Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Raar gedrag opeens, hond ziek?!

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

SauSje
Vaste gebruiker
Aantal honden: 1

Re: Raar gedrag opeens, hond ziek?!

Ongelezen bericht door SauSje »

dagmar88 schreef:
HaddockandFriends schreef:Verboden door het uwv??? Waaarom?? Dat vind ik eerlijk gezegd heeel vreemd...

:mrgreen: Je zoekt, solliciteert, wordt aangenomen en vult dat even in op het wijzigingsformulier dat als het goed is net in de bus is komen vallen. Tada!
Als het toch zo makkelijk was, dan kom aub einde deze maand naar de rechter mee en leg dat even aan de vertegenwoordiger van het UWV uit waarom dat het zo makkelijk moet kunnen.
Het is niet voor niets dat ik een rechtzaak ben moeten starten en dat de rechter het UWV al verplicht heeft om het nog eens te bekijken, hiervoor heeft die ze 1 maand gegeven om met een oplossing te komen, daarna maakt hij het besluit.

Maar goed, hou hier nu aub over op, dit is iets totaal anders en zolang jullie niet weten hoe het in elkaar zit, kunnen jullie hier geen oordeel over vellen :)
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Antonetta schreef:
SauSje schreef:
Apple schreef:Beste Sausbek, Wat is dan eigenlijk je oplossing op het moment dat er echt wat met je hond aan de hand is?
Je hond ziet er goed uit, dus ik ga er van uit dat je er prima voor zorgt, daar zal je dan ook zeker alle tijd voor hebben, maar hoe wil je dat doen
mocht hij echt wat mankeren? Je hoeft heus geen bergen met geld op te potten, dingen zijn niet altijd te voorzien, maar
als een consult van 28 euro je al te veel is? Zou ik toch echt even goed achter de oortjes krabben of je deze hond wel alles kan bieden.
Zo niet, wees dan eerlijk, en ga op zoek naar een permanente oplossing.
Dan zal ik helaas geld moeten lenen bij mensen, zit er dan niets anders op.
Het gaat mij erom, en dat begrijpen vele hier al niet, dat ik niet voor niets wil gaan en dan €28,- lichter zijn zonder dat die wat heeft en ik me druk maakte om niets.
Met het weinige geld wat ik al heb, wil ik zo min mogelijk verprutsen als het niet nodig is..

Maar sinds ~2 uur geleden is die opeens weer wat meer actiever bezig, dus hou het toch nog even in de gaten voordat ik bel morgen.
Is er morgen geen verandering, dan zal ik wel moeten..
Je gaat niet voor niets. Zal hij niet ziek zijn, dan is het toch fijn om te horen dat er niets met je hond aan de hand is, dit lijkt mij een hele geruststelling? Als je een hond neemt hoor je goed voor hem te zorgen, vrees je dat hij ziek is dan hoor je met hem naar de DA te gaan.
Nou ja het hangt er natuurlijk vanaf hoe reëel die vrees is.
Laatst had ik Apple die een beetje mankte voor, dan kan ik denken, shit er zit iets niet goed, vast iets gebroken of ED, of ik kan denken, oh ze heeft de laatste tijd fanatiek gerend, het zal wel een verrekking zijn. Bij het eerste denk je, en nu naar de DA, bij het ander is het een kwestie van rust en het gaat wel weer over. In mijn geval denk ik 1+1 = 2, het zal een verrekking zijn. En dat was het ook.
Ik zie bij deze hond geen enorm acute dingen, als hij goed eet, goed drinkt, goed zijn behoeftes doet dan hoeft het natuurlijk niks ergs te zijn. Duurt dit nou nog langer? Prima dan moet je het wel gaan onderzoeken, je kan ook zelf het beste beoordelen in hoeverre je hond afwijkt van het normale natuurlijk. Daar heeft iedereen wel een ' gevoel ' bij. Maar als je het niet heel breed hebt kan ik me die gedachtengang ook nog wel voorstellen.
Het enige is natuurlijk wel, dat mocht je gevoel dus wel zeggen, het zit niet goed, mijn hond heeft medische hulp nodig, dat je je nooit moet laten leiden door je financiën.
Dan moet je gewoon gaan.
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Jammer dat je meteen zo opgefokt reageert. Ik snap wel dat mensen geschrokken zin van je mededeling dat je geen dierenarts kan betalen, op zoiets kan ej anticiperen. en een bewindvoerder kan daar ook iets in betekenen.
Overigens zie ik dat in mijn werk wel vaak hoor, dat mensen dieren aanschaffen en er gewoon niet voor kunnen zorgen.
Zo sneu voor die dieren. En uiteraard ligt het dan aan de begeleiding, bewindvoering, economie, maatschappij etc. maar nooit aan persoon zelf
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

