Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Loslopen op niet losloop plekken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

korthaar
Zeer actief

Re: Loslopen op niet losloop plekken

Ongelezen bericht door korthaar »

iones schreef:
cornelia schreef:
Ja , dat mensen 2 uur met een zakje poep rondlopen ivm ontbrekende vuilnisbakken en dan uiteindelijk maar (plastic)zakje en al in het bos gooien. Daarom laat ik in het buitengebied tegen alle regels in en daar waar niemand er in kan gaan staan de drollen gewoon over aan de natuur.
Ja doe ik ook! Je lijkt wel GEK als je daar met poepzakje rond gaat lopen terwijl al dat tuig allerlei plastic rotzooit weggooit.
:neenee:

Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

smoekie schreef:
Hier is er nergens een officiële plek waar je honden los mag laten. Dus ik doe niet anders dan ze overal los laten waar het officieel niet mag.
En zo zijn er vele, vele mensen die net zo denken en hun honden ook los laten. Maar ja, dan kán het natuurlijk eens gebeuren dat fifi/bonzo in de bek van een aangelijnde vast komt te zitten :cool2:
Ik snap je wel, maar dan meer dat er meer en meer mensen zijn die rustige plekjes op zoeken die eigenlijk verboden zijn. En dan kom je elkaar toch ineens tegen terwijl alles los loopt :oeps:
Ik waande me ook vaak in niemandsland en dacht echt dat ik als enige in dat verboden gebied liep. Tot je dan ineens in de verte "HIER GVD< IK ZEG HIER!!!" hoort en je een niet al te vriendelijke vriend ontwaart die in een streep op je hond af komt denderen :oeps:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

iones schreef:
smoekie schreef: Maar ja, dan kán het natuurlijk eens gebeuren dat fifi/bonzo in de bek van een aangelijnde vast komt te zitten :cool2:
Lijkt me van niet.

Mij wel gezien de vele ervaringen van mensen die met hun aangelijnde hond in aanlijngebied plots met een loslopend kennismakend jumpertje(soms vriendelijk, soms niet) te maken kregen :lol1:
Paisley schreef:
smoekie schreef: Maar ja, dan kán het natuurlijk eens gebeuren dat fifi/bonzo in de bek van een aangelijnde vast komt te zitten :cool2:
Wat wil je hiermee zeggen?
Toe gebruik je "fantasie" eens :J:

blondie schreef:
smoekie schreef:
Hier is er nergens een officiële plek waar je honden los mag laten. Dus ik doe niet anders dan ze overal los laten waar het officieel niet mag.
En zo zijn er vele, vele mensen die net zo denken en hun honden ook los laten. Maar ja, dan kán het natuurlijk eens gebeuren dat fifi/bonzo in de bek van een aangelijnde vast komt te zitten :cool2:
Ik snap je wel, maar dan meer dat er meer en meer mensen zijn die rustige plekjes op zoeken die eigenlijk verboden zijn. En dan kom je elkaar toch ineens tegen terwijl alles los loopt :oeps:
Ik waande me ook vaak in niemandsland en dacht echt dat ik als enige in dat verboden gebied liep. Tot je dan ineens in de verte "HIER GVD< IK ZEG HIER!!!" hoort en je een niet al te vriendelijke vriend ontwaart die in een streep op je hond af komt denderen :oeps:
Idd. En daarvoor hoef je je niet eens in niemandsland te begeven.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

iones schreef:
Lijkt me van niet.
Mij ook niet. Mijn hond luistert namelijk goed genoeg én het stuk bos waar ik het doe is zo doodstil dat ik er vaak als enige loop.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Ik heb er een hekel aan als mensen dat doen.
Gisteren ook weer, duidelijk aanlijngebied, er staan veel borden, het is een natuurmonumenten bos met herten en Schotse hooglanders enz.
Ik fiets daar op het verharde zand met mijn aangelijnde hond (Stafford) expres omdat het aan AANLIJNgebied is.
Komt er gister weer zo'n loslopende Ridgeback achter me aan gecrosst. Nee daar wordt je vrolijk van....
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

