Nee, op vrijdag zijn ze om 17:00 uur dicht.Fotogravinnetje schreef:DA is toch tot 19.00u geopend? Zou ik nu nog gaan. Dat afscheid nemen door Gerard werkt ook niet echt zo
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Met Nikkie naar de dierenarts. Overleden
Moderator: moderatorteam
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Re: Met Nikkie naar de dierenarts. Foute boel.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Oostgaarde is tot 19.00u volgens hun site
-
gonnie
- Zeer actief
Wij gaan niet naar de kliniek in Oostgaarde.Fotogravinnetje schreef:Oostgaarde is tot 19.00u volgens hun site
Groetjes Gonnie.
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Ook niet om Nikkie verder lijden te besparen?
-
gonnie
- Zeer actief
Ze lijdt nog niet. Volgens de dierenarts kan het prima. Als ze echt lijdt grijp ik echt wel in.Fotogravinnetje schreef:Ook niet om Nikkie verder lijden te besparen?
Groetjes Gonnie.
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
- Aantal honden: 1
Het is wel heel vette pech zeg.
Hoop dat de komende dagen niet al te zwaar worden voor Nikkie.
Sterkte.
Sterkte.
Groetjes, Terry
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Och jee, wat naar Gonnie.
Veel sterkte hiermee!
Veel sterkte hiermee!
-
gonnie
- Zeer actief
Ze boft dat wij nooit de verwarming aan hebben. De dierenarts zei dat we het niet te warm in ons huis moesten laten worden, koude lucht is beter in te ademen.Terry schreef:Het is wel heel vette pech zeg.
Sterkte.
Nou wat dat betreft boft ze dan, want het is binnen zowat nog kouder dan buiten.
Ze lijdt nog niet hoor. Als ze buiten losloopt loopt ze nog als een kievit.
En het waren beginnende uitzaaiingen, maar de dierenarts vond wel dat ze in ieder geval in de loop van de volgende week ingeslapen moest worden, daar stond hij op zei hij, dus toen heb ik er maar snel maandagochtend van gemaakt voordat Gerard het rekte tot vrijdag.
Want hij zei die cellen verdubbelen zich heel snel.
Groetjes Gonnie.
- Ramiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): borderterrier
- Contacteer:
Wat een slecht nieuws en wat een dikke pech, sterkte!
- Jeannet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie, schapendoes en een chodsky pes
- Aantal honden: 3
Wat een ongelofelijke pech, drie honden in één jaar
Ik hoop dat het tot maandag goed blijft gaan en jullie geen dure weekendtarief hoeven te betalen.
Sterkte met het komende afscheid
Ik hoop dat het tot maandag goed blijft gaan en jullie geen dure weekendtarief hoeven te betalen.
Sterkte met het komende afscheid
-
gonnie
- Zeer actief
Dank jullie wel voor jullie medeleven.
Groetjes Gonnie.
- Lieske_1977
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Volledig mee eens, scheelt mij weer typen.Pendrag schreef:Dat moment van inslapen komt goed. De DA zegt niet voor niets dat volgende week vroeg genoeg is. Gerard heeft het blijkbaar nodig. Wat maakt het voor mensen hier dan uit wat hij in het weekend doet? Hij wil blijkbaar Nikkie nog om zich heen hebben. En bezig met het vullen van het gat wat nog groter wordt dan het al is. Dat hij Nikkie niet nu wil laten inslapen en vervolgens niet het hele weekend volop met haar bezig is, maakt toch niets uit? Dit is zijn manier.
En Gonnie is volgens mij een prima waakhond voor Nikkie. Als maandag toch te lang dreigt te duren, grijp je vast en zeker in Gonnie. Jij zorgt wel dat Nikkie niet onnodig moet lijden. Wees voor jezelf maar net zo'n goede waakhond. Pas een andere hond en een ras/type waar jij ook echt achter kunt staan.
Sterkte Gonnie, ook voor Gerard.
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
He get, wat naar.
Sterkte.
Moet soms wel lachen dat jij vaak heel nuchter lijkt te zijn en Gerard juist de andere kant doorslaat. Samen zijn jullie in balans
Sterkte.
