Icecold81 schreef:Dat verhaal van gangetje was mn vorige herder en die heb ik wel gehouden vertel ik net ivm de jack russel, enkel bij de kat om de bocht nietrenee-uk schreef:tussen gedrild en perfect en een hond waarvan je weet dat je hem niet houdt op wankele hakken uitlaten zit nogal een verschil lijkt me
het was niet de eerste keer dat ie je ondersteboven trok toch, kan me tenminste nog een verhaal over een gangetje herinneren
Maar ga vooral lekker door,
met zn allenmet zn allen...
have fun ik hou t voor gezien, tegenover zoveel moraalridders heb ik geen zin mijzelf te moeten verdedigen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat is naar, ja..
Moderator: moderatorteam
- dagmar88
- Zeer actief
Re: Dat is naar, ja..
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Als je dat nou weet waarom doe je dan in godsnaam hoge hakken aan?Icecold81 schreef: En als mijn hond woest is dring ik daar niet doorheen en als ik op hoge hakken loop al helemaal niet, dan heb ik niet de grip en de kracht om daar doorheen te dringen.
En ik heb geen perfect gedrilde hond, en naast mij lopen doet ze al helemaal niet
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
zo is dat!Icecold81 schreef:Dat verhaal van gangetje was mn vorige herder en die heb ik wel gehouden vertel ik net ivm de jack russel, enkel bij de kat om de bocht nietrenee-uk schreef:tussen gedrild en perfect en een hond waarvan je weet dat je hem niet houdt op wankele hakken uitlaten zit nogal een verschil lijkt me
het was niet de eerste keer dat ie je ondersteboven trok toch, kan me tenminste nog een verhaal over een gangetje herinneren
Maar ga vooral lekker door,
met zn allenmet zn allen...
have fun ik hou t voor gezien, tegenover zoveel moraalridders heb ik geen zin mijzelf te moeten verdedigen
lang leve de redelijkehid

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Asta
Hier ook geen perfecte hond hoor en al helemaal geen gedrillde hond.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
@Branka:
En wonderlijk blijft het.
Wordt me net gezegd dat ik 5 keer een vraag omzeil dat mijn honden los schoten.
Ten eerste heb ik dit wel degelijk verklaard met de uitleg dat het eigen terrein was, andere riemen dan normaal, nog vrij nieuw in stedelijk gebied.
Ook wonderlijk omdat erna allerlei reacties volgen waarin mensen gewag doen van situaties waarin zij zelf hun honden een keertje niet onder controle hadden.
En dan wordt veelal toegeeflijk gereageerd naar elkaar en zichzelf en hun honden.
Wonderlijk ook vanwege de felheid waarop er op zo'n berichtje wordt gereageerd, dat vind ik nou drama of in ieder geval buiten proportie.
Mijn duim is flink gekneust, de honden krijgen nu training met het mooie weer om niet zo fel te waken in dit stadstuintje dat aan de weg ligt.
En buurman en ik zeggen elkaar alweer vriendelijk gedag.
Vind je niet dat je zelf een beetje dramatiseert wanneer je een berichtje op een hondenforum een drama noemt?Heel eerlijk gezegd zou ik ook zo kunnen reageren... Gok dat buurman niet weet dat jij ook reuma hebt. Dus dat het nog meer pijn doet. Heel vervelend, maar moet er dan een drama van gemaakt worden
En wonderlijk blijft het.
Ten eerste heb ik dit wel degelijk verklaard met de uitleg dat het eigen terrein was, andere riemen dan normaal, nog vrij nieuw in stedelijk gebied.
Ook wonderlijk omdat erna allerlei reacties volgen waarin mensen gewag doen van situaties waarin zij zelf hun honden een keertje niet onder controle hadden.
En dan wordt veelal toegeeflijk gereageerd naar elkaar en zichzelf en hun honden.
Wonderlijk ook vanwege de felheid waarop er op zo'n berichtje wordt gereageerd, dat vind ik nou drama of in ieder geval buiten proportie.
Mijn duim is flink gekneust, de honden krijgen nu training met het mooie weer om niet zo fel te waken in dit stadstuintje dat aan de weg ligt.
-
Muk
Weet je kooi.....
