Het stond wel onder de afzuigkap in de keuken, maar heb er totaal geen last van gehad

Moderator: moderatorteam
Je gelooft het niet, maar die heb ik dus niet.JYBD schreef:Onder de afzuigkap?Leonie. schreef:Zijn er dingen die je kunt drogen in de keuken zonder dat je huis enorm ruikt? Bijvoorbeeld kip?
Ik twijfel nog steeds...
Kip ruik je niet met drogen, kun je gerust doen. De jongens vinden het heerlijkLeonie. schreef:Zijn er dingen die je kunt drogen in de keuken zonder dat je huis enorm ruikt? Bijvoorbeeld kip?
Ik twijfel nog steeds...
Leuk ben benieuwdLeonie. schreef:Ok dan vraag ik er toch maar eentje voor mijn verjaardag
Oktoberesenhazel schreef:Hoop dat je snel jarig bent :lol:
Thanks voor de tipmoosje schreef:Dogmeat.nl
Hier zitten er nu konijnenoren in, en kippenvoetjes en blokjes hertenvlees. De laatste vrij klein gesneden, makkelijk met trainen.
Heb je ook een droger aangeschaft Sigrid ,wat leukSigrid,Sandy en Diva schreef:Hoelang drogen jullie kippenhartjes en smuldier ??
Ha ha , ja ze waren succesvol de snoepjesEefsel schreef:Ik zit er ook aan te denken misschien toch een droger aan te schaffen, als ik zag hoe Joep reageerde op de gedroogde snoepjes die Tineke bij zich had afgelopen keer
Maar nu zijn er heel veel droogmachines, welke hebben jullie en waar hebben jullie die gekocht?
Ja wou er al heel langTineke schreef:Heb je ook een droger aangeschaft Sigrid ,wat leukSigrid,Sandy en Diva schreef:Hoelang drogen jullie kippenhartjes en smuldier ??![]()
Smuldier zou ik niet weten maar de hartjes doe ik een uur of 9.