ramoon schreef:Ik begrijp je wel hoor, maar wat als ie nou al een week lang verschrikkelijk veel pijn heeft,
jij kent je hond het beste toch en jij ziet dat er iets niet goed is met hem dan denk ik dat dit verkeerde zuinigheid is.

Snel een verzekering regelen dan hoef je niet zolang te twijfelen als dit nog eens gebeurt.
Voor zover ik weet heeft elke verzekering een wachttijd van 30 dagen, dus daar schiet ts nu niets mee op.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
ramoon
Zeer actief
Mijn ras(sen): jack hussel en poedel

Ongelezen bericht door ramoon »

Ariane schreef:
ramoon schreef:Ik begrijp je wel hoor, maar wat als ie nou al een week lang verschrikkelijk veel pijn heeft,
jij kent je hond het beste toch en jij ziet dat er iets niet goed is met hem dan denk ik dat dit verkeerde zuinigheid is.

Snel een verzekering regelen dan hoef je niet zolang te twijfelen als dit nog eens gebeurt.
Voor zover ik weet heeft elke verzekering een wachttijd van 30 dagen, dus daar schiet ts nu niets mee op.
dat weet ik daarom staat er ook: als dit nog eens gebeurt.
joytje333
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel & teckel

Ongelezen bericht door joytje333 »

Met een verzekering ben je ook nog niet helemaal klaar... (voor zover ik weet dan) Mijn verzekering dekt maar 80% en dan sommige dingen ook nog niet eens, zoals de speciale brokken die ik ton een keer heb moeten kopen. Dalijk is er echt iets ergs met de hond aan de hand en zijn de kosten 500 euro, dan moet je toch nog 100 euro betalen en aangezien hij nu al dat consult niet kan betalen moet je er niet te makkelijk over denken. Ik probeer je nu alleen maar te waarschuwen dat je dus goed moet kijken welke verzekering je afsluit!
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Fizgig schreef:Ik wil wel helpen. Je zegt 'haar' en 'zij' maar ik zie volgens mij een piemel. Is het een reu? Als ze een teef is, is ze gecastreerd? Ik zie een hondje die zich erg ziek voelt iig. Wat je kunt doen, is de temperatuur opnemen. Daarvoor gebruik je een gewone thermometer, die je rectaal inbrengt met wat vaseline. Meestal gaat dat vrij makkelijk. Staart omhoog houden en huppekee. De lichaamstemperatuur van een hond ligt rond de 38 graden, iets hoger dan die van ons. Dat is erg belangrijk nu, als hij/zij koorts heeft, zul je toch snel naar een dierenarts moeten. Je zegt dat ie goed eet, drinkt ie ook goed? Meer dan normaal?

Je kunt in de nek voelen en in de liezen, daar zitten lymfeknopen die opzetten bij onsteking en ziekte. Je kunt de rug nalopen, met je hand voorzichtig langs de ruggengraat een beetje duwen, kijken of daar pijn zit. De achterkant, spieren van de achterpoten en voorpoten nalopen en kijken of ze ergens pijn aangeeft. Kijk maar of je overal aan mag komen, zachtjes natuurlijk, en of je alles heen en weer mag bewegen of er zachtjes op mag duwen.

Volgens mij zie ik je hond niet hijgen/sneller ademen, klopt dat? Of heeft ze momenten dat ze wel hijgt? Zijn er verder nog symptomen die je nog niet heb genoemd?

