Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stille liefdes

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Crescent
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Stille liefdes

Ongelezen bericht door Crescent »

dagmar88 schreef:

:LOL: Godver wat een bek. Op een kussentje op de bank en buiten met een jas zitten chagerijnen.
Juistem, ze past daarom prima hier. :LOL:
Manuma schreef:Jaaa dat zijn de leukste :I: Prachtige, statige hond!
Het kost me moeite geen contact op te nemen.
S@ndr@ schreef:die is prachtig, wat een uitstraling , ik hoe van dat soort oogjes
Megaaaa, ik wil deze hond, al is het alleen al omdat ze er dan de hele tijd zo bij kan liggen, stilletjes oordelend. Heerlijk lijkt me dat.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Ooohhh die zijn wel heel erg leuk
Fenneke en Baloe
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Boris is wel heul erg leuk, :I:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Catho schreef:Net een soort langbenige Sofi'tjes! Vind ze erg grappig :I:

http://www.dierenopvangdewissel.nl/asie ... -mix-pups/
Die zijn énig! Het zijn net reuze-Sofi'tjes ja, ook qua karakter (op dat blaffen na, maar dat is te verhelpen natuurlijk). Oh als die toch alledrie hier op het forum terecht konden komen... :I:
Ramiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): borderterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ramiek »

Catho schreef:
Sandra&co schreef:

Die zijn énig! Het zijn net reuze-Sofi'tjes ja, ook qua karakter (op dat blaffen na, maar dat is te verhelpen natuurlijk). Oh als die toch alledrie hier op het forum terecht konden komen... :I:
Ohh, ja graag :I: Het kan niet met Saba, anders nam ik Doerak er bij als sporthondje voor mezelf.

Ik bied koffie/thee/taart/koekjes aan bij ons thuis als iemand van ver moet komen :idea: Het is vanaf hier nog een mooie route ook.
Ze zijn enig! Vooral Doerak!
groetjes van Annemiek

Afbeelding
*Rana 23-7-2015
http://www.ramiek.nl
hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Ja ze zijn leuk! :lol1:
Iemand die terriers leuk vindt en iets wil doen met de hond gaat er onwijs leuke hondjes aan hebben. Het zijn wel echt stuiterballetjes die weten hoe te blaffen, maar ze kennen gewoon nog niks en willen wel leren. Dus gewoon zien als pups die je nog alles kan en moet leren.
Er is overigens nog helemaal geen interesse voor ze geweest. Dus mocht iemand het lezen met interesse, laat je niet afschrikken door die inventarisatielijst, want die is er niet meer.
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
Sandra&co

hakunamatata schreef:Ja ze zijn leuk! :lol1:
Iemand die terriers leuk vindt en iets wil doen met de hond gaat er onwijs leuke hondjes aan hebben. Het zijn wel echt stuiterballetjes die weten hoe te blaffen, maar ze kennen gewoon nog niks en willen wel leren. Dus gewoon zien als pups die je nog alles kan en moet leren.
Er is overigens nog helemaal geen interesse voor ze geweest. Dus mocht iemand het lezen met interesse, laat je niet afschrikken door die inventarisatielijst, want die is er niet meer.
Oh :schrik: Hier ga ik dus weer over piekeren he :LOL:
Zyntia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zyntia »

Ze zijn leuk :D
Maar hier komt voorlopig geen derde hond.
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Oei, die link had ik beter niet kunnen openen :I: Wat een leuke hondjes!!! Vooral Doerak, echt wel een border terriër look-a-like :lol1: Ik zou hem er zo bij willen, maar het thuisfront boycot uitbreiding :cry:
S@ndr@
Zeer actief

ik vind dit ook wel een heel mooi plaatje ...
Afbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Frekkel oftewel Pistacio. :I:

Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Ik moet niet meer kijken.. lijkt wel of ik broeds ben

Vaso, net Digger in het bruin
https://www.facebook.com/dutchforstrays ... =3&theater
:I:
Hakkene
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hakkene »

Johnny Jones schreef:Ik moet niet meer kijken.. lijkt wel of ik broeds ben

Vaso, net Digger in het bruin
https://www.facebook.com/dutchforstrays ... =3&theater
:I:

Leuk bekkie:)
Sandra&co

Tamara81 schreef:

Jesses, die zijn leuk. Liefde op het eerste gezicht! Het is dat ik op een Sofi pup wacht, anders had ik zo een van de drie opgehaald.

Hopelijk neemt Sandra er een, en komen de andere twee ook op het forum terecht :)
Vreemd dat er zo weinig interesse voor deze hondjes is.

