Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Volgens mij doet hij het prima bij je! Je zei zelf dat jij begon te spelen met Izzy en Sofi. Dus die band word ook sterker.
Yindi is 70% van de tijd ook een mensenhond. Maar die andere 30% is ze Snoopy aan het uitdagen om te spelen en liggen ze dicht bij elkaar of tegen elkaar aan te slapen.
Hij kan zich ook nog gaan hechten aan je dames. Die zijn nog nieuw en na een tijdje is dat ook weer eigen en zijn roedel dames :mrgeen:
moeilijk om een besluit te nemen. Voor wat het waard is, die foto, jij met Roubi, toen ik die zag was het eerste wat ik dacht, oh, wat horen die bij elkaar. Ik heb geen idee hoe je moet quoten, anders zette ik hem erbij.
Ik weet het, ik weet het. Ik zag net dat m'n contactpersoon van Mirtos vanavond gebeld heeft en zit nu al schijt te zijn dat ze zegt dat het huisbezoek een succes is geweest en dat ze hem op komen halen
Sandra&co schreef:Ik weet het, ik weet het. Ik zag net dat m'n contactpersoon van Mirtos vanavond gebeld heeft en zit nu al schijt te zijn dat ze zegt dat het huisbezoek een succes is geweest en dat ze hem op komen halen
Zo snel gaat het niet hoor, ze moeten eerst nog met elkaar kennismaken...
Maar stel dat er een gigaklik tussen die 2 is, dan is het misschien een moeilijke, maar de beste keus. je twijfelt niet voor niets
Gelukkig hebben we nog heel veel honden die opvang zoeken
Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
Oh wat lastig!.. alhoewel lastig, als je hem echt zo leuk vindt zou ik hem houden. 1 op 1 kan leuk zijn maar een roedel is ook wel heel fijn;)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Als ik dit alles zo lees, puur uit interesse omdat ik passende koppels hond-baas leuk vind, zeg ik ook: niet doen. Vanaf het begin had ik dat gevoel. Erg leuke hond, Roubi, maar als je al een klein roedeltje hebt sta je heel anders t.o.v. een nieuwe hond. En het klopt niet helemaal in het grotere geheel. Kan deels goedkomen op termijn, maar helemaal ideaal zal het nooit zijn, voor niemand niet. Is mijn gok (voor wat die waard is)
Nanna schreef:Ik zeg aan die dame geven. Roubi is een geweldig leuke en lieve hond maar ik zie bij Sandra toch meer iets sportiefs. En niet zo'n slijmjurkhalvecollie Hoe lief ook.
Bovendien is Roubi over een jaar of drie toch al een hond van behoorlijk middelbare leeftijd, mede door zijn grootte. En is het dan nog zo leuk? Ik zie een rondschichtende kleine atleet als een SW veel meer bij Sandra.
Dat is het he. Over een paar jaar gaan Izzy en Sofi nog keihard en de kans dat hij dan moeite gaat krijgen om ze bij te houden is levensgroot. Hoeft niet, maar de kans is groot. De vrouw waar het huisbezoek is geweest, komt dus gewoon langs voor kennismaking.
Ze waren helemaal verliefd op Roubi en Roubi vond hen ook geweldig (maar goed, hij vindt iedereen geweldig). Maar ze gaan contact opnemen met de contactpersoon om de adoptie door te zetten
Zaterdag wordt hij opgehaald tegen het eind van de middag. Heb de afspraak maar zo snel mogelijk gepland, hoef ik er niet tegenaan te hikken En nou duimen dat het los gaat lopen daar in het Rotterdamse.
Hij is opgehaald en ze zijn er blij mee! Had van tevoren al uitgebreid afscheid genomen dus hij kon zo mee met een zak vol zooi. Izzy en Sofi schoten gelijk in een dikke speelbui, die missen hem van geen kanten