Ik heb ook antwoord nu op mijn vraag over de enorme hoge aanbevolen hoeveelheid voer per dag. Dit is het antwoord:
"Voor het voedingsadvies wil ik benadrukken dat het ook daadwerkelijk een advies is en dat de benodigde dosering per hond alsnog kan verschillen. Het voedingsadvies is uiteraard wel op basis van berekende waarden tot stand gekomen, maar desondanks kan de benodigde voedingsbehoefte per hond verschillen. Er spelen naast gewicht meer factoren een rol in de voedingsbehoefte van een hond, zoals de mate van activiteit en het soort ras van de hond. Mogelijk zijn er vergelijkbare producten op de markt met een ander voedingsadvies, hierbij moet wel rekening gehouden worden met de mogelijkheid dat dit veroorzaakt wordt door een verschil in concentratie van de benodigde voedingsstoffen. Het voedingsadvies is een betrouwbare richtlijn, maar elke hond heeft natuurlijk zijn eigen voedingsbehoefte."
En ja, die binding van tarwemeel slaat volgens mij ook op de binding van de voeding, dus dat het er beter uitziet. Onzin dus.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kvv van albertheijn ??
Moderator: moderatorteam
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2