Maar ik heb mijn zakgeld net gehad dus dat gaan we wel redden
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!
Moderator: moderatorteam
-
chrico
- Zeer actief
-
chrico
- Zeer actief
-
Marion.
Wij zijn er ergens begin van de middag hoor. Ga me alsjeblieft niet meenemen naar een wokrestaurant dan :N:chrico schreef:1 Afslagkan ook 2 zijn
verder zit wel een heerlijk wokrestaurant waar wij regelmatig komen
![]()
Maar ik heb mijn zakgeld net gehad dus dat gaan we wel redden
Dat broodje bal daar in dat jachthavenrestaurant is prima hoor. Ik beloof de bezoekers aldaar dat ze niet tegen gescheurde kleding aan hoeven te kijken
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee, dat kan niet. Maar het strand is vanaf de dijk het eerste stukje voornamelijk gras, dus daar kom je met de stoel wel door en ik dacht dat het naar het paviljoen verstevigd was. En dat begrijp ik dus ook uit het stukje van Bea Leyba. Maar dus niet met de auto.chrico schreef:Mag je daar eigenlijk met de auto het strand op?? Dan weet ik welke auto ik mee moet nemen want mijn VWtje red dat niet
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
Marion.
-
chrico
- Zeer actief
Je weet niet wat je mist hoor met dat wokken daar
maar goed, een tostie is ook lekker.
Jammer dat je daar niet met de auto kan komen want dan hadden we nog kunnen lachen, beetje windhondenraceachtig
baasjes op de klep en scheuren maar, kijken welke hond het snelst is 
Jammer dat je daar niet met de auto kan komen want dan hadden we nog kunnen lachen, beetje windhondenraceachtig
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
Marion.
Niks lachen! Jij gaat niet racen met mijn hondjes naast jouw autochrico schreef:Je weet niet wat je mist hoor met dat wokken daarmaar goed, een tostie is ook lekker.
Jammer dat je daar niet met de auto kan komen want dan hadden we nog kunnen lachen, beetje windhondenraceachtigbaasjes op de klep en scheuren maar, kijken welke hond het snelst is
Kijken wie er sneller is... Je bent echt gek. Tosti hadden ze daar wel volgens mij. Wil jij dan op de heenweg even langs Annelies om gepaste kleding voor ons te halen. Begint het weekend van de yacht-people niet zo shockerend
- Roelfien
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Op je site staat alleen "Het is niet uit te leggen, maar het is gewoon een heel vreemd park"Marion. schreef:Kijk even op mijn site, en klik op de wandeling Almere. Het staat er woordelijkNatas. schreef:Kromslootpark is hartstikke mooi! Er mogen alleen geen hondjes in![]()
Ik woon naast het bos wat verderop overgaat in Kromslootpark.![]()
Ik kan het ook niet uitleggen, ik vond het raar. Het was aangelegd, er waren stukjes met oudere bossages.... het was gewoon raar. En mijn honden mochten er wel los, dat stond op het bordje
Het is deels aangelegd ja, Almere hè
In Kromslootpark mogen nu toch echt geen hondjes meer komen, in het Beginbos daarnaast wel.
Maar ja, jij hebt natuurlijk hele speciale hondjes

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Roelfien
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja hoor, dat komt allemaal mee.Roelfien schreef:Ach we zien wel, er komt ook koffie en thee en limonade en wat lekkers mee, begreep ik eerder, dus van de honger en dorst zullen we niet omkomen en anders : op naar de marina
Maar een zooitje verwaaide hondenliefhebbers met handen druipend van het bloed en kletsnatte honden in de marina lijkt me ook wel es leuk om mee te maken

-
chrico
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
mag ik ook je mobiele nummer??Marion. schreef:Ehhhh Roelfien..... mag ik je mobiele nummerRoelfien schreef:Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.
Je moet naar het strand aan de andere kant. En we gaan ook niet richting het spoor, we rijden rechts de dijk op richting het strandpaviljoen met op de achtergrond de Marina/ jachthaven.
Anders ga je echt verkeerd hoor,.![]()
Ik heb de beschrijving van Bea. Een normaal mens moet dat gewoon kunnen volgen toch? Zonder dat ik weet van konijnenholen en afsluitingen? Hoor ik de rest gewoon allemaal niet meer, volg ik gewoon de routebeschrijving
enne..is het de plek waar ook de laatste tijd de caravanshows gehouden wordt??

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja, doe mij ook maar even een nummertje!ien schreef:mag ik ook je mobiele nummer??Marion. schreef:Ehhhh Roelfien..... mag ik je mobiele nummerRoelfien schreef:Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.
Je moet naar het strand aan de andere kant. En we gaan ook niet richting het spoor, we rijden rechts de dijk op richting het strandpaviljoen met op de achtergrond de Marina/ jachthaven.
Anders ga je echt verkeerd hoor,.![]()
Ik heb de beschrijving van Bea. Een normaal mens moet dat gewoon kunnen volgen toch? Zonder dat ik weet van konijnenholen en afsluitingen? Hoor ik de rest gewoon allemaal niet meer, volg ik gewoon de routebeschrijving
enne..is het de plek waar ook de laatste tijd de caravanshows gehouden wordt??
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
-
Marion.
Oké, nu weet ik helemaal wat jullie bedoelen. Dat paviljoen was niet open de laatste keer (zaten wel 2 mensen binnenNatas. schreef:Is het strandpaviljoen wel open??![]()
Anders gaan we alsnog de jachthaven verderop onveilig maken
Maar het gaat wel goed komen, zo te horen
Hondjes gaan ook niet omkomen van de honger, want ik heb hachee-vlees en kip gedroogd (en leverkoekjes gebakken). Ik hoop dat er morgen nog wat is, want ze vreten me hier bijna het hele blik erbij op :N:
- Roelfien
- Zeer actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Marion.
- Roelfien
- Zeer actief
Hahaha, rondje Almere: 35 km van het strand naar je zoon en terug.
Oh Almere heeft het zeker, er zijn alleen bijna nooit kaartjes voor te krijgen en als je kaartjes kan krijgen, loop je de kans dat de voorstelling wegens gebrek aan belangstelling niet doorgaat, zoals opera Nabucco.

Oh Almere heeft het zeker, er zijn alleen bijna nooit kaartjes voor te krijgen en als je kaartjes kan krijgen, loop je de kans dat de voorstelling wegens gebrek aan belangstelling niet doorgaat, zoals opera Nabucco.
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeftien schreef:o ja..goed dat het nog almere blijft..ik moet helemaal naar almere buiten of zo even langs zoon zijn cadootje brengen
en dan weer terug naar begin almere.
Over Almere gesproken..was laatst uit in Almere :N: de kommedietrain in de schouwburgAlmere heeft het luitjes
![]()

- Roelfien
- Zeer actief
Oh gut, was die daar ook?ien schreef:dat is het strand met bosjesMarion. schreef:Hahaha. Als je gewoon zegt Advocaat Spong weet ik eerder welk strand je bedoelt hoorRoelfien schreef:Ik krijg opeens nog een inval van slimheid: het is hetzelfde strand als waar de Libelle feestweek en de popfestivals gehouden worden.![]()
![]()
Maar ik dacht dat het strand behoorlijk schoongeveegd was door de politie en dat die gasten nu allemaal rondzwerven door het bos Pampushout en bij het poldergarden of love and fire.
-
Marion.
Ga dan alleen eens die NS-wandeling Almere Pampushout doen (jij kunt hem misschien beter omgekeerd doen). Zooooooo mooi, echt alleen maar groen. Buiten dat gekke Kromslootpark dan, is dit echt 1 van de mooiste NS-wandelingen. Met honden die je legaal los wil laten lopen dusNatas. schreef:Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
TOOMLER in de schouwburg.Natas. schreef:Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeftien schreef:o ja..goed dat het nog almere blijft..ik moet helemaal naar almere buiten of zo even langs zoon zijn cadootje brengen
en dan weer terug naar begin almere.
Over Almere gesproken..was laatst uit in Almere :N: de kommedietrain in de schouwburgAlmere heeft het luitjes
![]()

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Is ook zo, ik loop hier gelukkig heerlijk in meerdere stukken bos.Marion. schreef:Ga dan alleen eens die NS-wandeling Almere Pampushout doen (jij kunt hem misschien beter omgekeerd doen). Zooooooo mooi, echt alleen maar groen. Buiten dat gekke Kromslootpark dan, is dit echt 1 van de mooiste NS-wandelingen. Met honden die je legaal los wil laten lopen dusNatas. schreef:Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft
Alleen die bomen soms in keurige rijtjes
Die wandeling staat niet meer op de site van NS.
Maar Pampushout ken ik (en Kromslootpark uiteraard). Ik wandel daar zo'n 1x per 2 weken ter afwisseling voor Raisa (niet veel vaker om het 'spannend' te houden). Met Chris doen we wel es een combi-wandeling van eerst bos voor Rais en dan de Marina op bootjes kijken voor Chrisje

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Marion.
Op wandelzoekpagina.nl kun je hem nog wel uitprinten hoor, en anders heb ik hem ook nog wel voor je. Totaal is het 21 km geloof ik.Natas. schreef:Die wandeling staat niet meer op de site van NS.
Maar Pampushout ken ik (en Kromslootpark uiteraard). Ik wandel daar zo'n 1x per 2 weken ter afwisseling voor Raisa (niet veel vaker om het 'spannend' te houden). Met Chris doen we wel es een combi-wandeling van eerst bos voor Rais en dan de Marina op bootjes kijken voor Chrisje
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
GevondenMarion. schreef:Op wandelzoekpagina.nl kun je hem nog wel uitprinten hoor, en anders heb ik hem ook nog wel voor je. Totaal is het 21 km geloof ik.Natas. schreef:Die wandeling staat niet meer op de site van NS.
De meeste stukken ken ik, is idd mooi lopen!
Hebben jullie na het Kromslootpark ook precies deze route gevolgd?
Dan ben je op 1 straat na langs mijn huis gelopen