Honden zijn geen machines, dus die doen weleens dingen die je niet verwacht of niet wilt. Zoals jouw honden in jouw voorbeeld dus. Die vonden het leuk om achter de honden van de buurman aan te gaan. En dáár gaat het fout. Dat je buurman zijn honden los heeft lopen doet er niet toe, jouw honden vonden het leuk om, al dan niet met goede bedoelingen, bij de buurhonden te buurten.
Als mijn hond dat zou doen (en ja, dat is weleens gebeurd, want mijn hond luistert niet geweldig), dan bied IK mijn excuses aan. Ongeacht of het een aanlijngebied is of niet, mijn hond hoort niet zomaar op andere honden af te stormen.
De meeste hondenbezitters weten weinig van hondengedrag, voeden hun honden niet op en zorgen daarmee bewust en ook onbewust voor overlast. Als ik bij ieder wangedrag boos zo worden, kan ik wel boos blijven, want daar waar wij woonden in NL deden niet veel mensen moeite om hun hond op te voeden. Het is een beetje geven en nemen, dat maakt de wereld ook gelijk een stuk aangenamer.
Honden zijn geen machines, dus die doen weleens dingen die je niet verwacht of niet wilt. Zoals jouw honden in jouw voorbeeld dus. Die vonden het leuk om achter de honden van de buurman aan te gaan. En dáár gaat het fout. Dat je buurman zijn honden los heeft lopen doet er niet toe, jouw honden vonden het leuk om, al dan niet met goede bedoelingen, bij de buurhonden te buurten.
Als mijn hond dat zou doen (en ja, dat is weleens gebeurd, want mijn hond luistert niet geweldig), dan bied IK mijn excuses aan. Ongeacht of het een aanlijngebied is of niet, mijn hond hoort niet zomaar op andere honden af te stormen.
De meeste hondenbezitters weten weinig van hondengedrag, voeden hun honden niet op en zorgen daarmee bewust en ook onbewust voor overlast. Als ik bij ieder wangedrag boos zo worden, kan ik wel boos blijven, want daar waar wij woonden in NL deden niet veel mensen moeite om hun hond op te voeden. Het is een beetje geven en nemen, dat maakt de wereld ook gelijk een stuk aangenamer.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Muk schreef:Weet je kooi.....
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nee, ik noem het geen drama. Ik vraag of er dan een drama van moet worden gemaakt. Ofwel: moet de buurman dramatisch reageren omdat jij door het gebeuren een zere vinger hebt?kooi schreef:@Branka:
Vind je niet dat je zelf een beetje dramatiseert wanneer je een berichtje op een hondenforum een drama noemt?Heel eerlijk gezegd zou ik ook zo kunnen reageren... Gok dat buurman niet weet dat jij ook reuma hebt. Dus dat het nog meer pijn doet. Heel vervelend, maar moet er dan een drama van gemaakt worden
Het is niet wonderlijk. En je omzeilt de werkelijke vraag weer.kooi schreef:En wonderlijk blijft het.
En het is een hond, geen machine. Die probeer je zo goed en zo kwaad te lezen en bij te sturen.
Je klaagt over jouw buurman, maar is het probleem werkelijk zijn loslopende hond of jouw flippende hond?
En hoe reageert diezelfde hond op aangelijnde honden (dat was n.l. de vraag die een keer of 5 is gesteld.
Vervelend van jouw duim en fijn dat je weer 'on speaking terms' bent met de buurman.kooi schreef:Mijn duim is flink gekneust, de honden krijgen nu training met het mooie weer om niet zo fel te waken in dit stadstuintje dat aan de weg ligt.
-
kooi
- Zeer actief
Nee ik noem dat geen dramatisch reageren als iemand in het sociale hondenverkeer diens onder appel staande loslopende hond even terugroept als iemand met aangelijnde honden door het benaderen van zo'n hond in de problemen dreigt te komen.Nee, ik noem het geen drama. Ik vraag of er dan een drama van moet worden gemaakt. Ofwel: moet de buurman dramatisch reageren omdat jij door het gebeuren een zere vinger hebt?
Er wordt hier wel gesuggereerd dat buurman het misschien niet zag.
Is niet het geval, maar zou wel kunnen als je je hond in een gewone straat zover voor je uit laat lopen dat je bijvoorbeeld niet meer kunt zien wat er om een bocht gebeuren kan.
