Antonetta schreef:SauSje schreef:Apple schreef:Beste Sausbek, Wat is dan eigenlijk je oplossing op het moment dat er echt wat met je hond aan de hand is?
Je hond ziet er goed uit, dus ik ga er van uit dat je er prima voor zorgt, daar zal je dan ook zeker alle tijd voor hebben, maar hoe wil je dat doen
mocht hij echt wat mankeren? Je hoeft heus geen bergen met geld op te potten, dingen zijn niet altijd te voorzien, maar
als een consult van 28 euro je al te veel is? Zou ik toch echt even goed achter de oortjes krabben of je deze hond wel alles kan bieden.
Zo niet, wees dan eerlijk, en ga op zoek naar een permanente oplossing.
Dan zal ik helaas geld moeten lenen bij mensen, zit er dan niets anders op.
Het gaat mij erom, en dat begrijpen vele hier al niet, dat ik niet voor niets wil gaan en dan €28,- lichter zijn zonder dat die wat heeft en ik me druk maakte om niets.
Met het weinige geld wat ik al heb, wil ik zo min mogelijk verprutsen als het niet nodig is..
Maar sinds ~2 uur geleden is die opeens weer wat meer actiever bezig, dus hou het toch nog even in de gaten voordat ik bel morgen.
Is er morgen geen verandering, dan zal ik wel moeten..
Je gaat niet voor niets. Zal hij niet ziek zijn, dan is het toch fijn om te horen dat er niets met je hond aan de hand is, dit lijkt mij een hele geruststelling? Als je een hond neemt hoor je goed voor hem te zorgen, vrees je dat hij ziek is dan hoor je met hem naar de DA te gaan.
Nou ja het hangt er natuurlijk vanaf hoe reëel die vrees is.
Laatst had ik Apple die een beetje mankte voor, dan kan ik denken, shit er zit iets niet goed, vast iets gebroken of ED, of ik kan denken, oh ze heeft de laatste tijd fanatiek gerend, het zal wel een verrekking zijn. Bij het eerste denk je, en nu naar de DA, bij het ander is het een kwestie van rust en het gaat wel weer over. In mijn geval denk ik 1+1 = 2, het zal een verrekking zijn. En dat was het ook.
Ik zie bij deze hond geen enorm acute dingen, als hij goed eet, goed drinkt, goed zijn behoeftes doet dan hoeft het natuurlijk niks ergs te zijn. Duurt dit nou nog langer? Prima dan moet je het wel gaan onderzoeken, je kan ook zelf het beste beoordelen in hoeverre je hond afwijkt van het normale natuurlijk. Daar heeft iedereen wel een ' gevoel ' bij. Maar als je het niet heel breed hebt kan ik me die gedachtengang ook nog wel voorstellen.
Het enige is natuurlijk wel, dat mocht je gevoel dus wel zeggen, het zit niet goed, mijn hond heeft medische hulp nodig, dat je je nooit moet laten leiden door je financiën.
Dan moet je gewoon gaan.