Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
majelle schreef:gaan we nu verzetten of laten we het doorgaan?
groetjes Majelle
Verzetten maar? Er kunnen er een hoop niet mee, wel jammer.
Er kunnen inderdaad veel mensen niet mee (waaronder Brigitte die de wandeling organiseert) en dat is erg jammer. Dus mogelijk is verzetten wel een goed idee.
Omdat er steeds meer mensen afzeggen en het mij niet helemaal meer duidelijk is of de wandeling doorgaat heb ik ondertussen een andere afspraak gemaakt. Ik ga dus ook niet meer mee.
Hmm, nou wilde ik me juist net gaan aanmelden (onder voorbehoud) voor de wandeling zondag... met Ferro en Ymke...
maar gaat het nou door of niet? Wie wil er nog wandelen?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Tja, ik kan helaas zelf niet mee dus ik kan wel zeggen hij gaat door of niet maar dat is ook een beetje raar Als mensen willen wandelen kunnen ze natuurlijk altijd gaan. Verzetten kan ook, er gaan er nu zoveel niet mee en het weer is ook niet al te best.
Brigitte schreef:Tja, ik kan helaas zelf niet mee dus ik kan wel zeggen hij gaat door of niet maar dat is ook een beetje raar Als mensen willen wandelen kunnen ze natuurlijk altijd gaan. Verzetten kan ook, er gaan er nu zoveel niet mee en het weer is ook niet al te best.
Maar als er mensen willen gaan kan dat toch.
nou, dan verzetten we het toch! Het is wel zo leuk als jij ook meegaat.
Voor de mensen die het leuk vinden om mee te wandelen. 20 februari wandelen op het strand.
verzamelen om 12.00 uur, gaan lopen om 12.15 uur vanaf de parkeerplaats nabij het strand aan het einde van de Houtrustweg (Duindorp/Den Haag)
Er zit geen wandeltijd aan, je kijkt zelf hoeveer je wilt/kan lopen. Er is helaas geen mogelijkheid om daarna ergens wat te eten of te drinken jammer genoeg dus evt zelf iets mee nemen is handig. Vergeet ook geen water voor je hond
Brigitte schreef:Voor de mensen die het leuk vinden om mee te wandelen. 20 februari wandelen op het strand.
verzamelen om 12.00 uur, gaan lopen om 12.15 uur vanaf de parkeerplaats nabij het strand aan het einde van de Houtrustweg (Duindorp/Den Haag)
Er zit geen wandeltijd aan, je kijkt zelf hoeveer je wilt/kan lopen. Er is helaas geen mogelijkheid om daarna ergens wat te eten of te drinken jammer genoeg dus evt zelf iets mee nemen is handig. Vergeet ook geen water voor je hond
Tja, ik wil hem best weer verzetten maar dan wordt het geen Nieuwjaarswandeling meer Dan wordt het in April of zo zodat iedereen tijd heeft om vrij te nemen of zo?? Maakt mij niet uit