dat zeg ik dus over het zien kunnen of een hond het naar z'n zin heeft...Sietske schreef:Ik vind de assumptie dat jij altijd de uitgekozen baas voor een bepaalde hond bent nogal stuitend.malinois schreef:zo denk ik dus niet.. ik koop een hond en die blijft bij me tot ie weggaat tussen 6 plankies... desnoods met een blafband ja... als hij het nog steeds prima naar z'n zin heeft bij mij.. (en dan kan je zeker aan een hond merken...!!!)Sietske schreef:Kwestie van een goede baas uitzoeken.
Wat een ego.
En mocht het dus niet zo zijn doen we er een blafband om. Zolang de hond maar blijft kwispelen?

ja mijn honden blijven bij me ja.. heb je heel goed gelezen... goh als je dit zegt is het niet goed... en als je sommige mensen hier ziet stuiteren als je het hebt over africhten voor de KNPV en dus de honden weggaan als ze opgeleid zijn... dat is ook weer niet goed.. nee ik weet het bij mensen als jij is het nooit goed... maar goed dat ik weet dat ik goed ben voor mijn honden en dat ze het PRIMA naar hun zin hebben bij mij...
en nee.. ik gebruik geen blafband maar zou het wel doen indien nodig.