Of worden jullie door de sponsor omgekocht

Moderator: moderatorteam
Nature Diet: Euro 1,98 voor 390gr. (is niet diepgevroren.)joe schreef:Ik heb eergisteren Farmfood via de website besteld. Voor 4 uur besteld, de volgende dag in huis.....maar ja met die feestdagen denk ik dat ik het pas morgen of zaterdag krijg...sypke schreef:Joe, ben je al overgestapt op een ander merk?
Trouwens fantastisch dat je het gewoon online kunt bestellen en dat ze het gratis thuis afleveren!!! Zelfs al bij 1 zak!!!!!
Ik heb de laatste dagen erg op de vachten van andere goldens gelet...en die zien er echt veel beter uit. Wat heel toevallig was, was dat ik met een eigenaresse aan de praat raakte (ik begon toevallig over de mooie vacht van haar hond) en wat voerde zij?? FF!!!!
Nu weet ik niet of het bij onze hond goed komt. Hij heeft op zijn hele rug gewoon geen dekhaar zitten. Het is zo dun en dof...
Zou dit ook aanleg kunnen zijn of zou het toch goedkomen???
Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
is ook NIET vers, maar gekookt,Senta schreef:Nature Diet: Euro 1,98 voor 390gr. (is niet diepgevroren.)joe schreef:Ik heb eergisteren Farmfood via de website besteld. Voor 4 uur besteld, de volgende dag in huis.....maar ja met die feestdagen denk ik dat ik het pas morgen of zaterdag krijg...sypke schreef:Joe, ben je al overgestapt op een ander merk?
Trouwens fantastisch dat je het gewoon online kunt bestellen en dat ze het gratis thuis afleveren!!! Zelfs al bij 1 zak!!!!!
Ik heb de laatste dagen erg op de vachten van andere goldens gelet...en die zien er echt veel beter uit. Wat heel toevallig was, was dat ik met een eigenaresse aan de praat raakte (ik begon toevallig over de mooie vacht van haar hond) en wat voerde zij?? FF!!!!
Nu weet ik niet of het bij onze hond goed komt. Hij heeft op zijn hele rug gewoon geen dekhaar zitten. Het is zo dun en dof...
Zou dit ook aanleg kunnen zijn of zou het toch goedkomen???
Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
Zo doodordinair is het niet, er komt geen conserveermiddel of kleurstof aan te pas, bovendien staat het op de lijst van BUAV.Senta schreef:[quote="crutz
Nature Diet: Euro 1,98 voor 390gr. (is niet diepgevroren.)
is ook NIET vers, maar gekookt,
dus gewoon doodordinair blikvoer
Maar bewaar jij het dan maanden in de vriezerSenta schreef:Zo doodordinair is het niet, er komt geen conserveermiddel of kleurstof aan te pas, bovendien staat het op de lijst van BUAV.crutz schreef: Nature Diet: Euro 1,98 voor 390gr. (is niet diepgevroren.)
dus gewoon doodordinair blikvoer:
En ik vind vlees dat je maanden in de vriezer kunt bewaren nou ook niet bepaald VERS.
inderdaad, ook dat nog eensSylvia schreef:Maar bewaar jij het dan maanden in de vriezerSenta schreef:Zo doodordinair is het niet, er komt geen conserveermiddel of kleurstof aan te pas, bovendien staat het op de lijst van BUAV.crutz schreef: Nature Diet: Euro 1,98 voor 390gr. (is niet diepgevroren.)
dus gewoon doodordinair blikvoer:
En ik vind vlees dat je maanden in de vriezer kunt bewaren nou ook niet bepaald VERS.![]()
Als wij straks vers vlees halen is het diezelfde week nog gemaakt, en krijgen ze dus hooguit vlees van een maand oud.
8O 8O 8O . Rodi kost bij de Bas van der Heijden (of Dirk v/d Broek) 92 cent voor zo'n pakje (=400 gr).joe schreef: Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
bibi is 1,95 voor een kilo (als je het in Hoogvliet haalt)Yari schreef:8O 8O 8O . Rodi kost bij de Bas van der Heijden (of Dirk v/d Broek) 92 cent voor zo'n pakje (=400 gr).joe schreef: Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
Bibi kost per 250 gr verpakking 65 cent en een 500 gr verpakking is dacht ik naar verhouding wat goedkoper.
Naar mijn idee klopt dat dus echt niet hoor die 3 euro!! En anders zijn het flinke oplichters!!
Ik heb bij AH Rodi gevonden!!crutz schreef:bibi is 1,95 voor een kilo (als je het in Hoogvliet haalt)Yari schreef:8O 8O 8O . Rodi kost bij de Bas van der Heijden (of Dirk v/d Broek) 92 cent voor zo'n pakje (=400 gr).joe schreef: Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
Bibi kost per 250 gr verpakking 65 cent en een 500 gr verpakking is dacht ik naar verhouding wat goedkoper.
Naar mijn idee klopt dat dus echt niet hoor die 3 euro!! En anders zijn het flinke oplichters!!
