Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
je kunt het met de camera doen, maar ik vind dat altijd een beetje natte vinger werk, zelf doe ik t schieten in RAW, en doe de rest in photoshop, met de schuiven
vandaag even kunnen oefenen met paardjes, dat vergt weer enige aanpassing van mijn kant
&nicole schreef:Mooi Sandra! Wel wat jammer van het draad onderin
Ik had hem weg kunnen soepen hoor, maar t stoorde mij niet omdat hij onder zit, vaak vind ik het wel mooi als er iets in zit om te laten aarden zeg maar
Watervalletjes en kreekjes, heb ze vorig jaar in het Bayerischer Wald heel mooi kunnen doen.
Was voor mij een 1e keer, maar ik had ruim een week om te oefenen.
Brengt weer leuke herinneringen als ik je foto's zie, Jeanette.
Goed gewerkt met de trage sluitertijden
Dank!
@ Dean, ik zal zeker ook nog teruggaan om verder te oefenen, maar dat hoeft gelukkig niet binnen een week, bovendien zijn er genoeg watervallen te vinden hier in de buurt. Maar water blijft een erg leuk onderwerp.
Die laatste vind ik het mooist Dean! Geweldig!
Jeanette ben jaloers op de plekjes waar je loopt en de plaatjes die je schiet.
Vandaag in Artis geweest, wat een nare dierentuin zeg. Alles zo klein. De vlindertuin was wel mooi, wat weinig vlinders maar dat heeft ook wel weer wat.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
nathalie schreef:Die laatste vind ik het mooist Dean! Geweldig!
Vandaag in Artis geweest, wat een nare dierentuin zeg. Alles zo klein. De vlindertuin was wel mooi, wat weinig vlinders maar dat heeft ook wel weer wat.
Die is heel fraai, Jeanette!
In de omgeving van Otterlo op de Veluwe heb je een tropische vlindertuin.
Ook hele mooie soorten, maar toch redelijk goed bezocht, staat regelmatig iemand in je zoeker als je een foto wilt maken en plaats voor een camera met statief is er praktisch niet...
Ook hele mooie soorten, maar toch redelijk goed bezocht, staat regelmatig iemand in je zoeker als je een foto wilt maken en plaats voor een camera met statief is er praktisch niet...
Groeten
Robby
Ben een paar weken geleden op een nattige zondag bij vlinders aan de vliet geweest. Wat een drama zeg. Gillende/rennende kinderen, mensen die je nog net niet opzij duwen. Maar goed, je kan niet verwachten dat iedereen wacht tot je eindelijk je foto eens genomen hebt.
Ben er wel achter dat vlindertuinen ook niet mijn ding zijn. Veel te benauwd en vochtig. Krijg er koppijn van
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl
Groeten
Robby
Ben een paar weken geleden op een nattige zondag bij vlinders aan de vliet geweest. Wat een drama zeg. Gillende/rennende kinderen, mensen die je nog net niet opzij duwen. Maar goed, je kan niet verwachten dat iedereen wacht tot je eindelijk je foto eens genomen hebt.
Ben er wel achter dat vlindertuinen ook niet mijn ding zijn. Veel te benauwd en vochtig. Krijg er koppijn van
Mooie foto.
En dat benauwde dat vind ik ook ik viel in Blijdorp bijna flauw ben 15 min binnen geweeest en was echt niet goed geworden heb 30 minuten op een bankje buiten moeten zitten om weer bij te komen. Ik fotografeer de vlinders wel buiten. Heb je ook geen krijsende kinderen om je heen.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik moet eigenlijk niks van insecten weten (vlinders wel weer), maar durf veel dichterbij te komen met fotograferen. Ik ga ze nog eens mooi en intressant vinden!
nathalie schreef:Ik moet eigenlijk niks van insecten weten (vlinders wel weer), maar durf veel dichterbij te komen met fotograferen. Ik ga ze nog eens mooi en intressant vinden!
The fear is all in your head, Nathalie
De Nederlandse fauna kent eigenlijk geen giftige soorten, het overgrote deel is ongevaarlijk voor de mens en je kan er van alles mee doen.
Uiteraard wel in alle gezondheid voor het diertje zelf
Gewoon de foto's maken die je wilt maken, ik kan je verzekeren dat je zodra je ziet dat het allemaal heel onschuldig is, je het echt leuk gaat vinden plus je leert er heel veel van.