Het lijkt mij dat ze er zelf aan meewerkt als het in HvN op tv isFelix schreef:En wie zegt dat zij de publiciteit gezocht heeft danStang schreef:Halloherejede schreef:Kijk er is doorgaans een noodpot bij de db voor dit soort gevallen, en om een mevrouw te kakken zetten hier die jullie niet kennen, en haar verhaal weer even op een forum smijten dat getuigt ook niet veel van enig inzicht in anderen, als er gevraagd word om hulp prima, maar er word weer iemand door de slijk gehaald die je niet eens kent![]()
ze komt er zelf mee op tv
![]()
en dan zou dit niet op een hondenforum besproken mogen worden terwijl ze zelf de pucliciteit opzoekt?![]()
Zo lust ik er nog wel 100 ja!![]()
En voor zover ik altijd begrepen heb, een dierenarts heeft ook een soort van: "medische eed" afgelegt, dus ik vindt het een kwalijke zaak dat een dierenarts bij die mevrouw in haar woonplaats het hondje niet geholpen heeft!
Je kan niet de verantwoordelijkheid op de dierenarts schuiven: zíj is degene die een hond genomen heeft en dus moet zíj ervoor zorgen.
Een dierenarts is toch niet verantwoordelijk voor iedere hond in Nederland? dat zou wat zijn zeg
Je kan er evt over discusseren of een dierenarts een zwaargewonde hond wel of niet moet helpen, maar de schuld/verantwoording in de schoenen van een dierenarts schuiven dat klopt natuurlijk voor geen meter