Is dat wel de complete versie dan?Yari schreef:8O 8O 8O . Rodi kost bij de Bas van der Heijden (of Dirk v/d Broek) 92 cent voor zo'n pakje (=400 gr).joe schreef: Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
zijn er verschillende versies dan?Hutsje schreef:Is dat wel de complete versie dan?Yari schreef:8O 8O 8O . Rodi kost bij de Bas van der Heijden (of Dirk v/d Broek) 92 cent voor zo'n pakje (=400 gr).joe schreef: Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
joe schreef:als je gewoon altijd een complete variant pakt, onwillekeurig welk merk , zit je altijd goed.Hutsje schreef:Is dat wel de complete versie dan?Yari schreef:8O 8O 8O . Rodi kost bij de Bas van der Heijden (of Dirk v/d Broek) 92 cent voor zo'n pakje (=400 gr).joe schreef: Ik ben ook van plan om 1 of 2 dagen versvlees te geven, maar heb nog niets betaalbaars gevonden. Bij een andere DW was rodi ook dik 3 euro voor 400 gram. Die andere merken waren ook niet goedkoper. Ik snap er niets van........ :U
zijn er verschillende versies dan?
Jee...het wordt steeds ingewikkelder!
Ik heb bij ons in de supermarkt het merk Smuldier gezien.diesel schreef:als je gewoon altijd een complete variant pakt, onwillekeurig welk merk , zit je altijd goed.
Smuldier geef ik ook regelmatig. Vooral de pens. Maar hier krijgen ze het dus zo nu en dan, naast FF.joe schreef:Ik heb bij ons in de supermarkt het merk Smuldier gezien.diesel schreef:als je gewoon altijd een complete variant pakt, onwillekeurig welk merk , zit je altijd goed.
Bevat geen kleur-geurstoffen en bindmiddelen, etc.....
Het is erg goedkoop 40 eurocent per 400 gram...en ik heb het niemand van jullie zien noemen..
Zou het goed zijn? Is vers ongeacht het merk altijd in orde??
Bevalt het goed?? Is het geen, zoals jullie het noemen, supermarktbagger???M@ri@nne schreef:Smuldier geef ik ook regelmatig. Vooral de pens. Maar hier krijgen ze het dus zo nu en dan, naast FF.joe schreef:Ik heb bij ons in de supermarkt het merk Smuldier gezien.diesel schreef:als je gewoon altijd een complete variant pakt, onwillekeurig welk merk , zit je altijd goed.
Het is erg goedkoop 40 eurocent per 400 gram...en ik heb het niemand van jullie zien noemen..
Nanni krijgt dit ook, maar meer voor de lekkerigheid. Dus 2 avonden in de week, en niet voor elke dagjoe schreef:Ik heb bij ons in de supermarkt het merk Smuldier gezien.diesel schreef:als je gewoon altijd een complete variant pakt, onwillekeurig welk merk , zit je altijd goed.
Bak neerzetten, 5 minuten laten staan. Gaat hij dan nog niet eten weghalen en pech gehad. Vanavond weer, neerzetten, 5 minuten wachten, nog niet eten? Dan weer weghalen en pech gehad. Gaat hij vast wel eten op een gegeven moment hoor.joe schreef:Hoi hoi,
FF is binnen. Heb hem net wat gegeven en......hij eet het niet :cry2: :cry2:
Hij heeft net 2 dagen versvlees gehad en kijkt nu zo van: Wat geef je me nou, waar is mijn vlees??
Zal ik hem maar geen vesr meer geven?
Of kan ik het versvlees door zijn voer mengen??? Dan eet hij het vast wel??
Maar hij is al zo mager :cry2:M@ri@nne schreef:Bak neerzetten, 5 minuten laten staan. Gaat hij dan nog niet eten weghalen en pech gehad. Vanavond weer, neerzetten, 5 minuten wachten, nog niet eten? Dan weer weghalen en pech gehad. Gaat hij vast wel eten op een gegeven moment hoor.joe schreef:Hoi hoi,
Hij heeft net 2 dagen versvlees gehad en kijkt nu zo van: Wat geef je me nou, waar is mijn vlees??
Je hebt het nog maar 1 keer geprobeert. Ik zou toch iets langer wachten voor ik dat zou proberen.joe schreef:Maar hij is al zo mager :cry2:M@ri@nne schreef:Bak neerzetten, 5 minuten laten staan. Gaat hij dan nog niet eten weghalen en pech gehad. Vanavond weer, neerzetten, 5 minuten wachten, nog niet eten? Dan weer weghalen en pech gehad. Gaat hij vast wel eten op een gegeven moment hoor.joe schreef:Hoi hoi,
Mag er niet iets lekkers doorgemend worden??
de meeste honden hongeren zichzelf echt niet zomaar uitjoe schreef:Maar hij is al zo mager :cry2:M@ri@nne schreef:Bak neerzetten, 5 minuten laten staan. Gaat hij dan nog niet eten weghalen en pech gehad. Vanavond weer, neerzetten, 5 minuten wachten, nog niet eten? Dan weer weghalen en pech gehad. Gaat hij vast wel eten op een gegeven moment hoor.joe schreef:Hoi hoi,
Mag er niet iets lekkers doorgemend worden??