Ik heb het snuitje in nederland even om gedaan om te kijken hoe hij paste, snoepje erin en klaar

Moderator: moderatorteam
Het is dus maar net waar je precies allemaal geweest bent, wij hebben het inmiddels een paar keer gehad, Yvette (Sita) evengoed dus het ligt zeker niet aan het uiterlijk van onze gevaarlijke herders want Golden Rowan moest hem net zo goed om.Frederique schreef:Ik kom al ruim 30 jaar in Oostenrijk (en Duitsland) maar heb nog nooit het verzoek gehad om de hond te muilkorven.
kloesje schreef:Of dat we dan richting Ardennen gaan, maar we gaan niet zover vooruit kijken, eerst maar genieten van komende vakantie!
Zin in!!!
Jeannettebo schreef:kloesje schreef:Of dat we dan richting Ardennen gaan, maar we gaan niet zover vooruit kijken, eerst maar genieten van komende vakantie!
Zin in!!!![]()
Oh ik wil toch proberen de waterval wandeling te doen samen...
Ja ik vind het heerlijk, ben blij dat ik het voorstel van m'n chef heb aangenomen en dit weekje ook erbij genomen heb. Bij m'n laatste weekje nl heb ik gemerkt hoe heerlijk het als je in alle rust kunt voorbereidenGos schreef:Lekker ontspannen zo Jeannette! Geniet vast van je voorpret