er zijn hier weinig losloop gebeiden, en wat er is is vergeven van de honden - dus loopt hij los in de bebouwde kom daar waar het kan, bij het eerste aangezicht van mensen of iets dergelijks gaat hij vast- voor t idee, maar het belangrijkst is een blijft dat hij gewoon luistert en gehoorzaamd als ik iets zeg.
Hayley84
Zeer actief

Er is hier genoeg ruimte en keuze genoeg, losloopgebieden te over, gebieden waar ik dus nooit kom want mijn fikkie kan niet met andere fikkies.
Maar nee, dat moet dan weer in het aanlijngebied met een joekel die niet komt als je roept.
Afbeelding
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

marian* schreef:
iones schreef:
Lijkt me van niet.
Mij ook niet. Mijn hond luistert namelijk goed genoeg én het stuk bos waar ik het doe is zo doodstil dat ik er vaak als enige loop.
Daar komt bij een eigenaar met een aangelijnde hond heeft toch zeker ook nog wel iets in te brengen bij haar of zijn hond :denken:
Als je dat niet hebt dan heb je hoe dan ook teveel hond aan de lijn en is een muilkorf wellicht een verstandig idee.
Waar je ook loopt kan er ten alle tijde weleens een hond bij je komen buurten , dat kan inderdaad vervelend zijn , daar weet ik alles van, maar geen reden om vast tussen de kaken van een andere hond te komen zitten :roll:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
S@ndr@
Zeer actief

tja en als je fietst sta je vaak voor hun neus voor jij en zij er erg in hebt, :19: het blijft een beetje geven en nemen dat soort dingen, maar vervelend is het wel ja
Hayley84
Zeer actief

S@ndr@ schreef:tja en als je fietst sta je vaak voor hun neus voor jij en zij er erg in hebt, :19: het blijft een beetje geven en nemen dat soort dingen, maar vervelend is het wel ja
Nee hoor, joekel kwam achter mij aangerend. Als ik aan kom fietsen en zie een loslopende hond dan draai ik om en fiets de andere kant op.
Als ik 20km per uur aan kom fietsen dan heb ik niet graag dan er een losloper achter me aan komt, of opeens het bos uit komt gerend.
Het mag niet op die plek. Punt.

Motorcrossers mogen er ook niet komen, moeten die dan ook lak hebben aan de regels?
Want we hebben al zoveel regels blablabla wat ik hier net lees van iemand.
Nee dan is het ook huilen hier op het forum want de motorcrossers zijn zo gevaarlijk en het mag niet daar en ze rijden mijn hond plat.
Ja omdat je hond LOSLOOPT waar het ten eerste niet mag en tweede mogen de motorcrossers er ook niet komen maar die hebben ook kak aan de regels, net als jijzelf.
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief

Tineke schreef: Daar komt bij een eigenaar met een aangelijnde hond heeft toch zeker ook nog wel iets in te brengen bij haar of zijn hond :denken:
Als je dat niet hebt dan heb je hoe dan ook teveel hond aan de lijn en is een muilkorf wellicht een verstandig idee.
Waar je ook loopt kan er ten alle tijde weleens een hond bij je komen buurten , dat kan inderdaad vervelend zijn , daar weet ik alles van, maar geen reden om vast tussen de kaken van een andere hond te komen zitten :roll:
Gebeurt ook niet, ik heb mijn hond onder controle, in tegenstelling tot de bazen van de joekels die achter me aan rennen als ik daar fiets.
Is nu 3 keer gebeurt en 3 keer flink moeten remmen en bijna op mijn plaat gegaan. En 3 keer is het "fikkie kom nou, kom nou, kom nou hier, kom vooooor kommmm vooorrrrrrrrrr :roll:
Oprotten met je joekel, aanlijnen of africhten graag.
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