In een straat heb je je hond gewoon bij je te houden, los oke kan ik mee leven maar niet meer dan twee meter voor je uit.
En nog steeds een beetje sociaal reageren als een ander kennelijk niet van die perfecte hondjes heeft, vind ik niet misstaan hoor.
-
kooi
- Zeer actief
Ik heb dan kennelijk inderdaad ergens overheen gelezen Branka, want ik begrijp niet welke hond je bedoelt in die vraag hoe de hond reageert, dacht dat het over bernese ging en die vraag heb ik beantwoord?
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ik heb het inderdaad over jouw hond ja. En mogelijk heb ik over iets heen gelezen, want ik heb eerlijk gezegd niet het antwoord gezien op de vraag hoe jouw hond reageert als de buurman met de hond aangelijnd zou langs lopen.
-
Corneliana
- Zeer actief
in die 20 meter kon je hem toen niet stoppen?Icecold81 schreef:Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.dagmar88 schreef:Icecold81 schreef:Echt allemaal keurige hondjes die gedrild perfect naast jullie lopen.
Er zit nog een heel stuk tussen gedrild en perfect en een middelvinger krijgen.
Gelukkig maar dat je die tweede hebt laten gaan.
Dan valt er niets meer vast te houden.
En dan durf je nog te beweren dat je nu je niet betweterig opstelt???
-
kooi
- Zeer actief
Waar heb ik het over 'enorme' problemen?massam schreef:kooi, je blijft topics openen over stomme hondenbazen terwijl het steeds je eigen honden zijn die het probleem veroorzaken. voed je eigen honden op en ga daarna eens kijken of de enorme problemen die je tegenkomt wel zo groot zijn...
Het chargeren is voor jouw rekening.
en wat een verfrissende ervaring zo'n objectieve reactie van een moderator.
Laten we even resumeren en vul vooral aan waar je wil welke topics er tot nu toe dan de revue hebben gepasseerd?
1: klapkaakeigenaren vinden het oke wanneer in een losloopgebied hun klapkaak andere honden ernstig verwonden wanneer zij hun klapkaak aangelijnd hebben.
Eigen schuld dikke bult moet die eigenaar de hond maar "bij houden''.
Kooi is het daar niet mee eens, want een hond is onvoorspelbaar en geen robot op afstand bediening.
Bovendien kan zo'n hond er niets aan doen dat de baas hem niet onder appel heeft.
Koois hondvriendelijke honden zijn weleens in hun puppytijd ( kooi) op een andere honden afgestoven.
Volgens andere forummers heeft kooi ongelijk.
2. Kooi loopt met aangelijnde honden in een losloopgebied.
Komt er een amstaff op haar honden afgestoven.
Kooi vraagt of eigenares de hond zich wil houden.
Deze reageert verongelijkt: het is een losloopgebied dus mijn hond mag zijn gang gaan.
Zij achtervolgt met de losse klapkaak kooi met haar aangelijnde honden voor een kilometertje of twee.
Volgens andere forumers heeft kooi ongelijk.
3. de bernersennen reu van een buur die altijd losloopt klapt op kooiker en die mankt daarvan, immers ongelijke strijd.
Buurman en kooi praten hierover en buurman neemt na een tweede incident een riem mee bij het uitlaten.
Maar buurman vindt dat kooi het uitlokt want die heeft zich maar te onderwerpen.
4. Kooi is door alle griezelige klakaakverhalen een beetje bang geworden voor dergelijken en gaat op de loop wanneer op een avond de overbuurma deze los heeft lopen er er eentje op ons af dreigt te komen.
Kooi heeft later een kort gesprek met deze overbuur waarin deze aangeeft begrip te hebben en dat zijn honden wel redelijk oke zijn.
Buurman en kooi groeten elkaar nog steeds vriendelijk en laten ieder gewoon hun honden aangelijnd uit.
5. tijdens de sneeuwval van een paar weken geleden gaat Kooi onderuit omdat er een jonge boxer op haar aangelijnde honden afgestormd komt. Eigenaar verontschuldigt zich, kooi is niet boos, want kan gebeuren, maar wel een pijnlijke val.
6. het incident met het buurhondje gister.
Ben ik nu gek of charcheren en verdraaien mensen mijn berichten en reacties?
