Moderator: moderatorteam
flamme schreef:De reden waarom ik denk dat ze wel echt vastzat is omdat de mam die haar zag lopen al 3 dagen bezig is op het veld en haar nog niet had gezien en omdat ze zo'n vreselijke honger had terwijl er zoveel eten voor haar lag op verschillende plaatsen waar ze zo bij kon als ze los was geweest.
Ik denk dat de speurhond van vanmorgen iets in de mais gedaan heeft waardoor ze is losgeschoten of dat ze zich heeft los kunnen trekken.
In ieder geval ligt ze hier aan mijn voeten.
Duidelijk wat vsn streek, extreem smerig maar verder helemaal oke
Helemaal stuk. Maar dat is niet erg!Hilly45 schreef:Echt, plaatsvervangend zo blij voor jullie.
Wat zullen jullie beide ook moe zijn.
Budkes schreef:Wat een enorme opluchting, ontzettend fijn voor jullie. Lekker huilen van opluchting nu en lekker slapen. Geniet ze en hopelijk kun je de spanning goed loslaten.
Dikke onzin die dierentolken. Bij Csiv dr vermissing stonden ze ook ineens vooraan en niet 1 had t goedhakunamatata schreef:Wat een fijn nieuws! Dus toch nog in het mais verstopt. Maar nu gelukkig lekker veilig warm thuis, iedereen bijkomen van het avontuur![]()
Ik las wel eerder dat dierentolken (of hoe noem je ze?) hadden aangegeven dat ze uit het mais was en verderop zat. Ik ben daar al niet zo van, te vaak dat ze mensen hoop gaven (was dier al dood) of verkeerde kant op stuurden. Maar nu zaten ze er dus ook volledig naast?