Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

angstbijten, dat is eng, zeg !

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Pak-de-bal schreef: waarom die vent er niets van zei?
hij kon toch ook wat waarschuwen? :denken:
Misschien is het een idee om je jas te laten bedrukken met een tekst in de trant van:

"Pas op! Ik aanvaard geen enkele verantwoording voor mijn eigen gedrag! Alle verantwoording ligt bij degene die ik tegenkom!"

Het is wel prettig leven zeker, dat het altijd aan een ander ligt. Daarom doe je ook steeds zo vrolijk en positief en klaag je zo weinig.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Pak-de-bal schreef:
Neeltje schreef:
Pak-de-bal schreef:
kitty schreef:In je eerste bericht lees ik over een man, druk telefonerend, met een aangelijnde hond die niet vriendelijk is naar soortgenoten.
Dit zou ik niet zien als een gezellig uitnodigende combinatie waar ik mijn hond even lekker zou laten snuffelen in de hoop een gezellig praatje te maken :denken:
In mijn eerste bericht had de man de telefoon in zijn hand, en niet bij zijn oor,
was de hond niet onvriendelijk maar kan ik uberhaupt niets "lezen" van deze hond
en kende ik deze man niet eens, en ik ging er dus sowieso geen praatje mee maken

nog wat? :wink:
u vraagt en wij draaien, hoor :wink:
Als je er al geen praatje mee maakt, ben je toch heel erg dichtbij:
toen Bauke bij haar snuit was dook ze echt weg.
Als je de hond al niet kunt lezen, dan vraag JIJ toch aan die man of je zo dichtbij mag komen? Dat doe je toch niet ongevraagd. Dat IS vragen om moeilijkheden. Zolang jij op beleefde afstand blijft hoeft hij jou helemaal NIETS uit te leggen.
je hebt gelijk, dat schreef ik in het begin al, dat ik het fout gelezen had en
ik schreef ook:

waarom die vent er niets van zei?
hij kon toch ook wat waarschuwen? :denken:
Misschien is hij het net als ik een beetje beu om al die domme mensen iedere keer te moeten waarschuwen en weet hij dat z'n hond niet zal bijten, maar alleen een flinke waarschuwing aan de andere hond zal geven. Hier loopt nu ook weer zo'n oen met z'n zwarte labrador pup los, zonder nog eens 'n riem bij zich te hebben. Tirsa MOT geen zwarte labradors en al helemaal geen irritante pups. Ik heb die kerel het nu al twee keer gezegd, de derde keer laat ik Tirsa d'r gang gaan en krijgt de pup een flinke snauw van Tirsa. Als ze het niet goedschiks willen oplossen, dan maar kwaadschiks. Moeten ze maar eerst nadenken voordat ze 'n hond aanschaffen.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Pak-de-bal schreef:
Dutchie63 schreef:Zo'n kop zou ik ook heben,,wat een lekker mens zeg..met gif gaan strooien..ook niet helemaal aan het sporen daar boven..
Marion
volgens mij heb je een verkeerd onderwerp"?
Nee, ze reageert op iets wat ik gezegd heb, en wat jij kennelijk niet gelezen hebt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

Gek,ik kan het verhaaltje zo gauw niet vinden van die persoon die dreigde om met gif te strooien..
Marion
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Dutchie63 schreef:Gek,ik kan het verhaaltje zo gauw niet vinden van die persoon die dreigde om met gif te strooien..
Marion
onderaan vorige pagina :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”