Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik vind dat stiekem ook wel leuk die mechelkleuren en had er dan ook zo eentje genomen, Maar kan me voorstellen dat dat niet de bedoeling is als je een XHH besteld...
malinois schreef:ik vind dat stiekem ook wel leuk die mechelkleuren en had er dan ook zo eentje genomen, Maar kan me voorstellen dat dat niet de bedoeling is als je een XHH besteld...
Je gaat toch voor de combi, en niet voor de kleurtjes. Dat snap ik al helemaal niet als het om een kruising gaat.
crutz schreef:kan wel leuk zijn Suzanne, maar xHH besteld/gereserveerd, dus met streepjes
Je had toch ladingen reserveringen, er zijn vast wel 2 gegadigden te vinden die die kleur helemaal niet erg vinden. Daarbij is de kleur voor een werkhond toch helemaal niet van belang dacht ik?
crutz schreef:kan wel leuk zijn Suzanne, maar xHH besteld/gereserveerd, dus met streepjes
Je had toch ladingen reserveringen, er zijn vast wel 2 gegadigden te vinden die die kleur helemaal niet erg vinden. Daarbij is de kleur voor een werkhond toch helemaal niet van belang dacht ik?
Alles is idd gereserveerd, al van 1 de reactie dat t niet uitmaakt, wacht nog op 1 reactie, maar mensen kiezen wel degelijk bewust voor een streep in veel gevallen.
Weet dat de eerste 4 op de lijst sowieso bewust daarvoor kiezen.
Alles is idd gereserveerd, al van 1 de reactie dat t niet uitmaakt, wacht nog op 1 reactie, maar mensen kiezen wel degelijk bewust voor een streep in veel gevallen.
Dus toch wel selectie op uiterlijke kenmerken bij werkhonden.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor, dat je voorkeur hebt. Maar ik zou het er als ik puur een werkhond zocht niet op laten afketsen denk ik.
Dus toch wel selectie op uiterlijke kenmerken bij werkhonden.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor, dat je voorkeur hebt. Maar ik zou het er als ik puur een werkhond zocht niet op laten afketsen denk ik.
Werk & fok & als je strepen wilt fokken is t wel zo fijn met strepen te starten, ook al zit t er achter.