En je bevindingen hier melden, misschien dat het dan wat duidelijker wordt wat er aan de hand kan zijn. Het is een beetje behelpen zo, maar dan weten we iig hoe snel je naar de dierenarts moet. Ik zou eerlijk gezegd een aantal dierenartsen in de buurt bellen en de situatie uitleggen. Wie weet is er niet veel aan de hand en ben je met een consult en een kuur geholpen. Dat is niet zo duur en mag je vast wel in termijnen betalen. Ze doen moeilijker over grote operaties voor je vooruit betalen natuurlijk. Nou beterschap, misschien is het de moeite waard om eens te kijken of je hond als officiële hulphond kan worden aangemerkt? Of is ze dat al? Want misschien dat je dan makkelijker aan gratis of betaalbare medische zorg kunt komen. Ik weet daar niet zoveel over eigenlijk, maar je kunt ook op 'zoeken' klikken, en 'hulphond' intypen want er wordt genoeg over gebabbeld hier.

Off-topic, wat een geinig onderschrift, is dat een club? De failfags? Geweldig zeg, ik denk dat ik ook lid wil worden, hahaha.
Ik weet het niet hoor maar jij bent altijd de Jan-Paniek hier en staat met een afgebroken nageltje al midden in de nacht in het weekend bij een dierenarts... nu heb je ineens alle wijsheid in pacht? Ik zie geen erg zieke hond overigens, wel een hond die zich absoluut niet veilig voelt en niet prettig. Mede door diegene die filmt wie dat ook is, want dat is gewoon ontwijkgedrag, stress en geen vertrouwen hebben in.

Wat overigens niet wil zeggen dat je in dit geval niet naar de DA moet, want dat vind ik wel zeker omdat het al zolang duurt en omdat het zo plotseling gekomen schijnt te zijn.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Fizgig schreef:Ik heb gelezen wat de man schrijft en daarom vertel ik hoe je heel simpel een hond kunt onderzoeken. Dat doe ik zelf ook wel eens, als ik denk dat er iets mis is. Naar aanleiding van wat ik vind, besluit ik of ik naar de dierenarts moet of niet. Maar misschien kan de TS de bevindingen zelf niet goed interpreteren, dat vermoed ik omdat ie zegt dat hij in paniek begint te raken. Vandaar dat ik hem zeg dat hij de bevindingen hier kan melden. Niet iedereen kan goed inschatten of de hulp van een dierenarts nodig is en hoe snel namelijk.

Ik probeer mensen in hun waarde te laten en zonder oordeel advies te geven waar ze iets aan zouden kunnen hebben. Gevaarlijk? Joh, het hele leven zit vol gevaren, de kunst is om daarmee om te leren gaan. Ik geef tenminste nog wat basiskennis door. De rest heeft alleen maar kritiek.

Ik ga er trouwens vanuit dat de hond ziek is, ik lees namelijk dat de hond zich normaal nooit zo gedraagt, alleen sinds een week wel. De kans dat het hier gaat om gedragsproblemen, vind ik niet zo groot, als ik gewoon uitga van wat meneer vertelt. Hoe moet ik nou beoordelen of de man dat kan beoordelen? Dus ga ik uit van wat hij zegt. En bedenk er niet van alles zelf bij.

Ik geef gewoon het advies waar iemand om vraagt, niet wat ik zelf kwijt wil over de situatie. Doe ik ook wel eens, maar als iedereen zich weer eens zo slecht gedraagt hier, wil ik daar tegenwicht aan bieden, eerlijk gezegd. Dus noem mij maar gevaarlijk hoor, ik weet dat ik gewoon ballen heb. Ik durf wel zonder oordeel advies te geven, nou jullie nog.
En dat zeg jij?? Kom op zeg... jij rent al naar de dierenarts als je hond een scheet laat. :oohja:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

