Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Het is wel een replicaJion schreef:Hee ik ken dat ei.
Het enige echte ei heeft het een hele tijd prima overleefd toen ik nog alleen Mila had. Maar toen kwam Amy en was het snel voorbij voor het ei.Jion schreef:Oooooh een nepei.

Oh, god! Dat ei! Dat ei heeft me 500 piek gekost omdat mevrouw Jet 'm iets te eetbaar vond..DeDiana schreef:Stilleven met ei
O nee, geen goede herinneringen aan het ei dus!Nikki90 schreef:Oh, god! Dat ei! Dat ei heeft me 500 piek gekost omdat mevrouw Jet 'm iets te eetbaar vond..DeDiana schreef:Stilleven met ei
![]()
![]()
Gelukkig maar! 'T is ook wel een heel leuk ei! Maar Jet krijgt 'm niet meerDeDiana schreef:O nee, geen goede herinneringen aan het ei dus!Nikki90 schreef:Oh, god! Dat ei! Dat ei heeft me 500 piek gekost omdat mevrouw Jet 'm iets te eetbaar vond..DeDiana schreef:Stilleven met ei
![]()
![]()
![]()
Hier zijn er al verschillende gesneuveld, maar ze hebben er gelukkig nog nooit iets van opgegeten.
Nee, dat snap ikNikki90 schreef:Gelukkig maar! 'T is ook wel een heel leuk ei! Maar Jet krijgt 'm niet meer
Hmm...lekker enthousiast ook ...Lothian schreef: Ze moesten poseren bij mijn nieuwe zithoekje.

Nevache schreef:Hmm...lekker enthousiast ook ...Lothian schreef: Ze moesten poseren bij mijn nieuwe zithoekje.

Jion schreef:![]()
Mooi hoor Uma!
Lothian schreef:
Ze moesten poseren bij mijn nieuwe zithoekje.

naomi12 schreef:![]()