S@ndr@ schreef:tja en als je fietst sta je vaak voor hun neus voor jij en zij er erg in hebt, :19: het blijft een beetje geven en nemen dat soort dingen, maar vervelend is het wel ja
Ja en dan moet je toch ook je hond onder controle kunnen houden lijkt mij.
Het is inderdaad geven en nemen hoor :wink: maar ik vind dat degene met een hond die bijt meer verantwoordelijkheid heeft om dat te voorkomen.
En als enkel aanlijnen dan niet voldoende is dan heb je klaarblijkelijk te weinig over je hond te zeggen en dan neem je maar meer maatregelen.
Afbeelding

Hayley84
Zeer actief

Tineke schreef:
Het is inderdaad geven en nemen hoor :wink: maar ik vind dat degene met een hond die bijt meer verantwoordelijkheid heeft om dat te voorkomen.
En als enkel aanlijnen dan niet voldoende is dan heb je klaarblijkelijk te weinig over je hond te zeggen en dan neem je maar meer maatregelen.
Hallo omgekeerde wereld.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Hayley84 schreef:
Tineke schreef: Daar komt bij een eigenaar met een aangelijnde hond heeft toch zeker ook nog wel iets in te brengen bij haar of zijn hond :denken:
Gebeurt ook niet, ik heb mijn hond onder controle, in tegenstelling tot de bazen van de joekels die achter me aan rennen als ik daar fiets.
Is nu 3 keer gebeurt en 3 keer flink moeten remmen en bijna op mijn plaat gegaan. En 3 keer is het "fikkie kom nou, kom nou, kom nou hier, kom vooooor kommmm vooorrrrrrrrrr :roll:
Oprotten met je joekel, aanlijnen of africhten graag.
Is het woord " hond" te lastig voor je of vind je het gewoon heel erg leuk om het woord joekel te schrijven- ik zie t nogal vaak voorbij komen namelijk :hmmm: en het leidt mij nogal af van de inhoud
Hayley84
Zeer actief

S@ndr@ schreef: Is het woord " hond" te lastig voor je of vind je het gewoon heel erg leuk om het woord joekel te schrijven- ik zie t nogal vaak voorbij komen namelijk :hmmm: en het leidt mij nogal af van de inhoud
Net zo leuk als klapkaak.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Tineke schreef:
Lopend in aanlijngebied in een omgeving waar veel losloopgebieden zijn?
Dat lijkt me wel wat te ver doorgevoerd. :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
S@ndr@
Zeer actief

Ik heb dat met meer woorden hoor, ik zie ze 6 keer voorbij komen en ik kan de halve tekst niet meer lezen omdat ik me verwonder over bepaalde termen :hmmm: maar dit is dan dus een joekel forum of zo :denken: heel bijzonder
Tineke
Zeer actief

ranetje schreef:
Tineke schreef:
Dat ligt er voor mij aan ,als je een hond hebt die echt bijt en jij kunt hem daar aangelijnd niet van weerhouden dan heb je imo maar meer maatregelen te treffen.
Ik heb het dan niet over een afsnauwpartijtje hoor maar over echt bijten ,of zoals Smoek aangaf vast komen te zitten in zijn bek.
Afbeelding

luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

Vooropgesteld dat mijn hond ook losloopt waar dat niet mag, mits het een overzichtelijk stuk is. Zij luistert goed en ik lijn sowieso aan als ik andere mensen, met of zonder hond, tegen kom.
Toch vraag ik me wel af wat iemand met een minder sociale hond dan nog meer moet of kan doen. In het losloopgebied is geen optie, dus nemen ze hun verantwoordelijkheid en lopen alleen in aanlijngebied. Als je daar vervolgens telkens loslopende, niet luisterende honden tegen komt, wat kun je dan nog? Waar moet je dan gaan lopen? Natuurlijk moet je schade voorkomen, maar het is op zo'n moment niet de eigenaar met de niet-sociale hond die zich niet aan de regels houdt. Waarom moet die dan nog geven, terwijl degene met de sociale, loslopende hond over het algemeen makkelijker een andere plek kan vinden.
Tineke
Zeer actief

