Pepie schreef:Ik ga ook een mantelpakje kopenlinlin schreef:hatseflats! dat heb je heel erg goed gedaan, pooh. en dan allemaal zonder de handtekeningen en deelraadambtenaren van pepie.pooh schreef:Ik heb trouwens wel mijn lach moeten inhouden toen ik me bij het kantoor meldde vanochtend, de mussen vallen van het dak maar ik was in mantelpak. De secretaresse, in campingoutfit, wilde me natuurlijk niet door laten lopen want ik had geen afspraak.
Ik heb daarop gereageerd met " oh prima, dan krijgen jullie de post wel via het kantongerecht, als de zaak voor moet komen". Feitelijk kan dat natuurlijk allemaal niet zomaar, maar ik had al gezien dat deze dame dat toch niet wist :N:
Ze begon haastig op haar crocs te rennen en binnen 30 min zat ik dus waar ik wilde zitten..........Dat bespaart mij een hoop werk
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mag dit zo maar?
Moderator: moderatorteam
- boemerang
- Zeer actief

onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De wet wordt dus steeds erger en erger, nog ff en we mogen helemaal geen honden meer:(
Maar goed, ik vind het schandalig dat dit gebeurt. Dat er geen hond in een huis mag komen:@
Maar goed, ik vind het schandalig dat dit gebeurt. Dat er geen hond in een huis mag komen:@
Zie: www.112goverwelle.nl voor meer over mij en mijn huisdieren.
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
de zuurpruimen zijn door de woningbouw uit hun 'functie' gezet. Er komen dus verkiezingen (linlin schreef:en? hoe is het afgelopen?pooh schreef:
De bewonerscommissie moet morgen op het matje komen, ik denk dat als ik de tijd kan vinden ik me onder de toeschouwers ga begeven, samen met mijn moeder. Lijkt me wel een gezellig uitje
Erg grappig allemaal, maar helaas werd ik door mijn werk gehinderd om het schouwspel live te zien. Mijn moeder is wel geweest, heeft zich smakelijk vermaakt om de beteurde gezichten is daarna aan de rode port gegaan

haha! ik vind het een hele goeie bak!pooh schreef: de zuurpruimen zijn door de woningbouw uit hun 'functie' gezet. Er komen dus verkiezingen () en er worden dus nieuwe kandidaten gezocht.
Erg grappig allemaal, maar helaas werd ik door mijn werk gehinderd om het schouwspel live te zien. Mijn moeder is wel geweest, heeft zich smakelijk vermaakt om de beteurde gezichten is daarna aan de rode port gegaan
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dat kan ik toch niet weten,ben geen BelgischeInge O schreef:alm@ schreef:Inge O schreef:ahahaha, loontje komt om zijn boontje![]()
.
![]()
![]()
![]()
http://www.onzetaal.nl/advies/boontje.php
10e regel![]()
.