johanna68 schreef:Nou is ook niet echt straffen inderdaad. Maar ze moet dan wel apart gezet worden . Vaak is ze dan al aan het springen tegen bezoek op en die blijven dan aandacht aan haar schenken. Dus Puck blijft idioot doen.Heavy schreef:Maar het is toch geen straf om Puck even apart te zetten? Ik doe dat liever dan heel de tijd moeten corrigeren .
Het is inderdaad niet echt straffen maar denk dat er ook niks mis is met idee dat bezoek zich maar moet gedragen naar mijn wens hoe met Puck om te gaan. Als ik bij iemand anders ben schik ik me daar ook in.
Sommige bezoek is hier daar echt eigenwijs in. Ze vertelde(mn stiefpa dus) paar dagen terug betreft een rottweiler die ze tegen kwamen. De bazin vraagt nadrukkelijk aan mn moeder niet op de hond af te lopen omdat het fel is en springt. Waren onbekende mensen die ze tegen kwamen. Mijn moeder deed dus stap terug maar mn stiefpa die van zichzelf vind goed met honden te kunnen omgaan, gaat dus ondanks verzoek bazin op de hond af en geeft bevelen dat het moet blijven zitten en gaat aaien.Ik vind dat HONDSBRUTAAL.
Ze kennen die mensen niet... hond niet...er is een verzoek maar hij gaat gewoon zijn gang . Ik wil dus gewoon dat als hier mensen komen Puck bij me willen houden. Het kan heel simpel..hun moeten pas aaien als Puck zit. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn. En Puck lijkt het nu al te begrijpen..nu de bezoek nog
Dat is jouw verantwoording. Jouw huis, jouw regels.
Houdt je bezoek zich daar niet aan en stoort je dat, dan staan ze toch binnen 5 seconden weer op de stoep
Puck hoeft in ieder geval niet gestraft te worden omdat anderen niet luisteren.
Dan is het voor haar fijner gewoon ergens anders te zitten, evt met wat lekkers.