Nah. Sandra neemt er geen. Stel dat ik daar 1 van ophaal, dat er dan nog een verschríkkelijk leuke pup uit Sofi komt gerold en ik ook nog m'n Silken Windsprite moet...dan zit ik aan 5 honden :schrik: Om 1 of andere reden vind ik 4 honden acceptabel en 5 honden onoverkomelijk :LOL: Maar als er niks bij zit bij Sofi en er is er nog 1 beschikbaar tegen die tijd (ja, nevernooitniet)...ja dan wil ik er echt wel serieus over denken.
Sandra&co

Nanna schreef:Inderdaad, hoarden is makkelijk. Dit is leuk en dat is leuk, ik ken het probleem ;-) Maar het werpt wel heel nieuwe problemen op zoals hoe ga ik dat allemaal betalen. Of vervoeren. En met veel honden in zo'n beetje dezelfde leeftijdsklasse zit je straks ook weer met een compleet bejaardenhuis.

Nou ja, ik vind heel veel honden leuk, maar niet voor de heb. Maar de afgelopen tijd loop ik tegen van alles aan, ik ben echt broeds aan het worden. Die Silken komt er ook op z'n vroegst eind volgend jaar pas, dan is Izzy bijna 6 en Soof bijna 4. Dat vind ik wel even lekker verspreid want ik zit echt niet te wachten op een huis vol stinkende bejaarden die te ziek/zwak/misselijk zijn om iets te gaan doen of zo :D
Dennenappel
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Ik vond het wel heeel gezellig, zo'n bejaarden clubje... allemaal wisten ze alles wel en heerlijk samen met ze dutjes doen, beetje rond slenteren en genieten van elkaars gezelschap :I:
De verzorging word wel meer, meer pies in huis :Q: Een heel medicijnkistje vol pillen enz. Allemaal dieetvoer...
Maar er gaat voor mij niets boven zo'n roedeltje oude stinkies waar je mee kan lezen en schrijven omdat je al zolang samen bent.

Alleen als ze dan kort achter elkaar gaan vind ik dat wel heel heftig...
Zou het wel zo weer doen.
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Sandra&co schreef:
Nanna schreef:Inderdaad, hoarden is makkelijk. Dit is leuk en dat is leuk, ik ken het probleem ;-) Maar het werpt wel heel nieuwe problemen op zoals hoe ga ik dat allemaal betalen. Of vervoeren. En met veel honden in zo'n beetje dezelfde leeftijdsklasse zit je straks ook weer met een compleet bejaardenhuis.

Nou ja, ik vind heel veel honden leuk, maar niet voor de heb. Maar de afgelopen tijd loop ik tegen van alles aan, ik ben echt broeds aan het worden.

Oh ik ook! :mann: Gelukkig loop ik tegen niets aan, want anders was ik allang gezwicht. Maar stiekem heb ik verschrikkelijk zin in een stuiterende pup in huis. Ik viel vandaag weer in katzwijm toen een piepjong stabijpupje enthousiast op me af kwam stommelen.
Maar ik wil geen geflipt hondenmevrouwtje worden die nergens anders mee tijd voor heeft en voor mij ligt de grens echt bij 2, dus ik moet t allemaal onbevredigd uitzitten.
Of tenminste - dat lukt tot nu toe net :oeps:
Afbeelding
Sandra&co

Dennenappel schreef:Ik vond het wel heeel gezellig, zo'n bejaarden clubje... allemaal wisten ze alles wel en heerlijk samen met ze dutjes doen, beetje rond slenteren en genieten van elkaars gezelschap :I:
De verzorging word wel meer, meer pies in huis :Q: Een heel medicijnkistje vol pillen enz. Allemaal dieetvoer...
Maar er gaat voor mij niets boven zo'n roedeltje oude stinkies waar je mee kan lezen en schrijven omdat je al zolang samen bent.

Alleen als ze dan kort achter elkaar gaan vind ik dat wel heel heftig...
Zou het wel zo weer doen.

Oh maar ik vind het ook helemaal prima dat ze ouder worden, hoort erbij. Ben zó benieuwd hoe Sofi is als ze 14 is :LOL: Die houdt alles nog strak in het gelid, gegarandeerd. Inclusief kwaaie staar-oogjes. Izzy gaat knetterhard dementeren. Waarschijnlijk wordt ze ook hartstikke blind en doof, die heeft toch al alle pech van de wereld. Maar ik wil ze dus gewoon niet allemaal tegelijkertijd bejaard hebben want dan heb ik alle kosten in 1 x én, nog belangrijker, dus waarschijnlijk ook geen geld meer voor een nieuwe hond die ik mee op sleeptouw kan nemen. Ik wandel namelijk niet vanwege de honden, de honden wandelen vanwege mij :mrgreen:
Sandra&co

Paisley schreef:Oh ik ook! :mann: Gelukkig loop ik tegen niets aan, want anders was ik allang gezwicht. Maar stiekem heb ik verschrikkelijk zin in een stuiterende pup in huis. Ik viel vandaag weer in katzwijm toen een piepjong stabijpupje enthousiast op me af kwam stommelen.
Maar ik wil geen geflipt hondenmevrouwtje worden die nergens anders mee tijd voor heeft en voor mij ligt de grens echt bij 2, dus ik moet t allemaal onbevredigd uitzitten.
Of tenminste - dat lukt tot nu toe net :oeps:

Ja ach, als we eens alle tijd en geld van de wereld hadden...
Rebble
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Ik zie zat leuks waar ik ook best voor zou willen gaan maar ik durf gewoon niet aan een tweede hond :oeps: Als die hond er is dan loopt het wel, dat weet ik, maar toch. Maar een ongecompliceerde hond erbij...wie weet.
Afbeelding
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Zit ik naar die nep Sofietjes te kijken zie ik ineens dit aan de zijkant voorbij komen. :hmmm:

http://www.dierenopvangdewissel.nl/asieldier/willie/
Afbeelding
Tijdje terug zag ik hem nog als vondeling voorbij komen op feestboek en toen had ik hem zeker geen 2 tot 3 jaar gegeven(slechte foto's). Wat een prachtige bull overigens zonder overdreven log te zijn(Droef is in verhouding met hem wel heel erg log).

Gelukkig plaatsen ze hem niet bij andere honden en katten en wil ik ook geen (middel)grote hond erbij. Maar hij heeft wel een lieve kop. :I:
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
hakunamatata
Zeer actief

Dees en Maylo schreef:Zit ik naar die nep Sofietjes te kijken zie ik ineens dit aan de zijkant voorbij komen. :hmmm:

Afbeelding
Tijdje terug zag ik hem nog als vondeling voorbij komen op feestboek en toen had ik hem zeker geen 2 tot 3 jaar gegeven(slechte foto's). Wat een prachtige bull overigens zonder overdreven log te zijn(Droef is in verhouding met hem wel heel erg log).

Gelukkig plaatsen ze hem niet bij andere honden en katten en wil ik ook geen (middel)grote hond erbij. Maar hij heeft wel een lieve kop. :I:
Het is echt een uk, veel kleiner dan Droef. Ik kende hem eerst alleen van de foto's en verhalen, had een best forse hond verwacht. En toen zag ik ineens een kleine dwerg voorbij komen :LOL:

Afbeelding
Deze drie zijn écht heel leuk. Vanmiddag hebben ze de hele tijd in de kantine gezeten en wat een grappige vrolijke hondjes. Er is nu maarliefst één geïnteresseerde, schiet dus nog niet op. Volgende week gaan ze op fb komen. Hopelijk brengt dat leuke mensen voor ze!
Afbeelding
Crescent
Zeer actief

hakunamatata schreef:
Dees en Maylo schreef:Zit ik naar die nep Sofietjes te kijken zie ik ineens dit aan de zijkant voorbij komen. :hmmm:

Afbeelding

Het is echt een uk, veel kleiner dan Droef. Ik kende hem eerst alleen van de foto's en verhalen, had een best forse hond verwacht. En toen zag ik ineens een kleine dwerg voorbij komen :LOL:

Afbeelding
Deze drie zijn écht heel leuk. Vanmiddag hebben ze de hele tijd in de kantine gezeten en wat een grappige vrolijke hondjes. Er is nu maarliefst één geïnteresseerde, schiet dus nog niet op. Volgende week gaan ze op fb komen. Hopelijk brengt dat leuke mensen voor ze!
Oeh, die bull is leuk en aardig gebouwd ook :I:

Hakunamatata, heb je een grotere foto van dat gespuis :hmmm:
-Nothing but the rain…
hakunamatata
Zeer actief

Crescent schreef: Hakunamatata, heb je een grotere foto van dat gespuis :hmmm:
Grotere foto lukt niet :scratch:
Maar het linkje naar verhaal en foto's is wel al eerder gedeeld. Dat is deze http://www.dierenopvangdewissel.nl/asie ... -mix-pups/
Afbeelding
Crescent
Zeer actief

hakunamatata schreef:
Crescent schreef: Hakunamatata, heb je een grotere foto van dat gespuis :hmmm:
Grotere foto lukt niet :scratch:
Maar het linkje naar verhaal en foto's is wel al eerder gedeeld. Dat is deze http://www.dierenopvangdewissel.nl/asie ... -mix-pups/
Oei, die zijn leuk
-Nothing but the rain…
runninggirl
Zeer actief

Ongelezen bericht door runninggirl »

Womble :I: Alsiknouplekhaddanwistikhetwel!

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Bah, hier ga ik van lekken. Yakoutische laika x samojeed.
Gelukkig hebben ze geen teefjes meer :D

Afbeelding

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

runninggirl schreef:Womble :I: Alsiknouplekhaddanwistikhetwel!

Afbeelding
ohw, wat een pracht..... wel een beetje veel haar... maar die oogjes
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

S@ndr@ schreef:
runninggirl schreef:Womble :I: Alsiknouplekhaddanwistikhetwel!

Afbeelding
ohw, wat een pracht..... wel een beetje veel haar... maar die oogjes
Wauw. :I:
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Wat een bijzondere hond RG!

Nanna schreef:Afbeelding

Deze, vanwege dat lachje :LOL: Ze staat op iedere foto van haar met zo'n superieure lach. Ik vind haar nu al leuk.
Dat heb ik met Luna, die heeft ook zo'n lach :I: .

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”