Ik was dus bij een kat van 17 bij die diagnose al gestopt. Wat wil je nog, eigenlijk? Een kat van 17 met kappende nieren, dat is een zinkind schip. Ik had haar daar en dan al in laten slapen.Nanna schreef:Dat is ook het risico van het hebben van een huisdier. Ik heb precies hetzelfde gehad met poes Isis. Al 17 jaar in blákende gezondheid geweest. Tot ze een blaasontsteking kreeg. Natuurlijk ga je naar de dierenarts. Eerst zonder haar (wist na 50.000 katten echt wel hoe een blaasontsteking eruit zag) om een ab-kuurtje te geven. Vervolgens sloeg het niet goed aan. Dus toch maar met haar naar de da. Blaas gecatheriseerd en nog een ab-kuurtje. Met extra versterkend voer huiswaarts gekeerd want tja, inmiddels wilde de bejaarde aap niet meer eten.lieke schreef: Ik ben twee weken lang steeds dagelijks bij de DA geweest, het begon met blaasstenen en het eindigde met iets aan zijn lever. Ik kon niet stoppen tijdens de behandeling want die sloeg aan waarvoor hij bedoeld was maar er kwam steeds iets anders bij wat ook goed te behandelen leek. En ondanks al die behandelingen heeft hij het niet gered. De rekeningen heb ik niet bij elkaar opgeteld, dat geld was ik toch al kwijt en ook daarmee kreeg ik hem niet terug.
Afijn, na nog een weekend modderen bleek ze uiteindelijk acuut nierfalen te hebben.
Zo zie je maar hoe iedereen het anders doet
Dat nierfalen bleek pas op het laatst. Daarvoor gingen we uit van een blaasontsteking.