Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

62 dagen drachtig!!

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Muk

Re: 62 dagen drachtig!!

Ongelezen bericht door Muk »

bouvierpoedel schreef:
Muk schreef:
Lili schreef: nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kop
:LOL:

Ben je nu al naar de dierenarts gegaan? En dan wel een andere dan diegene die groen slijm normaal vindt?
En waarom zit jij nu weer te lachen. :pffff:
Voor een 20-jarige kan zij goed rellen. Wat dat betreft past zij hier prima. :tongue:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Lili, ik vind dat je nou wel heel erg ver gaat. Je gedraagt je als een verwende kleuter, die gaat schelden als ze dr zin niet krijgt. Jammer dat je je energie niet in je hond steekt, maar in forummen en je asociaal gedragen. Als er straks dingen mis gaan met teef en pups, heb je het aan jezelf te wijten, je hebt advies genoeg gehad, maar je bent te koppieg en te eigenwijs om er wat mee te doen, over de rug van je hend...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Muk schreef:
Tara schreef: Weet je waar je teef echt behoefte aan heeft? Aan zorg en verstand.
Niet aan prinsessenbehandelingen, en grote bekken op een forum.
+1
Jammer dat de teef wat dat betreft totaal niet bij de juiste eigenaar zit.
:U: Heel erg, maar misschien is het maar beter zo.
Muk

Lili schreef:nee jullie zijn niet wijs genoeg voor je leeftijd, ik ga geen discussie meer aan, teeee kinderachtig zijn jullie zeg!!
Heel goed, ga nu maar naar een dierenarts. Veel beter dan hier te discussieren.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Lili schreef:
bouvierpoedel schreef:
Lili schreef:
bouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Mag je 20 zijn en beetje naief en eigenwijs ,maar krijg het gevoel dat het gewoon een dom achterlijk mokkeltje is met een grote bek .
Maar goed de zoveelste en de laatste niet.
nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kop
Die kop heb ik niet zelf gemaakt maar jij wel je grote bek en je domme gedrag.
Dus hup naar de DA met je prinses.

nee klopt jij lijkt op je ouders kan je niks aan doen, heb jij dan niet de fout gemaakt door kinderen te maken? arme kop
Oh god bespaar me .
Gelukkig geen kinderen en geen kans dus op typjes zoals jij.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Muk

Lili schreef: nee klopt jij lijkt op je ouders kan je niks aan doen, heb jij dan niet de fout gemaakt door kinderen te maken? arme kop
Je bevestigt met je uitspraken en je gedrag wel alle vooroordelen over klapkaakeigenaren. :ok:
TomCee
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door TomCee »

Tara schreef: Afbeelding
dit dus
Muk

dagmar88 schreef:
Muk schreef:
Tara schreef: Weet je waar je teef echt behoefte aan heeft? Aan zorg en verstand.
+1
Toch vind ik het sneu, ik gun alle dieren een goed en dierwaardig leven met de juiste zorg en liefde die een dier nodig heeft.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Lili schreef:
bouvierpoedel schreef:
Lili schreef:
bouvierpoedel schreef:Jezus de 4e pagina al en nog geen zinnig woord of advies wat ter harte word genomen.
Mag je 20 zijn en beetje naief en eigenwijs ,maar krijg het gevoel dat het gewoon een dom achterlijk mokkeltje is met een grote bek .
nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kop

nee klopt jij lijkt op je ouders kan je niks aan doen, heb jij dan niet de fout gemaakt door kinderen te maken? arme kop
En jij wil geen discussie meer aan? Eng, verwaand, kreng van een ding hebben jouw ouders van jouw gemaakt. Kun je ook niets aan doen, maar ben je nu met je prinsesje al naar de DA geweest of zit je gewoon te wachten op de (dode) kadootjes die gaan komen?
Marion.

Muk schreef:
Lili schreef: nee klopt jij lijkt op je ouders kan je niks aan doen, heb jij dan niet de fout gemaakt door kinderen te maken? arme kop
Je bevestigt met je uitspraken en je gedrag wel alle vooroordelen over klapkaakeigenaren. :ok:
Maar ze heeft ook een wawa hoor :pffff:
En een hele klerenkast vol met roze kleertjes voor die hond, gok ik zo.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Muk schreef:
dagmar88 schreef:
Muk schreef:
+1
Toch vind ik het sneu, ik gun alle dieren een goed en dierwaardig leven met de juiste zorg en liefde die een dier nodig heeft.
:(: Ik ook. Maar voor het hondje en de pups durf ik daar niet eens op te hopen.
Lili
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Engelse stafford en een Chihuahua!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lili »

Marion. schreef:
Lili schreef:
bouvierpoedel schreef:
Lili schreef: nog maar 1 advies gezien en die heb ik aangenomen!! de rest is allemaal negatief, net zoals je kop

En jij wil geen discussie meer aan? Eng, verwaand, kreng van een ding hebben jouw ouders van jouw gemaakt. Kun je ook niets aan doen, maar ben je nu met je prinsesje al naar de DA geweest of zit je gewoon te wachten op de (dode) kadootjes die gaan komen?
hou je verwende tering bek dicht hor. ga niet beginnen over mijn ouders, ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kan hebben, jullie zijn egt niks nutteloze mensen diei heeeeeel de dag op de pc zitten om maar te roddelen en mensen af te kraken, hoe kinderachtig ben je wel niet zeg pffff kan ik 20 zijn maar jullie zijn bejaard en horen in het bejaardetehuissss
Skittles
Zeer actief
Mijn ras(sen): Monstertjes.

Ongelezen bericht door Skittles »

ik begin nu wel te twijfelen aan de echtheid van dit verhaal.

hoop niet dat iemand echt zo onnozel is om al deze fouten achter elkaar te maken, te beginnen bij de dekking op erg jonge leeftijd met een dergelijke reu.

ik ben geen fokker, geen kenner, en zelfs ik weet dat het ronduit stomme acties zijn.
TomCee
Zeer actief

Ongelezen bericht door TomCee »

Lily, zet je pc ff uit vanavond, richt je op je hondje. Beter voor jezelf, en je hond.
Muk

Lili schreef: hou je verwende tering bek dicht hor. ga niet beginnen over mijn ouders, ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kan hebben, jullie zijn egt niks nutteloze mensen diei heeeeeel de dag op de pc zitten om maar te roddelen en mensen af te kraken, hoe kinderachtig ben je wel niet zeg pffff kan ik 20 zijn maar jullie zijn bejaard en horen in het bejaardetehuissss
Als je echt zo goed was opgevoed, dan had je nooit je hond zo vroeg laten dekken door een flink grotere hond, was je direct naar de da gegaan in verband met het groene slijm én had je hier niet zo'n grote bek.
Muk

dagmar88 schreef: :(: Ik ook. Maar voor het hondje en de pups durf ik daar niet eens op te hopen.
Voor de teef duim ik voor een gemakkelijke bevalling van hooguit 1 pup.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Lili schreef: hou je verwende tering bek dicht hor. ga niet beginnen over mijn ouders, ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kan hebben, jullie zijn egt niks nutteloze mensen diei heeeeeel de dag op de pc zitten om maar te roddelen en mensen af te kraken, hoe kinderachtig ben je wel niet zeg pffff kan ik 20 zijn maar jullie zijn bejaard en horen in het bejaardetehuissss
Gezien jouw reaktie betwijfel ik sterk of je zo'n goede opvoeding gehad hebt. Misschien wel, maar dan heb je er erg weinig mee gedaan. En dat is dan jezelf aan te rekenen en niet je ouders.

Begrijp je nou echt niet dat je hier heel goede adviezen hebt gekregen, maar dat JIJ daar niks mee wil doen?
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Marion.

Lili schreef:hou je verwende tering bek dicht hor. ga niet beginnen over mijn ouders, ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kan hebben, jullie zijn egt niks nutteloze mensen diei heeeeeel de dag op de pc zitten om maar te roddelen en mensen af te kraken, hoe kinderachtig ben je wel niet zeg pffff kan ik 20 zijn maar jullie zijn bejaard en horen in het bejaardetehuissss
Even voor de goede orde, JIJ begon met beledigen van de ouders van andere leden.

En vergeef me modjes, maar ook hier ga ik weer twijfelen over de echtheid van onze nieuwe aanwinst. Het taalgebruik gaat mèt het bericht achteruit. Ik geloof er geen reet meer van. Kunnen we niet gewoon even een zomerstop houden voor nieuwe leden?
jolanda.S
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door jolanda.S »

Mijn god een echte tokkie.

Krijg steeds meer medelijden met je hond.
In plaats van hier te zitten gillen,zou ik maar vast een telefoon nummer zoeken van een Da in jouw beurt.
Want naar aanleiding van je gedrag hier,ga ik er van uit dat je nog helemaal geen contact met welke Da ook hebt gehad.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Lili schreef:
bouvierpoedel schreef:
Lili schreef:

En jij beweerd van anderen dat ze kinderachtig zijn? Beetje minder hoog van de toren blazen mag wel dame.

GroenACHTIG slijm kan een slecht teken zijn. Het kan een teken zijn dat er een pup dood is.

Dat kan er voor zorgen dat de bevalling niet op gang komt of dat er een vergiftiging plaatsvind met alle gevolgen van dien voor moeder en pups.

M'n advies is dus om nu een andere DA te bellen voor een second opinion. Ik hoop dat het voor niks is. Maar je kunt beter een keer voor niks bellen dan straks je prinses en je pups verliezen.

Dit is een welgemeend advies van iemand die veel om honden geeft. Die je keuze niet slim vindt maar hoopt dat het goed afloopt. Voor jou, maar vooral voor je hond.
bouvierpoedel
Zeer actief

Lili schreef:
Marion. schreef:
Lili schreef:
bouvierpoedel schreef: Die kop heb ik niet zelf gemaakt maar jij wel je grote bek en je domme gedrag.

hou je verwende tering bek dicht hor. ga niet beginnen over mijn ouders, ik heb de beste opvoeding gehad die je maar kan hebben, jullie zijn egt niks nutteloze mensen diei heeeeeel de dag op de pc zitten om maar te roddelen en mensen af te kraken, hoe kinderachtig ben je wel niet zeg pffff kan ik 20 zijn maar jullie zijn bejaard en horen in het bejaardetehuissss
Schat je haald je opvoeding wel onderuit op zo'n manier.
Als je mijn blaag was geweest had ik je alsnog je kont blauw geslagen.
Muk

Tara schreef:
Muk schreef:
Als je echt zo goed was opgevoed, dan had je nooit je hond zo vroeg laten dekken door een flink grotere hond, was je direct naar de da gegaan in verband met het groene slijm én had je hier niet zo'n grote bek.
Tering bek Muk, tering bek. :neenee:
Ja, jeetje, zo praten wij niet in het bejaardenhuis. :mrgreen:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Oemgh :schrik:
Gaat weer lekker hier.

Lill, neem nu eens advies aan van mensen die ervaring hebben qua fokken van honden. Als je je dierenarts belt en verteld dat het doorzichtig groenachtig slijm is lijkt mij het stug dat hij geen alarm slaat. Het hoort helden, soms iets melkwitachtig te zijn en niet groenachrig.

Verder bemoei ik me er niet mee maar gooi niet alle tips zomaar overboord en mee gaan meppen als een gek in de rondte. Sterkte met de bevalling, hopelijk gaat alles goed
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Milow
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Leukje

Ongelezen bericht door Milow »

Nou dit is het eerste topic dat ik nu gelezen heb. Wel een mooie binnenkomer zo. Ik hoop dat alles goed komt met de teef en de pups, maar ben het wel met de meeste eens dat dit niet de beste keuze is geweest. Jammer dat lily de adviezen niet aan neemt, en maar steeds zo boos doet. Ik denk zo maar dat er genoeg ervaring bij elkaar zit hier. Ik hoop maar dat dit een grapje blijkt te zijn. En wat marion? geloof ik? zei, dode cadeautjes.. misschien is dat nog wel het beste. Geen pups.
Marion.

chrico schreef:Verder bemoei ik me er niet mee maar gooi niet alle tips zomaar overboord en mee gaan meppen als een gek in de rondte. Sterkte met de bevalling, hopelijk gaat alles goed
Duidelijk te merken dat Whera ervaring heeft met 20-jarigen :mrgreen:
PB haar anders even Wheer, misschien komt het dan door?
bouvierpoedel
Zeer actief

Muk schreef:
dagmar88 schreef: :(: Ik ook. Maar voor het hondje en de pups durf ik daar niet eens op te hopen.
Nou van mij mag het hele nest dood geboren worden hoor.
Keizersnee in het weekend en flinke complicatie's waardoordoor de baarmoeder er ook uit moet kan aardig zorgen dat ze met beide poten op de grond komt met haar grote Rotterdamse achterbuurt giegeltje.
Eind goed al goed zou ik zeggen.
Amaranthas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shih Tzu
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Amaranthas »

Een trol, ik zei het toch :mrgreen:

Mensen, maak je niet zo druk om een 20-jarige. je moet geen tijd en moeite steken in iemand met zulk asociaal gedrag. Ga liever dat waardeloze sterren springen kijken, dat is vast veel leuker.
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.
Afbeelding
Marion.

bouvierpoedel schreef:
Muk schreef:
Nou van mij mag het hele nest dood geboren worden hoor.
Keizersnee in het weekend en flinke complicatie's waardoordoor de baarmoeder er ook uit moet kan aardig zorgen dat ze met beide poten op de grond komt met haar grote Rotterdamse achterbuurt giegeltje.
Zou ik ook zeggen. Alleen hoop ik dan wel (voor haar teef) dat ze dan wel gewoon naar de DA gaat. Nou ja, en anders maar niet hoor. Mijn hond is het niet.
Muk

Marion. schreef:
bouvierpoedel schreef: Nou van mij mag het hele nest dood geboren worden hoor.
Zou ik ook zeggen. Alleen hoop ik dan wel (voor haar teef) dat ze dan wel gewoon naar de DA gaat. Nou ja, en anders maar niet hoor. Mijn hond is het niet.
Ja, een dure dierenartsrekening doet meestal wonderen. Hopelijk is zij dan gelijk genezen en denkt zij in het vervolg beter na áls zij ooit nog eens een nest zou willen fokken.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik heb wel ervaring met staffords fokken en ik adviseer je nu een andere dierenarts te nemen en die te bellen.
Misschien kan iemand hier die aanraden van omgeving Rotterdam?
Gesloten

Terug naar “Fokken van honden”