Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
epilepsie
Moderator: moderatorteam
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
Re: epilepsie
viewtopic.php?f=1&t=241463
-
sylviawallie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): santos onze newfoundlander en luna en roxy onze franse bulldogjes
ik heb even de link naar bokt genomen en kan me heel goed voorstellen dat jullie er niets van geloven , wat een muts zeg , en er ook nog om in een deuk liggen , denk dat ze eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft , ze schrijft niet zulke fijne dingen over het forum en mensen horen graag negatieve geluiden en die bezuint zij maar al te graag rond .
gr sylvia
gr sylvia
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Geweldige bijdrage van iemand die ruim 2 jaar lid is en 16 berichten heeft geplaatstsylviawallie schreef:ik heb even de link naar bokt genomen en kan me heel goed voorstellen dat jullie er niets van geloven , wat een muts zeg , en er ook nog om in een deuk liggen , denk dat ze eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft , ze schrijft niet zulke fijne dingen over het forum en mensen horen graag negatieve geluiden en die bezuint zij maar al te graag rond .
gr sylvia
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Wat is dat voor achtelijke opmerking? Moet je de boel voll*llen om dit te mogen schrijven?Ariane schreef:Geweldige bijdrage van iemand die ruim 2 jaar lid is en 16 berichten heeft geplaatstsylviawallie schreef:ik heb even de link naar bokt genomen en kan me heel goed voorstellen dat jullie er niets van geloven , wat een muts zeg , en er ook nog om in een deuk liggen , denk dat ze eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft , ze schrijft niet zulke fijne dingen over het forum en mensen horen graag negatieve geluiden en die bezuint zij maar al te graag rond .
gr sylvia
Wat ze schrijft klopt. Jouw opmerking slaat nergens op.
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
En dat doet af aan het principe? Oh ja, vergeten, je mag alléén reageren als je regelmatig postAriane schreef:Geweldige bijdrage van iemand die ruim 2 jaar lid is en 16 berichten heeft geplaatstsylviawallie schreef:ik heb even de link naar bokt genomen en kan me heel goed voorstellen dat jullie er niets van geloven , wat een muts zeg , en er ook nog om in een deuk liggen , denk dat ze eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft , ze schrijft niet zulke fijne dingen over het forum en mensen horen graag negatieve geluiden en die bezuint zij maar al te graag rond .
gr sylvia
- Ariane
- Erelid
Ach kom nou toch.
Iemand die ruim 2 jaar lid is, amper tot niet post, en dan hier even een duit in het zakje komt doen en o.a. zegt dat ze denkt dat ts eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft....
Mijn mening is duidelijk
Iemand die ruim 2 jaar lid is, amper tot niet post, en dan hier even een duit in het zakje komt doen en o.a. zegt dat ze denkt dat ts eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft....
Mijn mening is duidelijk
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ariane schreef:Geweldige bijdrage van iemand die ruim 2 jaar lid is en 16 berichten heeft geplaatstsylviawallie schreef:ik heb even de link naar bokt genomen en kan me heel goed voorstellen dat jullie er niets van geloven , wat een muts zeg , en er ook nog om in een deuk liggen , denk dat ze eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft , ze schrijft niet zulke fijne dingen over het forum en mensen horen graag negatieve geluiden en die bezuint zij maar al te graag rond .
gr sylvia
Waar let je op??!!
Wat Sylvia zegt is hartstikke waar, dus ik snap je opmerking niet zo goed.
Er zijn mensen die om minder een ban hebben gekregen, en Booster lacht zich rot!
RIP Cena
-
Muk
Ach, ook al lult men wel veel op het forum, dat maakt iemand niet persé geloofwaardiger, hè Ariane.Ariane schreef:Ach kom nou toch.
Mijn mening is duidelijk
Ik geloof sylviawallie dus, in tegenstelling tot de verzinsels van booster of een paar anderen op het forum.
- Ariane
- Erelid
Zie mijn bericht hierbovenSannePP schreef:Ariane schreef:Geweldige bijdrage van iemand die ruim 2 jaar lid is en 16 berichten heeft geplaatstsylviawallie schreef:ik heb even de link naar bokt genomen en kan me heel goed voorstellen dat jullie er niets van geloven , wat een muts zeg , en er ook nog om in een deuk liggen , denk dat ze eigenlijk niks meer op dit forum te zoeken heeft , ze schrijft niet zulke fijne dingen over het forum en mensen horen graag negatieve geluiden en die bezuint zij maar al te graag rond .
gr sylvia
Waar let je op??!!
Wat Sylvia zegt is hartstikke waar, dus ik snap je opmerking niet zo goed.
Er zijn mensen die om minder een ban hebben gekregen, en Booster lacht zich rot!
ik heb die berichten op Bokt ook gelezen, maar het gekke is dat ik haar wat dit betreft wel geloof.
Vooral nu er foto's staan.
Misschien ben ik te goedglovig hoor, dat zou natuurlijk heel goed kunnen.
-
Muk
Foto's zeggen mij ook niks, dus ook met foto's geloof ik booster niet.
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Okee, misschien is het in dit geval wel een waar verhaal, dan hoop ik voor het hondje dat ze er bovenop komt. Maar wat wil jij booster hier nou mee? Moeten we nu allemaal roepen dat je zo geweldig bent en een echte dierenvriend? Nou hiep hiep hoera voor je hoor meid. En dan zal ik bij deze zeggen dat dit meteen het laatste bericht is van jou wat ik hier gelezen hebt. Ik kom hier nl. voor de gezelligheid en om eens wat op te steken, mensen die me dingen op de mouw proberen te spelden kom ik al genoeg tegen. Het ga je verder goed.
