemand !

en wat hij zei was:
"ja, ja , die is al bij ons bekend !!"

ik wist niet wat ik hoorde !!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Pak-de-bal schreef:ik kwam van de week de strand-politie tegen ,
omdat ik op een stuk strand liep waar geen honden mogen , maar er liep ook helemaal niemand !)
en wat hij zei was:
"ja, ja , die is al bij ons bekend !!"![]()
ik wist niet wat ik hoorde !!![]()
Bauke is nu ook bekend bij de strand-politie.

- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
nee, door rood rijden heb ik nog nooit gedaan, wel in de regen op het strand gelopen ,Gos schreef:Goh, dus je bent niet de enige veelpleger op het strandJe rijdt zeker ook door rood als er niemand aankomt
en wie doet mij dat na?
maar nu is het bevestigd hierdoor, en ik kan nu echt die cirkel niet meer maken,
ik durf niet meer , en wacht wel tot de winter
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Am Akita, Am Staff
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer: