Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Barf meeting laatste en juiste routebeschrijving!!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

1 Afslag :denken: kan ook 2 zijn :mrgreen: verder zit wel een heerlijk wokrestaurant waar wij regelmatig komen :mrgreen:
Maar ik heb mijn zakgeld net gehad dus dat gaan we wel redden :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

Mag je daar eigenlijk met de auto het strand op?? Dan weet ik welke auto ik mee moet nemen want mijn VWtje red dat niet :pffff:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

chrico schreef:1 Afslag :denken: kan ook 2 zijn :mrgreen: verder zit wel een heerlijk wokrestaurant waar wij regelmatig komen :mrgreen:
Maar ik heb mijn zakgeld net gehad dus dat gaan we wel redden :smile:
Wij zijn er ergens begin van de middag hoor. Ga me alsjeblieft niet meenemen naar een wokrestaurant dan :N:
Dat broodje bal daar in dat jachthavenrestaurant is prima hoor. Ik beloof de bezoekers aldaar dat ze niet tegen gescheurde kleding aan hoeven te kijken :smile: :smile: :smile:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

chrico schreef:Mag je daar eigenlijk met de auto het strand op?? Dan weet ik welke auto ik mee moet nemen want mijn VWtje red dat niet :pffff:
Nee, dat kan niet. Maar het strand is vanaf de dijk het eerste stukje voornamelijk gras, dus daar kom je met de stoel wel door en ik dacht dat het naar het paviljoen verstevigd was. En dat begrijp ik dus ook uit het stukje van Bea Leyba. Maar dus niet met de auto. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Marion.

chrico schreef:Mag je daar eigenlijk met de auto het strand op?? Dan weet ik welke auto ik mee moet nemen want mijn VWtje red dat niet :pffff:
Maar Roelfien en ik redden dat wel. Doe anders voor de zekerheid toch Bob's autootje maar :mrgreen:
chrico
Zeer actief

Je weet niet wat je mist hoor met dat wokken daar :mrgreen: maar goed, een tostie is ook lekker.
Jammer dat je daar niet met de auto kan komen want dan hadden we nog kunnen lachen, beetje windhondenraceachtig :smile: baasjes op de klep en scheuren maar, kijken welke hond het snelst is :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Marion.

chrico schreef:Je weet niet wat je mist hoor met dat wokken daar :mrgreen: maar goed, een tostie is ook lekker.
Jammer dat je daar niet met de auto kan komen want dan hadden we nog kunnen lachen, beetje windhondenraceachtig :smile: baasjes op de klep en scheuren maar, kijken welke hond het snelst is :smile:
Niks lachen! Jij gaat niet racen met mijn hondjes naast jouw auto :eek:

Kijken wie er sneller is... Je bent echt gek. Tosti hadden ze daar wel volgens mij. Wil jij dan op de heenweg even langs Annelies om gepaste kleding voor ons te halen. Begint het weekend van de yacht-people niet zo shockerend :smile: :smile: :smile:
Roelfien
Zeer actief

het strandpaviljoen is niet hetzelfde als de jachthaven. :neenee:
Die ligt er apart van het strand vlak achter.
Dus geen gepaste kledij noodzakelijk. :mrgreen:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Marion. schreef:
Natas. schreef:Kromslootpark is hartstikke mooi! Er mogen alleen geen hondjes in :mann:
Ik woon naast het bos wat verderop overgaat in Kromslootpark.
Kijk even op mijn site, en klik op de wandeling Almere. Het staat er woordelijk :mrgreen:
Ik kan het ook niet uitleggen, ik vond het raar. Het was aangelegd, er waren stukjes met oudere bossages.... het was gewoon raar. En mijn honden mochten er wel los, dat stond op het bordje :pffff:
Op je site staat alleen "Het is niet uit te leggen, maar het is gewoon een heel vreemd park" :mrgreen:
Het is deels aangelegd ja, Almere hè :roll:

In Kromslootpark mogen nu toch echt geen hondjes meer komen, in het Beginbos daarnaast wel.
Maar ja, jij hebt natuurlijk hele speciale hondjes :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Is het strandpaviljoen wel open?? :eek:
Anders gaan we alsnog de jachthaven verderop onveilig maken :mrgreen:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

Ach we zien wel, er komt ook koffie en thee en limonade en wat lekkers mee, begreep ik eerder, dus van de honger en dorst zullen we niet omkomen en anders : op naar de marina :smile:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Roelfien schreef:Ach we zien wel, er komt ook koffie en thee en limonade en wat lekkers mee, begreep ik eerder, dus van de honger en dorst zullen we niet omkomen en anders : op naar de marina :smile:
Ja hoor, dat komt allemaal mee.
Maar een zooitje verwaaide hondenliefhebbers met handen druipend van het bloed en kletsnatte honden in de marina lijkt me ook wel es leuk om mee te maken :mrgreen:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

:smile: Zal wel weer doekjes meenemen voor de handen
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Nee nieh doen Whera................ dat verpest m'n lol :mann:
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Marion. schreef:
Roelfien schreef:Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.
Je moet naar het strand aan de andere kant. En we gaan ook niet richting het spoor, we rijden rechts de dijk op richting het strandpaviljoen met op de achtergrond de Marina/ jachthaven.
Anders ga je echt verkeerd hoor,. :mrgreen:
Ehhhh Roelfien..... mag ik je mobiele nummer :mann:

Ik heb de beschrijving van Bea. Een normaal mens moet dat gewoon kunnen volgen toch? Zonder dat ik weet van konijnenholen en afsluitingen? Hoor ik de rest gewoon allemaal niet meer, volg ik gewoon de routebeschrijving :19:
mag ik ook je mobiele nummer??
enne..is het de plek waar ook de laatste tijd de caravanshows gehouden wordt??
:19:
Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

ien schreef:
Marion. schreef:
Roelfien schreef:Nee, je moet dus niet naar het strand aan de kant van het Kromslootpark.
Je moet naar het strand aan de andere kant. En we gaan ook niet richting het spoor, we rijden rechts de dijk op richting het strandpaviljoen met op de achtergrond de Marina/ jachthaven.
Anders ga je echt verkeerd hoor,. :mrgreen:
Ehhhh Roelfien..... mag ik je mobiele nummer :mann:

Ik heb de beschrijving van Bea. Een normaal mens moet dat gewoon kunnen volgen toch? Zonder dat ik weet van konijnenholen en afsluitingen? Hoor ik de rest gewoon allemaal niet meer, volg ik gewoon de routebeschrijving :19:
mag ik ook je mobiele nummer??
enne..is het de plek waar ook de laatste tijd de caravanshows gehouden wordt??
:19:
Ja, doe mij ook maar even een nummertje! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Marion.

Natas. schreef:Is het strandpaviljoen wel open?? :eek:
Anders gaan we alsnog de jachthaven verderop onveilig maken :mrgreen:
Oké, nu weet ik helemaal wat jullie bedoelen. Dat paviljoen was niet open de laatste keer (zaten wel 2 mensen binnen :devil: ), dus wij moesten weer terugsjouwen naar dat jacht-ding.

Maar het gaat wel goed komen, zo te horen :mrgreen:
Hondjes gaan ook niet omkomen van de honger, want ik heb hachee-vlees en kip gedroogd (en leverkoekjes gebakken). Ik hoop dat er morgen nog wat is, want ze vreten me hier bijna het hele blik erbij op :N:
Roelfien
Zeer actief

Ik krijg opeens nog een inval van slimheid: het is hetzelfde strand als waar de Libelle feestweek en de popfestivals gehouden worden. :mrgreen:
ien
Erelid
Contacteer:

o ja..goed dat het nog almere blijft..ik moet helemaal naar almere buiten of zo even langs zoon zijn cadootje brengen
en dan weer terug naar begin almere.

Over Almere gesproken..was laatst uit in Almere :N: de kommedietrain in de schouwburg :smile: Almere heeft het luitjes :ok: :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Roelfien schreef:Ik krijg opeens nog een inval van slimheid: het is hetzelfde strand als waar de Libelle feestweek en de popfestivals gehouden worden. :mrgreen:
Hahaha. Als je gewoon zegt Advocaat Spong weet ik eerder welk strand je bedoelt hoor :smile: :smile: :smile:
Roelfien
Zeer actief

Hahaha, rondje Almere: 35 km van het strand naar je zoon en terug. :smile:
Oh Almere heeft het zeker, er zijn alleen bijna nooit kaartjes voor te krijgen en als je kaartjes kan krijgen, loop je de kans dat de voorstelling wegens gebrek aan belangstelling niet doorgaat, zoals opera Nabucco. :boos: :mrgreen:
ien
Erelid
Contacteer:

Marion. schreef:
Roelfien schreef:Ik krijg opeens nog een inval van slimheid: het is hetzelfde strand als waar de Libelle feestweek en de popfestivals gehouden worden. :mrgreen:
Hahaha. Als je gewoon zegt Advocaat Spong weet ik eerder welk strand je bedoelt hoor :smile: :smile: :smile:
dat is het strand met bosjes :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

ien schreef:o ja..goed dat het nog almere blijft..ik moet helemaal naar almere buiten of zo even langs zoon zijn cadootje brengen

Over Almere gesproken..was laatst uit in Almere :N: de kommedietrain in de schouwburg :smile: Almere heeft het luitjes :ok: :mrgreen:
Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft :smile:
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief

ien schreef:
Marion. schreef:
dat is het strand met bosjes :mrgreen:
Oh gut, was die daar ook? :smile:
Maar ik dacht dat het strand behoorlijk schoongeveegd was door de politie en dat die gasten nu allemaal rondzwerven door het bos Pampushout en bij het poldergarden of love and fire. :smile:
Marion.

Natas. schreef:Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft :smile:
Ga dan alleen eens die NS-wandeling Almere Pampushout doen (jij kunt hem misschien beter omgekeerd doen). Zooooooo mooi, echt alleen maar groen. Buiten dat gekke Kromslootpark dan, is dit echt 1 van de mooiste NS-wandelingen. Met honden die je legaal los wil laten lopen dus :wink:
ien
Erelid
Contacteer:

Natas. schreef:
ien schreef:o ja..goed dat het nog almere blijft..ik moet helemaal naar almere buiten of zo even langs zoon zijn cadootje brengen

Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft :smile:
TOOMLER in de schouwburg.
:mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Natas. schreef:Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft :smile:
Ga dan alleen eens die NS-wandeling Almere Pampushout doen (jij kunt hem misschien beter omgekeerd doen). Zooooooo mooi, echt alleen maar groen. Buiten dat gekke Kromslootpark dan, is dit echt 1 van de mooiste NS-wandelingen. Met honden die je legaal los wil laten lopen dus :wink:
Is ook zo, ik loop hier gelukkig heerlijk in meerdere stukken bos.
Alleen die bomen soms in keurige rijtjes :wink:

Die wandeling staat niet meer op de site van NS.
Maar Pampushout ken ik (en Kromslootpark uiteraard). Ik wandel daar zo'n 1x per 2 weken ter afwisseling voor Raisa (niet veel vaker om het 'spannend' te houden). Met Chris doen we wel es een combi-wandeling van eerst bos voor Rais en dan de Marina op bootjes kijken voor Chrisje :wink:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Natas. schreef:
ien schreef: Ik blijf me afvragen wat Almere nou heeft :smile:
TOOMLER in de schouwburg.
:mrgreen:
Wie??

Centrum Stad vind ik een verschrikking, ik kom er zo min mogelijk :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Natas. schreef:Die wandeling staat niet meer op de site van NS.
Maar Pampushout ken ik (en Kromslootpark uiteraard). Ik wandel daar zo'n 1x per 2 weken ter afwisseling voor Raisa (niet veel vaker om het 'spannend' te houden). Met Chris doen we wel es een combi-wandeling van eerst bos voor Rais en dan de Marina op bootjes kijken voor Chrisje :wink:
Op wandelzoekpagina.nl kun je hem nog wel uitprinten hoor, en anders heb ik hem ook nog wel voor je. Totaal is het 21 km geloof ik.
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Natas. schreef:Die wandeling staat niet meer op de site van NS.
Op wandelzoekpagina.nl kun je hem nog wel uitprinten hoor, en anders heb ik hem ook nog wel voor je. Totaal is het 21 km geloof ik.
Gevonden :ok:
De meeste stukken ken ik, is idd mooi lopen!

Hebben jullie na het Kromslootpark ook precies deze route gevolgd?
Dan ben je op 1 straat na langs mijn huis gelopen :eek: :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”