SauSje schreef:
Tiny schreef:
SauSje schreef:
Dit bedoel ik eigenlijk, hij doet alles wat je vraagt maar je wilt steeds meer zonder dat hij tussendoor een beloning krijgt.
En je punt is? De hond hoeft niet voor alles een beloning te krijgen, het gaat zich erom dat die uiteindelijk het op commando doet zonder beloning.
Door Cesar Millan mij persoonlijk gezegd (ja heb een meet en greet gehad in R'dam toen dr tijd, en die vraag werd ook gesteld.).
En trouwens, deze video is nu een jaar oud, ondertussen luistert die ook veel beter
Dus wat is je punt dan?
Kells schreef:TS, het was verstandiger geweest om een huisdieren verzekering af te sluiten. Als je nu al geen consult kunt betalen, hoe ga je het dan oplossen als er iets ernstigs aan de hand is? Ik bedoel, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ja ik ga denk ik toch maar even eens kijken voor dit, lijkt me idd verstandiger. Bedankt.
Je wil jezelf toch niet met CM vergelijken hoop ik?
Afbeelding
joytje333
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel & teckel

Ongelezen bericht door joytje333 »

Tara schreef:
malinois schreef:
SauSje schreef: En je punt is? De hond hoeft niet voor alles een beloning te krijgen, het gaat zich erom dat die uiteindelijk het op commando doet zonder beloning.
Door Cesar Millan mij persoonlijk gezegd (ja heb een meet en greet gehad in R'dam toen dr tijd, en die vraag werd ook gesteld.).
En trouwens, deze video is nu een jaar oud, ondertussen luistert die ook veel beter
Dus wat is je punt dan?
Je wil jezelf toch niet met CM vergelijken hoop ik?
Hij heeft wel net zo'n hond! :idea:
:goeie:
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Tara schreef:
SauSje schreef:
**Nancy** schreef:Jij had voor je je hond uit het asiel haalde,moeten beseffen dat een hond extra kosten met zich mee zou brengen!
En jij had moeten beseffen dat jou nutteloze opmerkingen geen fuck uitmaken.
Ga lekker iemand anders lastigvallen en blijf weg uit dit topic, het enigste wat je doet is zeiken en zeuren.
Lekker makkelijk shit te zeggen achter een monitor als men zelf de eigen shit wel op orde heeft.
Als het enigste wat je kunt is zeiken en zeuren over dingen die geen fuck ermee te maken hebben met het HUIDIGE probleem, dan zou ik toch eens hulp gaan zoeken..
Jij mag je toon wel eens matigen Sausje.
Er wordt hier uitsluitend gereageerd door mensen die van honden houden, en die geschokt zijn door de mededeling dat je de dierenarts te duur vindt.
Dat ligt niet aan hen, dat ligt aan de manier waarop jij het opschrijft.
Vloeken en tieren is een zwaktebod, en bovendien gaat het niet om jou, maar om je hond.
Zo is dat. Zo heb ik (en vele anderen) heel normaal gereageerd en tips gegeven.
Om dat aangesproken met 'fok' dit en 'fok' dat.
Ik neem je meteen niet meer serieus, sorry.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

En dat zijn dus de mensen die een staffachtige kopen :schrik: lekker asiel ook..
**Nancy**
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie's

Ongelezen bericht door **Nancy** »

Valerie schreef:En dat zijn dus de mensen die een staffachtige kopen :schrik: lekker asiel ook..
Pas op,hij wordt boos hoor, :goeie:
we mogen niet oordelen over dingen waarvan we niks afweten
Afbeelding
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

SauSje schreef:
Apple schreef:Beste Sausbek, Wat is dan eigenlijk je oplossing op het moment dat er echt wat met je hond aan de hand is?
Je hond ziet er goed uit, dus ik ga er van uit dat je er prima voor zorgt, daar zal je dan ook zeker alle tijd voor hebben, maar hoe wil je dat doen
mocht hij echt wat mankeren? Je hoeft heus geen bergen met geld op te potten, dingen zijn niet altijd te voorzien, maar
als een consult van 28 euro je al te veel is? Zou ik toch echt even goed achter de oortjes krabben of je deze hond wel alles kan bieden.
Zo niet, wees dan eerlijk, en ga op zoek naar een permanente oplossing.
Dan zal ik helaas geld moeten lenen bij mensen, zit er dan niets anders op.
Het gaat mij erom, en dat begrijpen vele hier al niet, dat ik niet voor niets wil gaan en dan €28,- lichter zijn zonder dat die wat heeft en ik me druk maakte om niets.
Met het weinige geld wat ik al heb, wil ik zo min mogelijk verprutsen als het niet nodig is..