Moet soms wel lachen dat jij vaak heel nuchter lijkt te zijn en Gerard juist de andere kant doorslaat. Samen zijn jullie in balans
- Hylos
- Zeer actief
Amen.Pendrag schreef:Dat moment van inslapen komt goed. De DA zegt niet voor niets dat volgende week vroeg genoeg is. Gerard heeft het blijkbaar nodig. Wat maakt het voor mensen hier dan uit wat hij in het weekend doet? Hij wil blijkbaar Nikkie nog om zich heen hebben. En bezig met het vullen van het gat wat nog groter wordt dan het al is. Dat hij Nikkie niet nu wil laten inslapen en vervolgens niet het hele weekend volop met haar bezig is, maakt toch niets uit? Dit is zijn manier.
En Gonnie is volgens mij een prima waakhond voor Nikkie. Als maandag toch te lang dreigt te duren, grijp je vast en zeker in Gonnie. Jij zorgt wel dat Nikkie niet onnodig moet lijden. Wees voor jezelf maar net zo'n goede waakhond. Pas een andere hond en een ras/type waar jij ook echt achter kunt staan.
Niet aardig te oordelen over iemand omdat je het zelf anders zou doen. Waarom moet dat altijd gezegd worden. De situatie is al erg genoeg.

-
80564M
Het is kut, maar de arts heeft hier gelijk in. Ook Gerard moet afscheid nemen van zijn hond. En al is dat op een andere manier dan jij dat doet, dat maakt het niet minder waard. Hij heeft net zo goed recht op een afscheid.gonnie schreef:En de arts vond dat we hem de gelegenheid moesten geven om afscheid te nemen.
Sterkte
-
gonnie
- Zeer actief
Pendrag schreef:Dat moment van inslapen komt goed. De DA zegt niet voor niets dat volgende week vroeg genoeg is. Gerard heeft het blijkbaar nodig. Wat maakt het voor mensen hier dan uit wat hij in het weekend doet? Hij wil blijkbaar Nikkie nog om zich heen hebben. En bezig met het vullen van het gat wat nog groter wordt dan het al is. Dat hij Nikkie niet nu wil laten inslapen en vervolgens niet het hele weekend volop met haar bezig is, maakt toch niets uit? Dit is zijn manier.
Precies, ik vind het prima dat Gerard weer naar een pup zoekt, maar ik wil dat zelf pas dinsdag gaan doen of zo.
Ik wil dat nog niet vandaag doen. Heb net rot nieuws gehad en dan gaat het me net te ver om met een nieuwe pup bezig te zijn, wat Gerard doet moet hij weten al vind ik persoonlijk wel dat als hij het weekend nodig heeft om afscheid te nemen het een beetje tegenstrijdig is om naar een andere hond te gaan zoeken, maar goed hij is dan in ieder geval beter te pruimen dan dat hij constant aan het stressen is.
En in principe vind ik Pinschers ook heel erg leuk, maar een Basenji ook of een naakthond.
Maar ach, als er weer een Pinscher komt vind ik dat ook prima hoor. Ga gewoon een fokker zoeken die ook op het karakter let en natuurlijk de gezondheid.
En natuurlijk laat ik Nikkie niet lijden, ze ligt nu best lekker rustig te slapen. Maar als ze buiten loopt merk je er niet veel van, als je haar zou zien zie je echt geen doodzieke hond.
Alleen dat wat zware ademen, maar ze loopt buiten nog als een kievit dat was bij Jarah wel anders die liep de laatste dag als een slak.
Groetjes Gonnie.
-
Wildflower
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collies
Sterkte Gonnie.
Drie in een jaar is wel heel veel
Drie in een jaar is wel heel veel
-
gonnie
- Zeer actief
Precies. Het is ook zijn hond en de dierenarts vond het een goed idee. Hij vond het een prima compromis dat ik dan besliste dat het maandagochtend gebeurde. Ik ga echt geen hele week tegen het inslapen aankijken.Marion. schreef:Het is kut, maar de arts heeft hier gelijk in. Ook Gerard moet afscheid nemen van zijn hond. En al is dat op een andere manier dan jij dat doet, dat maakt het niet minder waard. Hij heeft net zo goed recht op een afscheid.gonnie schreef:En de arts vond dat we hem de gelegenheid moesten geven om afscheid te nemen.
