Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
laeken schreef:Wat een vreselijk bericht. Geen idee wat ik erop moet zeggen omdat ik hier echt geen woorden voor kan vinden. Afschuwelijk. Sterkte!
Je dekt de lading precies met wat je hier schrijft Marc...dank je
Ik pik jouw bericht er even uit om te reageren, maar velen reageren op deze manier en er ZIJN idd geen woorden te vinden die hier wat mee kunnen...
Ik heb een uur zitten zwoegen op mijn openingspost... ook niet wetende wat ik aan elkaar zou breien.
Maar om het over te brengen aan de mensen van hier kon ik helaas niet stoppen na 2 zinnetjes.
Nou ben ik enigszins begiftigd met de eigenschap dat ik aardig onder woorden kan brengen (zowel in het echt als vanuit een toetsenbord) wat ik denk en voel maar hier heb ik me ook even op blind zitten staren
Zegt denk ik alles Hilje. Zelfs mensen die normaal dingen prima onder woorden kunnen brengen zijn nu even sprakeloos.
En zelfs mensen die Whera en Chinook maar 1x hebben ontmoet herinneren hun. Toen ik gisteravond verbijsterd dit bericht tegen mijn moeder vertelde wist ze Whera meteen te herinneren, terwijl ze haar maar 1x heeft ontmoet ruim 10 jaar geleden. Bijzondere mensen die op de hardst mogelijke manier zijn getroffen.
Inderdaad.. Ik heb Whera en Bob maar 1 keer mogen ontmoeten toen ze een bank kwamen ophalen voor de Poolse mensen waar Whera zich toen zo voor inzette. Gol en ik waren direct gecharmeerd en het werd ook nog eens heel laat omdat we zo gezellig zaten te kletsen. Wat een bijzondere mensen en wat een bijzonder kind moet Chinook zijn geweest.
Wat ontzettend erg dit..
Wat vreselijk zeg wetend hoeveel je kinderen/gezin voor je betekenen en je liefde verder ging dan je gezin voor mens en dier, klaar staat voor iedereen en ook voor mij . Jullie zoon meegeholpen heeft als gastgezin voor mijn hulppoedel met de liefde en respect die hij van jullie mee heeft gekregen .Jezus harder kun je niet getroffen worden als ouder.
, woorden schieten te kort, en dit zijn van die dingen die niet zouden moeten mogen..... ik heb een zoon in dezelfde leeftijd en ik kan en wil mijn hersenen er niet omheen krijgen ........ donkere dagen voor kerst, dubbel... jullie prachtige zoon..... ik wil jullie heel veel sterkte wensen
Sprakeloos. Wat een verdriet...
Heel veel sterkte klinkt altijd zo leeg en hol, maar het is ben ik bang het enige dat ik voor jullie kan doen.
Hou elkaar goed vast....
laeken schreef:Wat een vreselijk bericht. Geen idee wat ik erop moet zeggen omdat ik hier echt geen woorden voor kan vinden. Afschuwelijk. Sterkte!
Je dekt de lading precies met wat je hier schrijft Marc...dank je
Ik pik jouw bericht er even uit om te reageren, maar velen reageren op deze manier en er ZIJN idd geen woorden te vinden die hier wat mee kunnen...
Ik heb een uur zitten zwoegen op mijn openingspost... ook niet wetende wat ik aan elkaar zou breien.
Maar om het over te brengen aan de mensen van hier kon ik helaas niet stoppen na 2 zinnetjes.
Nou ben ik enigszins begiftigd met de eigenschap dat ik aardig onder woorden kan brengen (zowel in het echt als vanuit een toetsenbord) wat ik denk en voel maar hier heb ik me ook even op blind zitten staren
Zegt denk ik alles Hilje. Zelfs mensen die normaal dingen prima onder woorden kunnen brengen zijn nu even sprakeloos.
En zelfs mensen die Whera en Chinook maar 1x hebben ontmoet herinneren hun. Toen ik gisteravond verbijsterd dit bericht tegen mijn moeder vertelde wist ze Whera meteen te herinneren, terwijl ze haar maar 1x heeft ontmoet ruim 10 jaar geleden. Bijzondere mensen die op de hardst mogelijke manier zijn getroffen.
Inderdaad.. Ik heb Whera en Bob maar 1 keer mogen ontmoeten toen ze een bank kwamen ophalen voor de Poolse mensen waar Whera zich toen zo voor inzette. Gol en ik waren direct gecharmeerd en het werd ook nog eens heel laat omdat we zo gezellig zaten te kletsen. Wat een bijzondere mensen en wat een bijzonder kind moet Chinook zijn geweest.
Wat ontzettend erg dit..
Toen Kito een paar jaar geleden een paar dagen weg was heb ik een avond lopen zoeken met inmiddels ex man in de duinen van Ijmuiden, Chinook samen met vader bob voorop.
Het is die avond ook nog heel laat geworden omdat de koffie na de zoektocht erg gezellig was.
Chinook was een heel bijzonder mens
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent www.bleekerzonwering.nl
Ach, wat verschrikkelijk erg... geen woorden voor zo iets ergs.
Lieve Whera en familie: heel veel sterkte toegewenst voor nu en voor de donkere tijd die volgen gaat....