Maar sinds ~2 uur geleden is die opeens weer wat meer actiever bezig, dus hou het toch nog even in de gaten voordat ik bel morgen.
Is er morgen geen verandering, dan zal ik wel moeten..

Hm :denken:

Als je zelf pijn hebt ga je toch ook naar de dokter? Als daar blijkt dat het niet ernstig is dan ben je gelijk opgelucht.
Ik had afgelopen week zo iets met mijn kat. Dat was niet ernstig. wel 50 euro lichter. Maar dat geld boeit niet. Dieren hebben nou eenmaal zorg nodig en ja dat kost geld. Mijn kat kon daarna gelijk zijn eten binnen houden omdat hij iets gehad had tegen braken. Wat ik hiermee wil zeggen is dat een bezoekje aan een da nooit voor niks is. Als je dier iets heeft ook al valt het mee dan is het zo dat ze daar gelijk iets doen. Dat jij het geld er niet voor over hebt zegt iets over jou als hondeneigenaar. Hondenliefhebber ben je niet in mijn ogen.

En niet klagen en zeuren dat mensen niet aardig zijn hier. Je hebt tips gehad en je doet er niks mee.
Stel dan ook geen vraag.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

ADSL... dat is toch via een telefoonlijn?
**Nancy**
Zeer actief

Inderdaad Toots,

Dinsdagochtend had onze Senna diarree met een spoortje bloed,
Senna heeft gevoelige darmen,dus meteen had ik door dat er een ontsteking zou zitten.
Dus ook meteen naar de DA gegaan met haar,
Ze kreeg ook een spuitje en pilletjes mee naar huis en de volgende dag was het al veel beter.
Afbeelding
**Nancy**
Zeer actief

Machie schreef:ADSL... dat is toch via een telefoonlijn?
Klopt.
Afbeelding
Icecold81
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door Icecold81 »

Ik heb niet de 4 paginas allemaal doorgelezen, want ik krijg al een beetje beeld.
Wil je wel een tip geven: druk je hond in een verzekering!
Want het is bizar dat je geen geld hebt voor dierenartsbezoek. Als je hond een keer echt iets heeft wat honderden euro's kost (en dat is al snel bij een dierenartsbezoek als er iets is), dan heb jij een probleem.

Als ook een verzekering geen optie is, vind ik wel dat je reel moet nadenken of jij je hond wel echt kunnen bieden wat een hond nodig heeft.
En dat bedoel ik dus in de zin van medische zorg e.d.
Afbeelding
Een hond heeft meer aan een boomstam dan aan een stamboom.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

Tara schreef:
Machie schreef:ADSL... dat is toch via een telefoonlijn?
Ja, best wel retro.
Ja maar dat kan blijkbaar niet en moet wel ofzo?
Ik dacht dat ADSL helemaal uitgestorven was :F:
**Nancy**
Zeer actief

Adsl is nog heel veel in gebruik hoor,
het is niet dat inbellen wat je vroeger moest doen hoor ;-)
Zogauw er hier in tilburg glasvezel komt,stappen wij over.
Maar iets anders is er niet.

Je hebt dus adsl,kabel en glasvezel.
Dat zijn de 3 die gebruikt worden.
Laatst gewijzigd door **Nancy** op 03 mar 2013 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Haha ik moet even lachen om suzanne123456 inderdaad zelf alles afwijzen en vervolgens niet meer reageren terwijl ze dat wel op een ander forum doet en dan hier zeggen dat ts moet luisteren naar de adviezen haha.