Sterkte
Het weekend moet wel lukken. Al heb ik nu al barstende koppijn.
Groetjes Gonnie.
-
Neeltje
Heel veel sterkte gewenst de komende dagen Gonnie, het zal niet gemakkelijk zijn.
-
80564M
Die koppijn neem jij dan maar even voor lief.gonnie schreef:Precies. Het is ook zijn hond en de dierenarts vond het een goed idee. Hij vond het een prima compromis dat ik dan besliste dat het maandagochtend gebeurde. Ik ga echt geen hele week tegen het inslapen aankijken.Marion. schreef:Het is kut, maar de arts heeft hier gelijk in. Ook Gerard moet afscheid nemen van zijn hond. En al is dat op een andere manier dan jij dat doet, dat maakt het niet minder waard. Hij heeft net zo goed recht op een afscheid.gonnie schreef:En de arts vond dat we hem de gelegenheid moesten geven om afscheid te nemen.
Sterkte
-
gonnie
- Zeer actief
Dank jullie voor jullie medeleven.
Neeltje, het is zeker niet makkelijk.
Wat zal het maandag ineens stil zijn in huis. Ik ben blij dat ik s'middags op mijn kleindochters kan gaan passen. Even afleiding.
Neeltje, het is zeker niet makkelijk.
Wat zal het maandag ineens stil zijn in huis. Ik ben blij dat ik s'middags op mijn kleindochters kan gaan passen. Even afleiding.
Groetjes Gonnie.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wat een ellende Gonnie... 3 honden in een jaar. Laat dr niet te lang lopen dat heeft ze niet verdiend. Veel sterkte...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
gonnie
- Zeer actief
Marion. schreef:Die koppijn neem jij dan maar even voor lief.gonnie schreef:Precies. Het is ook zijn hond en de dierenarts vond het een goed idee. Hij vond het een prima compromis dat ik dan besliste dat het maandagochtend gebeurde. Ik ga echt geen hele week tegen het inslapen aankijken.Marion. schreef:Het is kut, maar de arts heeft hier gelijk in. Ook Gerard moet afscheid nemen van zijn hond. En al is dat op een andere manier dan jij dat doet, dat maakt het niet minder waard. Hij heeft net zo goed recht op een afscheid.gonnie schreef:En de arts vond dat we hem de gelegenheid moesten geven om afscheid te nemen.
Sterkte
Natuurlijk. Zal wel moeten. Ik neem altijd alles hoe het komt dus dit lukt ook nog wel.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Doe ik niet, als het echt lijden wordt gaan we naar de weekenddierenarts.malinois schreef:Wat een ellende Gonnie... 3 honden in een jaar. Laat dr niet te lang lopen dat heeft ze niet verdiend. Veel sterkte...
Daarom heb ik snel voor maandagochtend een afspraak gemaakt. Ik weet hoe Gerard is, de dierenarts zei: in de loop van de volgende week moet het wel gebeuren en dat zou Gerard dan gelijk helemaal uitmelken. Gelukkig steunde de dierenarts me er wel in.
Groetjes Gonnie.
-
gonnie
- Zeer actief
Dank je.Heavy schreef:Oh wat erg . Heel veel sterkte voor jullie
Groetjes Gonnie.
-
80564M
Andersom geldt dat hetzelfde voor Gerard. Hij zal ook wel moeten.gonnie schreef:Natuurlijk. Zal wel moeten. Ik neem altijd alles hoe het komt dus dit lukt ook nog wel.
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Bah wat een narigheid. Heel veel sterkte Gonnie, en Gerard gewoon ook!
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Contacteer:
Wat ontzettend naar, Gonnie.
Heel veel sterkte voor jou en Gerard!
Heel veel sterkte voor jou en Gerard!

-
gonnie
- Zeer actief
Dank jullie voor je medeleven.
Groetjes Gonnie.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Jee Gon, wat een hard gelag. Heel veel sterkte voor jullie x
Verstuurd vanaf mijn GM 5 Plus d met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GM 5 Plus d met Tapatalk