ik heb geen dwerg maar een kleine kees.Een 2ehandsje ,hij was 7 maanden oud en gekocht voor de kinderen die er op uitgekeken waren.Laatst hoorde ik ook nog dat er eentje weg moest.
Eeen dwergkees pup koste 1500 euro toen ik er voor informeerde.
Als je er één koopt, koop het hondje bij een goede fokker en geen broodfokkerze worden zo massaal aangeboden op het moment,het is toch jammer genoeg een soort hype.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dwergkeesje????
Moderator: moderatorteam
-
beatje
-
loony
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: dwergkeesje????
En nu wil je ineens een zonder stamboom dan.Nicole van der star schreef:bedankt! ik heb me goed ingelezen ja hihi
ik wil wel graag een stamboom. dat vind ik gewoon prettig. een teefje vind ik ook wel het leukst denk ik, dus dan maar rond de 2000 euro betalen...
Je ouders hebben je goed tuk. Ik zie het al gebeuren over een jaar zeggen ze hetzelfde als dit jaar.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Waarom?loony schreef:En nu wil je ineens een zonder stamboom dan.Nicole van der star schreef:bedankt! ik heb me goed ingelezen ja hihi
ik wil wel graag een stamboom. dat vind ik gewoon prettig. een teefje vind ik ook wel het leukst denk ik, dus dan maar rond de 2000 euro betalen...
Je ouders hebben je goed tuk. Ik zie het al gebeuren over een jaar zeggen ze hetzelfde als dit jaar.
Ik vind Nicole heel verstandig bezig, zéker voor een 14 jarige en al zeker verstandiger dan sommige volwassenen die bij wijze van spreken vandaag bedenken dat ze een hond willen en morgen in huis willen hebben.
De ouders ook want zo zien ze dat Nicole er verstandig mee omgaat, geduld kan oefenen en er ook wat voor wil doen (haar best doen goeie cijfers te halen).
Nicole het advies om een herplaatser te nemen is zeker niet onverstandig, je ziet al ongeveer hoe het karakter is, geen zindelijkheidstraining enz een pupje is al snel genoeg groot.
Mijn laatste 2 honden waren allebeide herplaatsers en ik kan het je van harte aanbevelen
Maar goed dat is je eigen beslissing.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Helemaal mee eens. Goed bezig, Nicole!Ptje schreef:Waarom?loony schreef:En nu wil je ineens een zonder stamboom dan.Nicole van der star schreef:bedankt! ik heb me goed ingelezen ja hihi
Ik vind Nicole heel verstandig bezig, zéker voor een 14 jarige en al zeker verstandiger dan sommige volwassenen die bij wijze van spreken vandaag bedenken dat ze een hond willen en morgen in huis willen hebben.
De ouders ook want zo zien ze dat Nicole er verstandig mee omgaat, geduld kan oefenen en er ook wat voor wil doen (haar best doen goeie cijfers te halen).
Nicole het advies om een herplaatser te nemen is zeker niet onverstandig, je ziet al ongeveer hoe het karakter is, geen zindelijkheidstraining enz een pupje is al snel genoeg groot.
Mijn laatste 2 honden waren allebeide herplaatsers en ik kan het je van harte aanbevelen![]()
Maar goed dat is je eigen beslissing.
- Nicole van der star
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): west highland white terrier
- Aantal honden: 1
bedankt! 
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik kan ook alleen maar respect opbrengen als je zo jong zo goed bezig bent met uitzoeken en ook nog eens geduld kunnen hebben.
En dan blijf je ook nog eens netjes en beleefd, ook in je schrijven.
Kunnen veel 14-jarigen een voorbeeld aan nemen. (volwassenen trouwens ook)
Succes met je zoektocht. De voorbereidingen zijn ook heel leuk altijd. Fokkers aanschrijven bv. Succes ermee!
En dan blijf je ook nog eens netjes en beleefd, ook in je schrijven.
Succes met je zoektocht. De voorbereidingen zijn ook heel leuk altijd. Fokkers aanschrijven bv. Succes ermee!