Hayley84 schreef:
Tineke schreef:
Hallo omgekeerde wereld.
Wat is daar omgekeerd aan dan.
Als je je hond aangelijnd niet kunt weerhouden van andere honden toe te takelen dan heeft die begeleider er toch net zo min iets over te vertellen als degene met de loslopende hond die niet komt als hij wordt geroepen.
Een buurtende hond kan lastig zijn hoor , daar weet ik echt alles van , maar ik ben van mening dat zoiets niet mag betekenen dat zo'n hond aan gort mag worden gebeten omdat hij/zij een baasje heeft welke het niet interesseert.
En dan heb ik het over een buurtende hond die geen kwaad in ze zin heeft , want ik begrijp wel dat een hond anders kan reageren op een agressief naderende hond.
Afbeelding

Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Nou wat dat betreft ben ik heel consequent. Ik doe met onaangelijnd hondje lopen in het bos, ik doe ook motocrossen in het bos :pffff:

Er is al net zo'n hetze tegen de loslopende hond, als tegen de offroad rijder. Steeds meer paden worden afgesloten, vergunningen voor offroad evenementen zijn niet meer te krijgen, crossbanen sluiten bij bosjes wegens allemaal flauwekulredenen.
Er blijft niets anders over dan het in de illegaliteit doen. Mijn boete-teller staat na 5 jaar offroad rijden op 90 euro, prima contributie.
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief

luna2906 schreef:Vooropgesteld dat mijn hond ook losloopt waar dat niet mag, mits het een overzichtelijk stuk is. Zij luistert goed en ik lijn sowieso aan als ik andere mensen, met of zonder hond, tegen kom.
Toch vraag ik me wel af wat iemand met een minder sociale hond dan nog meer moet of kan doen. In het losloopgebied is geen optie, dus nemen ze hun verantwoordelijkheid en lopen alleen in aanlijngebied. Als je daar vervolgens telkens loslopende, niet luisterende honden tegen komt, wat kun je dan nog? Waar moet je dan gaan lopen? Natuurlijk moet je schade voorkomen, maar het is op zo'n moment niet de eigenaar met de niet-sociale hond die zich niet aan de regels houdt. Waarom moet die dan nog geven, terwijl degene met de sociale, loslopende hond over het algemeen makkelijker een andere plek kan vinden.

Precies mijn punt, dank u.

Het is gewoon niet fijn om bijna van je fiets te vallen of je eigen hond omver te rijden omdat je keihard moet remmen door zo'n niet-luisterende loslopende joekel hond.
En niet 1 keer, nee 3 keer met 3 verschillende joekels honden. En ja ik mag daar fietsen.
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Tineke schreef:
ranetje schreef:
Tineke schreef:
Dat ligt er voor mij aan ,als je een hond hebt die echt bijt en jij kunt hem daar aangelijnd niet van weerhouden dan heb je imo maar meer maatregelen te treffen.
Ik heb het dan niet over een afsnauwpartijtje hoor maar over echt bijten ,of zoals Smoek aangaf vast komen te zitten in zijn bek.
Ik snap wel wat je bedoelt :ok:
In ieder geval blijf je ook dan met je aangelijnde hond aansprakelijk voor de schade die hij toebrengt.

Maar in wezen is het natuurlijk idioot dat je in aanlijngebied nog steeds loslopende honden moet ontwijken/afweren omdat "men" zijn hond niet terug haalt of bij zich houdt.

