OK, maar ligt het aan een doorgaande weg of is het doodlopend? Dat scheelt natuurlijk ook. En is er een wandelgebied bij?tineke schreef:De verdeelplek is een parkeerplaats,wel een rustige, maar toch er kunnen auto's rijden natuurlijkHutsje schreef:Ik wil hem wel mee nemen maar dan moet de verdeelplek wel veilig zijn want ik wil hem niet aan de lijn houden. Tineke weet jij hoe die plek eruit ziet? Als we daarna dan een stuk gaan lopen kan hij in de auto blijven.Natas. schreef: En JOEPIE, Kiefertje komt ook las ik
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DDD3 doorstart, 10 februari Vlietlanden
Moderator: moderatorteam
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2

-
tineke
Het is een doodlopende weg en er is een mooi wandelgebied bijHutsje schreef:OK, maar ligt het aan een doorgaande weg of is het doodlopend? Dat scheelt natuurlijk ook. En is er een wandelgebied bij?tineke schreef:De verdeelplek is een parkeerplaats,wel een rustige, maar toch er kunnen auto's rijden natuurlijkHutsje schreef:Ik wil hem wel mee nemen maar dan moet de verdeelplek wel veilig zijn want ik wil hem niet aan de lijn houden. Tineke weet jij hoe die plek eruit ziet? Als we daarna dan een stuk gaan lopen kan hij in de auto blijven.Natas. schreef: En JOEPIE, Kiefertje komt ook las ik
- Hutsje
- Zeer actief
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Goed, we gaan dus weer vrolijk voor 10 feb? Ik ga mijn bestelling terugzetten!
geweldig mensen! 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik kom met de meiden, in ieder geval om te kijken wat er allemaal is en hoe alles in zijn werk gaat, en wat ik voor DDD 4 wellicht ga bestellen, en om wat van Whera's spulletjes mee naar huis te nemen om voor het eerst echt barf te gaan proberen. Ik wandel graag ook een stuk mee naderhand.
Whera, geldt je aanbod van de vorige keer nog? Laat me even per PB weten hoe en wat verder.
Whera, geldt je aanbod van de vorige keer nog? Laat me even per PB weten hoe en wat verder.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als Sandro nu wel weer kan dan hoeft mijn bestelling ook niet geannuleerd te worden 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Daphne
- Zeer actief
- Daphne
- Zeer actief
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
Marion.
Kunnen we een nieuw topic openen? Of wil iedereen zijn eerste bericht in deze topic wijzigen om even de uiteindelijke bestelling doorgeven?Sandro schreef:Wat fijn dat het toch op 10 februari kanmalinois schreef:Als Sandro nu wel weer kan dan hoeft mijn bestelling ook niet geannuleerd te worden![]()
Ik kan je bestelling dus meenemen!!
Voor zichzelf dus.
Ik ben de draad een beetje kwijt
Edit. Verkeerde topic. Ik bedoelde dat andere topic. Die van de barf-bestellingen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Sandro schreef:Wat fijn dat het toch op 10 februari kanmalinois schreef:Als Sandro nu wel weer kan dan hoeft mijn bestelling ook niet geannuleerd te worden![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Het besteltopic is wel duidelijk, toch?Marion. schreef:Kunnen we een nieuw topic openen? Of wil iedereen zijn eerste bericht in deze topic wijzigen om even de uiteindelijke bestelling doorgeven?Sandro schreef:Wat fijn dat het toch op 10 februari kanmalinois schreef:Als Sandro nu wel weer kan dan hoeft mijn bestelling ook niet geannuleerd te worden![]()
Voor zichzelf dus.
Edit. Verkeerde topic. Ik bedoelde dat andere topic. Die van de barf-bestellingen
-
tineke
Lijkt me een goed plan dan word het voor ons wat overzichtelijkerMarion. schreef:Kunnen we een nieuw topic openen? Of wil iedereen zijn eerste bericht in deze topic wijzigen om even de uiteindelijke bestelling doorgeven?Sandro schreef:Wat fijn dat het toch op 10 februari kanmalinois schreef:Als Sandro nu wel weer kan dan hoeft mijn bestelling ook niet geannuleerd te worden![]()
Voor zichzelf dus.
Doen wij weer samen een geit Marion?
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Sandro schreef:Wat fijn dat het toch op 10 februari kanmalinois schreef:Als Sandro nu wel weer kan dan hoeft mijn bestelling ook niet geannuleerd te worden![]()
Uhhhh Charlotte, zou jij voor mij, misschien, heel alsjeblieft, een pens en 4 kippies mee willen nemen??
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
De 30ste ga ik de lijsten per leverancier maken zodat het voor jullie overzichtelijk blijfttineke schreef:Lijkt me een goed plan dan word het voor ons wat overzichtelijkerMarion. schreef: Kunnen we een nieuw topic openen? Of wil iedereen zijn eerste bericht in deze topic wijzigen om even de uiteindelijke bestelling doorgeven?
Voor zichzelf dus.
Edit. Verkeerde topic. Ik bedoelde dat andere topic. Die van de barf-bestellingen![]()

-
Marion.
-
Marion.
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
Da's superfijnNatas. schreef:De 30ste ga ik de lijsten per leverancier maken zodat het voor jullie overzichtelijk blijfttineke schreef:Lijkt me een goed plan dan word het voor ons wat overzichtelijkerMarion. schreef: Kunnen we een nieuw topic openen? Of wil iedereen zijn eerste bericht in deze topic wijzigen om even de uiteindelijke bestelling doorgeven?
Voor zichzelf dus.
Edit. Verkeerde topic. Ik bedoelde dat andere topic. Die van de barf-bestellingen![]()
Wil je dan voor mij geen totalen neerzetten per vleestype maar gewoon achter elkaar wie wat heeft besteld. IC verpakt nml. per persoon wat ie heeft besteld. Snap je het nog
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, ja ik snap het nogBas Rouge schreef:Da's superfijnNatas. schreef:De 30ste ga ik de lijsten per leverancier maken zodat het voor jullie overzichtelijk blijfttineke schreef:Lijkt me een goed plan dan word het voor ons wat overzichtelijkerMarion. schreef: Kunnen we een nieuw topic openen? Of wil iedereen zijn eerste bericht in deze topic wijzigen om even de uiteindelijke bestelling doorgeven?
Voor zichzelf dus.
![]()
Wil je dan voor mij geen totalen neerzetten per vleestype maar gewoon achter elkaar wie wat heeft besteld. IC verpakt nml. per persoon wat ie heeft besteld. Snap je het nog
Dat geldt voor Tineke ook dacht ik?

-
tineke
- Joy C
- Zeer actief
- Milou85
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Daphne
- Zeer actief
Ahh superHutsje schreef:Ja, dat moet wel lukkenDaphne schreef:Jessica,
Kan jij nog aan die gemalen pens komen misschien?
Nero eet namelijk geen lapjes pens, das niet fris
Maar gemalen eet hij het dus wel.
Per hoeveel kilo kan ik dat bestellen of gaat het per pens?
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
- Hutsje
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-