Ben ik nu gek of zitten er werkelijk stevige tegenstrijdigheden in de reacties van sommige forummers?
Oh, nee, ik weet het al, ik ben aan het dramatiseren.
Nou, dan reageer je toch lekker niet joh, beste manier om dat in de kiem te smoren.
Laatst gewijzigd door kooi op 05 mar 2013 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
nope voor de 3e x -> hoge hakken en ik gleed inmiddels over t asfalt en t was ook nog eens glad ivm de vorst/ijzelCorneliana schreef:in die 20 meter kon je hem toen niet stoppen?Icecold81 schreef:Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.dagmar88 schreef:Icecold81 schreef:Echt allemaal keurige hondjes die gedrild perfect naast jullie lopen.
ik dacht even vlug een rondje te lopen, zoals net al uitgelegd heb ik normaal gesproken wandelschoenen aan.
Overigens is er verder niets gebeurd dus was t uberhaupt geen wereldramp.
Waar ik gewoon moe van wordt is dat er hier een paar mensen zijn die het altijd beter weten, waar noooooit iets verkeerd gaat en die zich opstellen alsof ze de Ceasar Milan van de wereld zijn ofzo want hun hond doet Nooooooit iets verkeerd.
Daar krijg ik onderhand echt braakneigingen van
En ik durf te wedden dat als je ze in real life tegen komt, dat je je helemaal rotlacht omdat er geen hout van klopt!
- Icecold81
- Zeer actief
echt nanna ga jij ook nog even lekker beginnen, welk gedeelte van hakken aan begrijpen jullie nou niet?Nanna schreef:Dat is een kwestie van een hond kiezen met een grootte die je wèl kunt handelenIcecold81 schreef: Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.
-
Devel
Tja hoe dan ook kan niet meer dan eens zijn met mijn voorgangers, natuurlijk niet met alles, maar dan toch. De buurman is niet fout ookal heeft hij zijn hond niet aan de lijn zitten. Je moet hoe dan ook controle houden over je honden, ik ben zelf 1,60 en 6,5 jaar gelopen met een rottweiler van 55 kilo, laat ik nou zelf net zo zwaar zijn, dan kan ik je zeggen dat gaat je niet makkelijk af als je verder geen verleden van de hond kent die graag achter aanhangers aan wilt omdat deze dood moeten, blaffende honden net zo, en ik heb hem nog nooit laten glippen al kneep de lijn mijn handen fijn maar los laten absoluut niet.
-
Corneliana
- Zeer actief
volgens mij neem je het te zwaar op.Icecold81 schreef:nope voor de 3e x -> hoge hakken en ik gleed inmiddels over t asfalt en t was ook nog eens glad ivm de vorst/ijzelCorneliana schreef:in die 20 meter kon je hem toen niet stoppen?Icecold81 schreef:Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.dagmar88 schreef:
ik dacht even vlug een rondje te lopen, zoals net al uitgelegd heb ik normaal gesproken wandelschoenen aan.
Overigens is er verder niets gebeurd dus was t uberhaupt geen wereldramp.
Waar ik gewoon moe van wordt is dat er hier een paar mensen zijn die het altijd beter weten, waar noooooit iets verkeerd gaat en die zich opstellen alsof ze de Ceasar Milan van de wereld zijn ofzo want hun hond doet Nooooooit iets verkeerd.
Daar krijg ik onderhand echt braakneigingen van![]()
En ik durf te wedden dat als je ze in real life tegen komt, dat je je helemaal rotlacht omdat er geen hout van klopt!
mijn hond is verre van perfect, ik zou zelf denk ik wel heel erg kwaad worden (op mezelf vooral) als mn hond me over het asfalt sleurde.
-
Devel
Haha, en dan vragen welke gedeelte hakken begrijp je niet, welk gedeelte de juiste schoenen dragen tijdens het uitlaten snap jij niet? Ik had je graag op je giechel willen zien gaan, eigen schuld dikke bult
-
Corneliana
- Zeer actief
wow dan ben je wel sterk.Devel schreef:Tja hoe dan ook kan niet meer dan eens zijn met mijn voorgangers, natuurlijk niet met alles, maar dan toch. De buurman is niet fout ookal heeft hij zijn hond niet aan de lijn zitten. Je moet hoe dan ook controle houden over je honden, ik ben zelf 1,60 en 6,5 jaar gelopen met een rottweiler van 55 kilo, laat ik nou zelf net zo zwaar zijn, dan kan ik je zeggen dat gaat je niet makkelijk af als je verder geen verleden van de hond kent die graag achter aanhangers aan wilt omdat deze dood moeten, blaffende honden net zo, en ik heb hem nog nooit laten glippen al kneep de lijn mijn handen fijn maar los laten absoluut niet.
rottweiler heeft best wel trekkracht toch?