Want wij gaven ook niet de antwoorden die je wilde horen daarom gaaf je geen antwoord meer totdat ikhier wat meer zette van bp....
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Machie
Zeer actief

**Nancy** schreef:Adsl is nog heel veel in gebruik hoor,
het is niet dat inbellen wat je vroeger moest doen hoor ;-)
Zogauw er hier in tilburg glasvezel komt,stappen wij over.
Maar iets anders is er niet.

Je hebt dus adsl,kabel en glasvezel.
Dat zijn de 3 die gebruikt worden.
ah ok. Ik ken ADSL nog wel, van vroeger :D
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Jamaar ADSL was toch niet mogelijk bij haar alleen kabel? Dan zijn er toch veel goedkopere of ben ik nu gek?
Afbeelding
ramoon
Zeer actief

malinois schreef:Jamaar ADSL was toch niet mogelijk bij haar alleen kabel? Dan zijn er toch veel goedkopere of ben ik nu gek?
Als je kabel moet dan kan dat vaak maar bij een die in jou regio zit dus of upc of ziggo na ja die hoeven dan niet te concurreren en dan weet je het wel.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

ramoon schreef:
malinois schreef:Jamaar ADSL was toch niet mogelijk bij haar alleen kabel? Dan zijn er toch veel goedkopere of ben ik nu gek?
Als je kabel moet dan kan dat vaak maar bij een die in jou regio zit dus of upc of ziggo na ja die hoeven dan niet te concurreren en dan weet je het wel.
Ik heb zelf ziggo kabel gehad hiervoor ook de goedkoopste samen met tv iets van 40 euro... Nu digitv en internet van kpn voor 45. Kwalitatief veel beter.
Afbeelding
ramoon
Zeer actief

het ging erom dat ander internet niet snel genoeg is, maar ja als je toch de hele dag thuis zit wat maakt het dan uit dat je wat langzamer internet heb, je hoeft toch nergens naartoe.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik heb niet alles gelezen hoor,maar kan je geen contact met het asiel opnemen en de situatie uitleggen?
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

ramoon schreef:het ging erom dat ander internet niet snel genoeg is, maar ja als je toch de hele dag thuis zit wat maakt het dan uit dat je wat langzamer internet heb, je hoeft toch nergens naartoe.
Sowieso gaan mn honden voor mn internetverbinding...
Afbeelding
Alhomaro
Actief
Mijn ras(sen): Catalaanse herder, Kuvasz en Havanezer

Ongelezen bericht door Alhomaro »

SauSje schreef:
**Nancy** schreef:Ik zorg wel ik mijn alles op orde heb,
en met mijn honden naar de DA kan gaan wanneer het nodig is!

Ik denk dat jij meer hulp nodig hebt hoor,qua geldzaken enzo
En denk je niet dat ik dat heb?
Ik heb bewindvoering en PGB, ben geestelijk gehandicapt en zit met 80-100% arbeidsongeschikt thuis, al bijna 10 jaar...

Het laatste wat ik wil horen is van mensen online die denken dat ze alles weten omdat ze zelf hun eigen dingen op orde hebben, zonder dat ze maar enig idee hebben hoe de hele situatie nu werkelijk is, hoe ik mijn dingen moet doen in het leven..

Ik kwam hier voor advies om te kijken of me hond echt ziek is, en of het misschien mogelijk was dat het gewoon iets simpels was wat zo zou opvallen..

Ik neem aan, dat je beschermingsbewind hebt? Misschien kun je anders eens met je bewindvoerder overleggen? Die zou toch, als het goed is, moeten zorgen voor een spaarpotje voor onvoorziene uitgaven? Stel dat je koelkast of wasmachine kapot gaat, moet daar ook geld voor zijn. Misschien kunnen de dierenartskosten deze keer wel uit dat potje betaald worden. En daarna inderdaad zo snel mogelijk verzekeren.
Afbeelding
Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

malinois schreef: Ik zie geen erg zieke hond overigens, wel een hond die zich absoluut niet veilig voelt en niet prettig. Mede door diegene die filmt wie dat ook is, want dat is gewoon ontwijkgedrag, stress en geen vertrouwen hebben in.
Ik heb ook het idee dat de hond niet begrepen wordt.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”