Frank, ik ben dit weekend naar de Verenigingsbokaal geweest en daar heeft Bart Bellon een demo gegeven met 2 van zn honden.frank1985 schreef:in bepaalde gevallen zeker een afkeer absoluut !!! maar ik ga niet zo ver dat iedereen die zegt een bijv een TT of prikker te gebruiken direct te veroordelen. ik denk dat er best situaties en honden zijn waarbij het een goede oplossing is.crutz schreef:naar mijn gevoel kritisch met een behoorlijke afkeer van....frank1985 schreef:sorry sorry sorry, nu ik het een aantal keren over lees zie ik het ook.
@ crutz, mischien klopt dat ook wel een beetje.....
ik veroordeel niemand maar ben gewoon kritisch.
meer is het niet.![]()
niets mis mee, maar kom daar dan eerlijk voor uit....
verder ben ik er heel erg in geintreseerd en hoop ik oprecht nog een keer goed gebruik van een tt te zien zodat ik me ook een goede mening kan vormen. ik he nu echter alleen nog maar verkeerd gebruik van gezien.
Mocht je interesse hebben ik heb een klein gedeelte gefilmd (wel met mn mobiel dus niet super kwaliteit maar het is te zien).
Zoals eerder genoemd, richt hij honden af o.a. met TT (maar pas NADAT hij zeker weet dat de hond weet wat er van hem verwacht wordt en de oefeningen uitgebouwd worden, ik heb met hem zitten praten hij heeft dit heel netjes en duidelijk uitgelegd).
Het is een demo en dus geen seminair dus geen uitleg erbij alleen resultaat... voor de een een circusact voor de ander (en zeker voor mij) een voorbeeld van een bijna perfect appel met een vrolijke hond.