-
kooi
- Zeer actief
oke, kan gebeuren...Branka schreef:Ik heb het inderdaad over jouw hond ja. En mogelijk heb ik over iets heen gelezen, want ik heb eerlijk gezegd niet het antwoord gezien op de vraag hoe jouw hond reageert als de buurman met de hond aangelijnd zou langs lopen.
Dan reageren ze misschien ook zo wanneer ze voor hun eigen gevoel eigenlijk al thuis zijn.
Weet ik niet want ik heb die ervaring niet.
Hondje is altijd los.
Mijn honden gaan nog maar kort aangelijnd mee.
Hun reactie is sterk afhankelijk van hoe er op hun gereageerd wordt.
Gaat zo'n andere hond tekeer dan doen zij dat ook.
doet die andere hond dat niet, dan zij ook niet.
Blijft een beetje speculeren zo omdat het niet gebeurd is.
Wanneer ik iemand op tijd zie aankomen dan ga ik contact uit de weg tenzij mijn honden en de honden van de ander rustig op elkaar reageren en die andere eigenaar laat door zijn gedrag zien dat hij vertrouwen heeft in de ontmoeting,
dan gaat het er heel vriendelijk aan toe.
Wordt er gesnuffeld en gekwispeld.
Wel merk ik dat sinds we in een hondenrijk gebied wonen en ze aangelijnd mee moeten, ze wat scherper gaan reageren
dan ik van ze gewend ben.
Misschien voelen ze spanning bij mij of hebben de regelmatig heftige reacties van andere honden dat effect op hen.
Mijn honden nemen echter nooit het initiatief voor een knokpartijtje.
Laatst gewijzigd door kooi op 05 mar 2013 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
Corneliana
- Zeer actief
oh je had ze eigenlijk nooit aangelijnd?kooi schreef:oke, kan gebeuren...Branka schreef:Ik heb het inderdaad over jouw hond ja. En mogelijk heb ik over iets heen gelezen, want ik heb eerlijk gezegd niet het antwoord gezien op de vraag hoe jouw hond reageert als de buurman met de hond aangelijnd zou langs lopen.
Dan reageren ze misschien ook zo wanneer ze voor hun eigen gevoel eigenlijk al thuis zijn.
Weet ik niet want ik heb die ervaring niet.
Hondje is altijd los.
Mijn honden gaan nog maar kort aangelijnd mee.
Hun reactie is sterk afhankelijk van hoe er op hun gereageerd wordt.
Gaat zo'n andere hond tekeer dan doen zij dat ook.
doet die andere hond dat niet, dan zij ook niet.
Blijft een beetje speculeren zo omdat het niet gebeurd is.
Wanneer ik iemand op tijd zie aankomen dan ga ik contact uit de weg tenzij mijn honden en de honden van de ander rustig op elkaar reageren en die andere eigenaar laat door zijn gedrag zien dat hij vertrouwen heeft in de ontmoeting,
dan gaat het er heel vriendelijk aan toe.
Wordt er gesnuffeld en gekwispeld.
Wel merk ik dat sinds we in een hondenrijk gebied wonen en ze aangelijnd mee moeten, ze wat scherper gaan reageren
dan ik van ze gewend ben.
Misschien voelen ze spanning bij mij of hebben de regelmatig heftige reacties van andere honden dat effect op hen.
