Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Flexi Life Platinum van EuroJoe

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Re: Flexi Life Platinum van EuroJoe

Ongelezen bericht door HillieS »

Jamie krijgt het nu ongeveer een jaar. Ik merk nog steeds dat hij t er goed op doet.
Na ruig spelen met Yara loopt hij soms iets stram, hooguit een paar minuten. Maar zeker niet mank zoals hij deed voor hij dit poedertje kreeg...
Afbeelding
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Noah krijgt het nu denk 6-8 weken. Daarvan heeft ze in het begin 2x 10 dagen pijnstilling gehad. Ze heeft nu al eventjes geen pijnstilling meer en merk dat ze soepeler is. Ze mankt niet meer en is vrolijk. Wel heeft ze nog wat klachten, daarvoor lopen we nog bij da. Maar dat lijkt neurologisch te zijn, daar zal het natuurlijk niet tegen werken.

Al met al ben ik tevreden.
Perry en Noah

Afbeelding
Saschesfloor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairn Terrier

Ongelezen bericht door Saschesfloor »

Ik geef het nu ruim een week en het viel me al snel op dat Chester minder traag werd. Hij is vrolijker en vaker wakker. Ben benieuwd hoe het op de lange termijn werkt bij hem.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the hart.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Er zit ook Kurkuma in de platinum dus als hij echt slecht reageert op kurkuma, is die kans bij de platinum bijgevolg zeker ook aanwezig.

Zoals wij het bestudeerd hebben, is kurkuma vermengen met peper bij honden niet aan te raden; in tegenstelling tot bij mensen.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Hond van m'n collega krijgt het nu ook. Hij is 2x geopereerd aan zijn ellebogen en dat met 5 jaar al. Vandaag dacht ik te zien dat hij soepeler loopt. Collega merkt vooral dat hij veel energieker is. Ben heel benieuwd wat het nog verder gaat doen bij hem en of hij van de pijnstilling af kan.
Perry en Noah

Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Muis trok het niet op haar maag-darm stelsel.
Ik dacht dat die wel wat gewend was na tig jaren NRV zelf samengesteld met complete karkassen en nu de laatste jaren op Lotgerink...maar helaas.
Er zit OF iets in dat ze niet trekt, of er zit teveel ruw eiwit in (ruim 38 %) maar ik heb het haar een paar keer gegeven en het was binnen een kwartier mis.
Ze kotste haar hele vreten er subiet uit en was de halve avond uit haar doen met een rommelige maag.
Ik heb het toen nog een keer geprobeerd met een halve dosis, een kwart dosis, zelfs verdeeld over de porties, maar na 5 keer geven was ik er klaar mee...
Ook bij een kwart van de dosis, verdeeld over twee keer eten was ze binnen een kwartier van de rel.

Ik heb mijn pot dus aan Jessica (Hutsje) gegeven die er erg blij mee was :ok:

Als ik alle goede ervaringen lees dan vind ik het wel jammer dat ze er niet tegen kan, maar het is niet anders.
Ik merk bvb ook nu ze de 15 voorbij is dat ik haar bepaalde gedroogde dingen niet meer hoef te geven.
Een keer een stukje lamsoor, iets anders met lam, een keer een kalkoennekje gedroogd...
Prrrrttttt meteen aan de schijt, of ze kotst het weer uit.
Wel heeft ze eens hazenpootjes/ gedroogde konijnpootjes met haar gehad, en DAT gaat dan weer wel goed :U:
Zelfs de Lotgerink vis trekt ze niet zo best sinds een jaar, dus ze krijgt tegenwoordig alleen de standaard van Lotgerink en allerhande koekjes en snoepjes, kibbeling op zaterdag, afgesloten met een softijsje in de zomer en daar wordt ze oud , grijs, eigenwijs en heel lief op :I: :LOL:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Er zit inderdaad iets meer dan 38 % ruw eiwit in.
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

eindelijk met de platinum begonnen omdat ik eerst de oude poeder wilde opmaken.

Ik moet zeggen dat ik met 3 weken echt duidelijk verschil zie! Ook Hans viel het op, Silky is veel actiever en die moeten we nu afremmen dat ze niet teveel mee loopt, want ze vergeet steeds dat ze ook nog terug moet :wink:

tot 4 weken geleden liep ze een stuk met de andere honden mee over de wei en ging halverwege liggen, nu moet ik maar eerder terug want ze blijft meehuppelen :D

Dus een tevreden klant :ok:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”