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Die zijn er wel meer. Mensen die weinig reageren mogen dus niet scherp reageren? Wat een onzin!Ariane schreef:Ach kom nou toch.
Mijn mening is duidelijk
Reactie is terecht, jouw opmerking niet.
- luna2906
- Zeer actief
Ik zou eerst even aan Ariane toestemming vragen om te posten als ik jou wasAnnedee schreef:Okee, misschien is het in dit geval wel een waar verhaal, dan hoop ik voor het hondje dat ze er bovenop komt. Maar wat wil jij booster hier nou mee? Moeten we nu allemaal roepen dat je zo geweldig bent en een echte dierenvriend? Nou hiep hiep hoera voor je hoor meid. En dan zal ik bij deze zeggen dat dit meteen het laatste bericht is van jou wat ik hier gelezen hebt. Ik kom hier nl. voor de gezelligheid en om eens wat op te steken, mensen die me dingen op de mouw proberen te spelden kom ik al genoeg tegen. Het ga je verder goed.
- Roompie
- Zeer actief
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Je bent toch niet aan het stoken hè?luna2906 schreef:Ik zou eerst even aan Ariane toestemming vragen om te posten als ik jou wasAnnedee schreef:Okee, misschien is het in dit geval wel een waar verhaal, dan hoop ik voor het hondje dat ze er bovenop komt. Maar wat wil jij booster hier nou mee? Moeten we nu allemaal roepen dat je zo geweldig bent en een echte dierenvriend? Nou hiep hiep hoera voor je hoor meid. En dan zal ik bij deze zeggen dat dit meteen het laatste bericht is van jou wat ik hier gelezen hebt. Ik kom hier nl. voor de gezelligheid en om eens wat op te steken, mensen die me dingen op de mouw proberen te spelden kom ik al genoeg tegen. Het ga je verder goed.Zoveel berichten heb je nou ook weer niet
-
Muk
Hahaha, ja want iedereen die niet actief post hier op dit forum en minimaal 1000 postings heeft komt niet door de keuring van Ariane.luna2906 schreef:Ik zou eerst even aan Ariane toestemming vragen om te posten als ik jou wasAnnedee schreef:Okee, misschien is het in dit geval wel een waar verhaal, dan hoop ik voor het hondje dat ze er bovenop komt. Maar wat wil jij booster hier nou mee? Moeten we nu allemaal roepen dat je zo geweldig bent en een echte dierenvriend? Nou hiep hiep hoera voor je hoor meid. En dan zal ik bij deze zeggen dat dit meteen het laatste bericht is van jou wat ik hier gelezen hebt. Ik kom hier nl. voor de gezelligheid en om eens wat op te steken, mensen die me dingen op de mouw proberen te spelden kom ik al genoeg tegen. Het ga je verder goed.Zoveel berichten heb je nou ook weer niet
-
Asta
Is de limiet 1000 pfff dan moet ik nog eventjes doorspammen 
-
Muk
Dat je het maar weet!Asta schreef:Is de limiet 1000 pfff dan moet ik nog eventjes doorspammen
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Ach heb ook nog wel wat te gaan (nu eentje minderAsta schreef:Is de limiet 1000 pfff dan moet ik nog eventjes doorspammen
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
-
Lillith
- Zeer actief
Bestaat er iets als de Gouden Hondenforum Eikel.... 
-
Asta
Zullen we dan een spamtopic openenSelene schreef:Ach heb ook nog wel wat te gaan (nu eentje minderAsta schreef:Is de limiet 1000 pfff dan moet ik nog eventjes doorspammen)
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Asta schreef:Zullen we dan een spamtopic openenSelene schreef:Ach heb ook nog wel wat te gaan (nu eentje minderAsta schreef:Is de limiet 1000 pfff dan moet ik nog eventjes doorspammen)
zijn we in een paar uurtjes klaar
Zou wel een goeie zijn!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)

- luna2906
- Zeer actief
Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen. Of "per ongeluk" dubbel posten 
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Alsjeblieft niet zegluna2906 schreef:Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen.

- luna2906
- Zeer actief
Zegge, hoe denk je anders dat ik aan meer dan 2000 posts kom?Hilde schreef:Alsjeblieft niet zegluna2906 schreef:Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen.![]()
Edit: om over mijn nutteloze bijdrages als deze maar te zwijgen
-
Muk
Oja, er zijn forumleden die dat ook echt doen ook.luna2906 schreef:Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
yup en die verschijnen dan leuk allemaal bij nieuwe berichtenMuk schreef:Oja, er zijn forumleden die dat ook echt doen ook.luna2906 schreef:Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
Muk
Hoogst irritant. Misschien moeten die voorstelberichten wel niet meer verschijnen in het nieuwe berichtenoverzicht.renee-uk schreef:yup en die verschijnen dan leuk allemaal bij nieuwe berichtenMuk schreef:Oja, er zijn forumleden die dat ook echt doen ook.luna2906 schreef:Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen.
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Ik stem voor!Muk schreef:Hoogst irritant. Misschien moeten die voorstelberichten wel niet meer verschijnen in het nieuwe berichtenoverzicht.renee-uk schreef:yup en die verschijnen dan leuk allemaal bij nieuwe berichtenMuk schreef:Oja, er zijn forumleden die dat ook echt doen ook.luna2906 schreef:Je kunt ook gewoon alle nieuwe leden verwelkomen.
RIP Cena
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
O, wat erg, dat heb ik ook eens een tijdje gedaan
Leek me zo vriendelijk, een warm welkom en zo
Geen idee dat mensen daar last van konden hebben