En dat dan ook nog in een omgeving waar genoeg losloopgebieden zijn.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Hayley84
Zeer actief

Paisley schreef:Nou wat dat betreft ben ik heel consequent. Ik doe met onaangelijnd hondje lopen in het bos, ik doe ook motocrossen in het bos :pffff:

Er is al net zo'n hetze tegen de loslopende hond, als tegen de offroad rijder. Steeds meer paden worden afgesloten, vergunningen voor offroad evenementen zijn niet meer te krijgen, crossbanen sluiten bij bosjes wegens allemaal flauwekulredenen.
Er blijft niets anders over dan het in de illegaliteit doen. Mijn boete-teller staat na 5 jaar offroad rijden op 90 euro, prima contributie.
Bij "ons in het dorp" hebben we ook al een crossbaan op bepaalde dagen open voor iedereen. (daar rijden ze ook het NK dus een goede baan)
Ja ja, er is hier van alles te beleven in het Brabantse land :lol1:
En dan nog gaan ze illegaal in het bos crossen. :19:
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

luna2906 schreef:Vooropgesteld dat mijn hond ook losloopt waar dat niet mag, mits het een overzichtelijk stuk is. Zij luistert goed en ik lijn sowieso aan als ik andere mensen, met of zonder hond, tegen kom.
Dat ben ik wel met je eens hoor maar die sociale hond loopt daar met zijn baas die wellicht juist vind dat het kan omdat zijn/haar hond zo sociaal is.
Dat het irritant is en niet nadenkend van de eigenaar ben ik ook wel van mening.
Maar als een hond echt schade toebrengt aan andere dan moet je hem daar toch van kunnen weerhouden of andere maatregelen treffen in mijn ogen.
Mijn ervaring met een hondagressieve hond is dat de wereld zich niet naar jou gaat voegen dus zal je daar rekening mee moeten houden.
Niet eerlijk nee maar wel de realiteit.
Afbeelding

Hayley84
Zeer actief

Tineke schreef:
Hayley84 schreef:
Tineke schreef:
Hallo omgekeerde wereld.
Wat is daar omgekeerd aan dan.

Als je je hond aangelijnd niet kunt weerhouden van andere honden toe te takelen dan heeft die begeleider er toch net zo min iets over te vertellen als degene met de loslopende hond die niet komt als hij wordt geroepen.
Een buurtende hond kan lastig zijn hoor , daar weet ik echt alles van , maar ik ben van mening dat zoiets niet mag betekenen dat zo'n hond aan gort mag worden gebeten omdat hij/zij een baasje heeft welke het niet interesseert.
En dan heb ik het over een buurtende hond die geen kwaad in ze zin heeft , want ik begrijp wel dat een hond anders kan reageren op een agressief naderende hond.
waar zeg ik dat mijn hond een andere hond aan gort bijt als hij komt buurten?
Hij is niet vriendelijk tegen honden die hem uitdagen, dan is het een felle ja, dat klopt.
Zolang zij niets doen dan is het goed.

Maar wat ze dus wel doen is ervoor zorgen dat ik met fiets en al de greppel in pleur.
Bij wijze van... het is 2 keer tot een slippartij gekomen en 1 keer naast de fiets gelegen.
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

dat overkomt mij ook hoor als ik met die wringmop fiets, dan moeten mensen de flex zo nodig moeten laten schieten, heb al meer dan eens t asfalt moeten zoenen :oeps: omdat ik bijna een hond tussen de spaken had, of iets dergelijks :Q: nice
Hayley84
Zeer actief

Nanna schreef:Ik vind honden die fietsen najagen sowieso not done, of er nou een hond naast loopt of niet.
Ja met hardlopen ook al zo fijn, had laatst een "Simba" achter me aan.
Simbaaaaaaaaaa kom voooorrrrrrrrrrrrrrrr SIMBAAA SIMBAHAHAHAHAAAAAAAAA

