Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bedankt voor jullie lieve woorden... Het is zo ontzettend moeilijk allemaal... En het stomme is dat Lana vanavond ineens wèl weer wilde eten en drie kipfilets op heeft gegeten...!?
Nu ligt ze zichzelf lekker te wassen en lijkt de situatie helemaal niet erger dan hoe die gisteravond nog was...
O, ik begin nu zo te twijfelen...
Heel erg moeilijk lijkt me. Het zit er niet in dat ze nog beter kan worden, die kans is wel heel erg klein, maar om haar te laten gaan als ze nog "goed" is. Wat is dat moeilijk.
Wat erg voor jullie Karen en Rens, ze heeft zo gevochten
En dan die twijfel, heel moeilijk, probeer zometeen met je DA alles op een rijtje te zetten als je beslist.
Heel veel sterkte
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
Kan me heel goed voorstellen je twyfels nu,vooral omdat Lana lekker gegeten heeft gister en zich lekker aan t wassen was.zoals sweety al zei:heb 't er nog over straks met de DA hoe Lana gisteravond was,misschien kan hij je twyfels wel een beetje wegnemen ook al blijft de beslissing heel moeilijk.Sterkte nogmaals.
We twijfelen niet meer. Ze is vanochtend heel erg slecht, heeft zelfs overgegeven en wil niet eten. Ze heeft onze twijfels zelf weggenomen. Het is goed zo...
Scooby schreef:We twijfelen niet meer. Ze is vanochtend heel erg slecht, heeft zelfs overgegeven en wil niet eten. Ze heeft onze twijfels zelf weggenomen. Het is goed zo...
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Scooby schreef:We twijfelen niet meer. Ze is vanochtend heel erg slecht, heeft zelfs overgegeven en wil niet eten. Ze heeft onze twijfels zelf weggenomen. Het is goed zo...
Begrijp t volkomen dat jullie toch de beslissing hebben genomen om Lana te laten gaan nu ook blijkt dat ze vanmorgen erg slecht is.Moeilijke beslissing maar heb erg veel waardering voor jou en Rens. klasse en sterkte nogmaals voor straks en daarna
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
zit in stilte aan jullie te denken. De DA is nu bij jullie
rust zacht lieve lana
Lieve Karen en Rens .... woorden schieten tekort bij dit verlies van jullie alessie... Moed hebben jullie laten zien, sterkte hebben jullie nu nodig!!!
Ik wens jullie al de sterkte die jullie nodig hebben....
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.