Dat dus. Ik ging op een gegeven moment bij de ah xl boodschappen doen. Ik kom buiten zie ik daar een chipset van t asiel zitten. Hadden we een jaar daarvoor geplaatste bij een meisje. Een witte en ze heette city flower (was er een met boomstam). Die was daar vastgemaakt. Er stond een dronken kerel bij in de buurt die er helemaal van weg was. Wilde dr vazallen geven. Gelukkig kuste ze niks. Ik heb er meer als een half uur bij gestaan en 2 keer af laten roepen. Het was zo'n lief hundje en hij wilde dr wel meenemen enz enz. T zijn al gewilde honden...moosje schreef:Ik doe het niet. Waarom? Omdat jan en alleman aan je hond kan zitten, ze kunnen hem/haar voeren, ook dingen die niet goed voor je hond zijn, de hond kan in paniek raken, kan door kinderen getreiterd worden (ook door volwassenen), en waarschijnlijk vind je hond er niets aan ook.
Heb mevrouw maar even duidelijk gemaakt dat dit gewilde honden zijn en ze een keer tterug komt en ze gejat is. Geloof dat t doordrong.
Je hebt rare mensen erbij hoor dus ik zou voorzichtig zIjn. Of je moet weten dat je hond andermans vingers eraf bijt zoals een pincher die ons mam vele jaren tterug wilde aaien en ik al wilde waarschuwen. Maar hij was zo schattig hahahaha mammie had bijna geen vingers meer