Was een Labrador en hij luisterde niet naar het geSimba, was overigens gewoon in de woonwijk.
Waarom je daar je hond loslaat is mij sowieso een raadsel.
Afbeelding
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Hayley84 schreef:
Paisley schreef:Nou wat dat betreft ben ik heel consequent. Ik doe met onaangelijnd hondje lopen in het bos, ik doe ook motocrossen in het bos :pffff:

Bij "ons in het dorp" hebben we ook al een crossbaan op bepaalde dagen open voor iedereen. (daar rijden ze ook het NK dus een goede baan)
Ja ja, er is hier van alles te beleven in het Brabantse land :lol1:
En dan nog gaan ze illegaal in het bos crossen. :19:
Logisch, crossclubs zijn nog nooit zo groot geweest, omdat de spoeling dun wordt. De meeste crossbanen zijn maar twee dagdelen per week open. Op crossbanen wordt er vaak volgens een tijden schema gereden, en de tijden dat jou klasse aan de beurt is is heel beperkt en loeidruk op de baan. Vaak ronduitgevaarlijk, vooral voor mensen zoals ik die op een zware motor rijden maar niet bijzonder snel zijn.
Daarnaast moet je je door een heel papierwerk van licencies en lidmaatschappen worstelen en soms wordt je nog uitgeloot ook. Al met al een kostbare bedoening en niet erg laagdrempelig om in te stappen, omdat je motor ook aan allerlei eissen moet voldoen om de baan op te mogen.
Ikzelf met een enduro ipv crossmotor mag eerst een halve dag aan het sleutelen om mijn motor baan-klaar te maken.

Motocross is een hardstikke leuke hobby maar voor mij lang niet zo leuk als een rondje langs veldwegen rijden en lastige paadjes. En vaak legaal ook nog, want mijn motor is straatlegaal en onverharde wegen zijn er voor iedereen, niet alleen voor mensen die er met hun hondje willen wandelen. Ik mag daar gewoon 80 voor de goede orde.
En ik moet zeggen dat dat in het noorden ook nog mogelijk is zonder veel overlast te veroorzaken. Ik weet dat het in Brabant wel heel druk is met 'wildcrossers'.
En met 'wildcrossers' bedoel ik mensen zonder kenteken, verzekering en wegenbelasting dus niet straatlegaal. Wij worden ten onrechte als wildcrossers aangezien omdat mensen denken "het heeft noppenbanden dus het zal wel niet deugen"

PS we komen overigens ook graag op plekken waar geen wandelaar te zien is ;) KLIK
Laatst gewijzigd door Paisley op 22 mar 2015 15:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

ranetje schreef:Ik snap wel wat je bedoelt :ok:
In ieder geval blijf je ook dan met je aangelijnde hond aansprakelijk voor de schade die hij toebrengt.

Maar in wezen is het natuurlijk idioot dat je in aanlijngebied nog steeds loslopende honden moet ontwijken/afweren omdat "men" zijn hond niet terug haalt of bij zich houdt.

En dat dan ook nog in een omgeving waar genoeg losloopgebieden zijn.
Oh het is vreselijk irritant daar weet ik alles van maar het is gewoonweg wel de realiteit en daar heb je toch rekening mee te houden.
En laten we wel wezen als je een hond die echt schade toebrengt dan wil je dat toch niet laten gebeuren bij een andere hond, ik zou me daar in ieder geval rot onder voelen als zoiets zou gebeuren.
Orson heeft wel eens aangelijnd in de wijk waar dat verplicht was een loslopende beagle in zijn hielen hangend gehad.
Ik baalde echt als een stekker maar toch mocht hij de hond niet bijten ,hoe graag hij dat ook wel wilde.
Want laten we wel wezen ,zou hij dat wel gedaan hebben wordt er echt niet naar de situatie gekeken maar is het grote valse rothond tegen lief klein beagletje en trekt hij hoe dan ook aan het kortste eind.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”