Mijn honden nemen echter nooit het initiatief voor een konkpartijtje.
das wennen natuurlijk
-
Devel
Corneliana schreef:wow dan ben je wel sterk.Devel schreef:Tja hoe dan ook kan niet meer dan eens zijn met mijn voorgangers, natuurlijk niet met alles, maar dan toch. De buurman is niet fout ookal heeft hij zijn hond niet aan de lijn zitten. Je moet hoe dan ook controle houden over je honden, ik ben zelf 1,60 en 6,5 jaar gelopen met een rottweiler van 55 kilo, laat ik nou zelf net zo zwaar zijn, dan kan ik je zeggen dat gaat je niet makkelijk af als je verder geen verleden van de hond kent die graag achter aanhangers aan wilt omdat deze dood moeten, blaffende honden net zo, en ik heb hem nog nooit laten glippen al kneep de lijn mijn handen fijn maar los laten absoluut niet.
rottweiler heeft best wel trekkracht toch?
Elke rottweiler verschilt maar Devel die was behoorlijk sterk inderdaad. Soms was het ook net op het randje haha maar gelukkig hoe ouder hij werdt hoe makkelijker hij werd en goed blijven trainen heeft een hoop geholpen.
- Icecold81
- Zeer actief
Duh ik had dus ook haast en dat bedacht ik me daarna natuurlijk ook wel dat t stom was om snel de deur uit te gaan met de verkeerde schoenenNanna schreef:Icecold81 schreef:echt nanna ga jij ook nog even lekker beginnen, welk gedeelte van hakken aan begrijpen jullie nou niet?Nanna schreef:Dat is een kwestie van een hond kiezen met een grootte die je wèl kunt handelenIcecold81 schreef: Nee met je kop tegen een hek aan klappen als je al 20 meter over het asfalt bent geschoven.
Dan valt er niets meer vast te houden.Lieve schat. Als je nou wéét dat de hond je omver kan trekken, dan doe je even platte schoenen aan als je gaat wandelen. Dan maar even niet kek en sexy over straat. Is helemaal niet erg, er zijn meer mensen die dat doen.
![]()
Ik had jou trouwens die 20 meter wel willen zien slepen
-
Corneliana
- Zeer actief
ach ja trainen doet heel veelDevel schreef:Elke rottweiler verschilt maar Devel die was behoorlijk sterk inderdaad. Soms was het ook net op het randje haha maar gelukkig hoe ouder hij werdt hoe makkelijker hij werd en goed blijven trainen heeft een hoop geholpen.
of gewoon geduld.
-
Asta
ja kooi je bent gek
fijn dat je het eindelijk zelf beseft

-
Corneliana
- Zeer actief
maarrr Kai trekt normaal toch niet? of wel?Icecold81 schreef:Duh ik had dus ook haast en dat bedacht ik me daarna natuurlijk ook wel dat t stom was om snel de deur uit te gaan met de verkeerde schoenenNanna schreef:Icecold81 schreef:echt nanna ga jij ook nog even lekker beginnen, welk gedeelte van hakken aan begrijpen jullie nou niet?Nanna schreef: Dat is een kwestie van een hond kiezen met een grootte die je wèl kunt handelenLieve schat. Als je nou wéét dat de hond je omver kan trekken, dan doe je even platte schoenen aan als je gaat wandelen. Dan maar even niet kek en sexy over straat. Is helemaal niet erg, er zijn meer mensen die dat doen.
![]()
Ik had jou trouwens die 20 meter wel willen zien slepen
-
kooi
- Zeer actief
Wat is een bs hondje?Maryanne schreef:Waar ik gewoon moe van wordt is dat er hier een paar mensen zijn die het altijd beter weten, waar noooooit iets verkeerd gaat en die zich opstellen alsof ze de Ceasar Milan van de wereld zijn ofzo want hun hond doet Nooooooit iets verkeerd.![]()
Ja, dat klopt wel. Ze hebben een BS hondje en voor hun onderschrift halen ze gewoon een foto van internet. In het echt zul je ze dus niet tegenkomen.
Bescheiden Schoothondje?
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
BartSmit hondjekooi schreef:Wat is een bs hondje?Maryanne schreef:Waar ik gewoon moe van wordt is dat er hier een paar mensen zijn die het altijd beter weten, waar noooooit iets verkeerd gaat en die zich opstellen alsof ze de Ceasar Milan van de wereld zijn ofzo want hun hond doet Nooooooit iets verkeerd.![]()
Ja, dat klopt wel. Ze hebben een BS hondje en voor hun onderschrift halen ze gewoon een foto van internet. In het echt zul je ze dus niet tegenkomen.
Bescheiden Schoothondje?