Moderator: moderatorteam
Niet altijd hoorBons schreef:Bij Wetters ookMarjoleine schreef:Livers geven wel een mooiere vachtkleur, vind ik dan.
Jup, heb d'r nu al zin in!*Esther schreef:Van harte gefeliciteerd!
Nu kun je je bezoek gaan plannen
Nee ze is nooit afgevallen. Ze was 283 gram bij de geboorte.nathalie schreef:Oei, dat is wel een heel groot verschil... Was ze ook zo licht met de geboorte of is ze weer afgevallen?
Nee dat is ook zo.Inge O schreef:ik weet niet of dat het beste is om voor te duimen, eerlijk gezegdIrisz schreef: Willen jullie duimen dat het kleine meisje het gaat redden?. kan wel zijn dat ze van de buitenkant bekeken 'normaal' doet maar zo weinig groeien is dat natuurlijk niet, ook niet voor een lichtgewichtje dat dan ook nog een bende vrije tepels heeft om uit te kiezen én geflest wordt
.
Ik ben er ook bang voor.... Hoop nog steeds heel erg dat het niet zo is, maar het klopt niet.Inge O schreef:maar kracht is geen op zich staand iets natuurlijk, dat heb je als je het goed doet en dat heb je niet als je het niet goed doet.Irisz schreef:Heb het gevoel dat het haar aan kracht ontbreekt
ik denk dat oorzaak en gevolg misschien verward wordt : ze kan weinig kracht hebben omdat ze het niet goed doet of ze kan het niet goed doen omdat ze weinig kracht heeft. dat laatste is iets wat je de eerste dagen wel meer ziet maar na twee weken met zoveel 'melkmogelijkheden' vrees ik eerder voor het eerste.