Het fijne is dat hij terug is maar het fijne weten we er nog niet van

Moderator: moderatorteam
en dat kwam laatst hier nog ergens ter sprake, gelukkig is dit snel goed afgelopen.Luna87 schreef:Och meid, wat moet jij geschrokken zijn! Kan me zo voorstellen dat al die angst en paniek toen met Uma weer boven kwam drijven.
Gelukkig is hij weer lekker thuis!
Ja direct. Ik begon gelijk te snikken dat ik het niet nog een keer kon.Luna87 schreef:Och meid, wat moet jij geschrokken zijn! Kan me zo voorstellen dat al die angst en paniek toen met Uma weer boven kwam drijven.
Gelukkig is hij erg aan je gehecht en hoefde je niet heel erg lang ongerust te zijn. Het is niet niks als je dit twee keer overkomt.Manuma schreef:Ja direct. Ik begon gelijk te snikken dat ik het niet nog een keer kon.Luna87 schreef:Och meid, wat moet jij geschrokken zijn! Kan me zo voorstellen dat al die angst en paniek toen met Uma weer boven kwam drijven.
Cody is gelukkig een stuk minder angstig en ik ben het enige dat in zijn wereld telt. Ik wist dat hij in elk geval op mijn roepen/geur/verschijnen af zou komen maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht. Gelukkig maar.
Gonnie, we zouden eigenlijk maandagmiddag of avond naar huis gaan.
Ja, hij was erg dichtbij gebleven.tycha schreef:Wat heerlijk dat je hem weer zo snel terug hebt! Wat ik me afvraag is of hij nog erg dicht bij de plek van vermissing was?
Ja, zeg dat wel. Als ik me goed herinner liep Uma 2 keer de kust van Nederland op en neer......Sulluna schreef:Ja, hij was erg dichtbij gebleven.tycha schreef:Wat heerlijk dat je hem weer zo snel terug hebt! Wat ik me afvraag is of hij nog erg dicht bij de plek van vermissing was?
In de buurtAnke schreef:Het lijkt trouwens net of wat jij met Cody hebt (en vice versa) Uma met je vriend heeft. Of zit ik er nu naast?
Het lijkt me heel moeilijk om een hond waar je zo klik mee hebt te herplaatsen.Manuma schreef:In de buurtAnke schreef:Het lijkt trouwens net of wat jij met Cody hebt (en vice versa) Uma met je vriend heeft. Of zit ik er nu naast?Ik zou het niet moeten zeggen maar het is intenser.
Alledrie de honden zijn bijzonder voor me maar met Cody heb ik een intense klik. Wij kunnen naar elkaar lachen en ik vind het een heel fijn gevoel speciaal te zijn voor hem. Hij aanbidt me en ik kan daar zo blij van worden. De bangepoeperd die enge dingen trotseert zodat hij naast me kan lopenHij maakt me elke dag trots.
Hij is ontzettend gevoelig en heeft elke emotie van mij sneller door dan dat ik dat heb. Hij reageert daar ook enorm op. Daarom was het nu ook goed dat hij mij eerder zag dan ik hem, ik kon nu oprecht verrast reageren.
Heel goed van CodySulluna schreef:Ja, hij was erg dichtbij gebleven.tycha schreef:Wat heerlijk dat je hem weer zo snel terug hebt! Wat ik me afvraag is of hij nog erg dicht bij de plek van vermissing was?
Gut, ik lees je bericht voor aan mijn vriend (en die heeft ook als regel, max. 2 hondenManuma schreef:In de buurtAnke schreef:Het lijkt trouwens net of wat jij met Cody hebt (en vice versa) Uma met je vriend heeft. Of zit ik er nu naast?Ik zou het niet moeten zeggen maar het is intenser.
Alledrie de honden zijn bijzonder voor me maar met Cody heb ik een intense klik. Wij kunnen naar elkaar lachen en ik vind het een heel fijn gevoel speciaal te zijn voor hem. Hij aanbidt me en ik kan daar zo blij van worden. De bangepoeperd die enge dingen trotseert zodat hij naast me kan lopenHij maakt me elke dag trots.
Hij is ontzettend gevoelig en heeft elke emotie van mij sneller door dan dat ik dat heb. Hij reageert daar ook enorm op. Daarom was het nu ook goed dat hij mij eerder zag dan ik hem, ik kon nu oprecht verrast reageren.
Ja, maar jouw vriend is Manu's vriend nietAnke schreef: Gut, ik lees je bericht voor aan mijn vriend (en die heeft ook als regel, max. 2 honden) en die zegt: oh maar als je zo'n klik zou hebben met een hond, dan zouden we hem wel houden.
Ik moest lachen en zei, oh zal ik me ook maar opgeven als opvanggezin dan? Nee, nee zegt ie verschrikt, want jou kennende hebben we dan over twee weken al drie honden
![]()
Hopelijk maak je - voor jezelf - de juiste beslissing mbt herplaatsen van hem. Dat hij zo zijn ziel en zaligheid bij één persoon legt, is toch wel bijzonder. Ik kan me voorstellen dat een hond die jou aanbidt ook wel terug aanbeden móet worden. Geniet er maar van
Als ik alleen had gewoond was de beslissing misschien wel anders geweest. Dan nog vind ik drie honden vrij veel, een aangelijnde wandeling is gewoon echt minder leuk sinds Cody er is. Dat ligt niet aan hem maar aan het feit dat ik met twee honden loop die van veel dingen op straat bang zijn en ik dus vaak in de knoop kom. Losloopwandelingen zijn leuk maar ik kan ze niet overal alledrie mee naartoe nemen omdat ik ogen tekort kom. Helemaal omdat Uma en Cody bij een schrikreactie als het ware op slot kunnen gaan en ik dring dan minder goed door. Je ziet het, dan lopen ze weg en ik kan dat echt niet nog een keer aan.Anke schreef: Hopelijk maak je - voor jezelf - de juiste beslissing mbt herplaatsen van hem. Dat hij zo zijn ziel en zaligheid bij één persoon legt, is toch wel bijzonder.