Ah okee, ga het meteen doenMuk schreef:Als jij je opgeeft, dan wordt er een zwemvest geregeld. Dat komt goed. Heb het net nog even nagevraagd.chrico schreef:Weet je al wat over dat zwemvest want dan kan ik mij opgeven?

Moderator: moderatorteam
Ah okee, ga het meteen doenMuk schreef:Als jij je opgeeft, dan wordt er een zwemvest geregeld. Dat komt goed. Heb het net nog even nagevraagd.chrico schreef:Weet je al wat over dat zwemvest want dan kan ik mij opgeven?
chrico schreef:Ah okee, ga het meteen doenMuk schreef:Als jij je opgeeft, dan wordt er een zwemvest geregeld. Dat komt goed. Heb het net nog even nagevraagd.chrico schreef:Weet je al wat over dat zwemvest want dan kan ik mij opgeven?wawawerpen
Het is ook leuk en gezellig uiteraard!chrico schreef:Mail is de deur uitben benieuwd want het lijkt mij wel leuk om mee te doen
volgens mij moet het baasje gaaan zwemmen met uk op dr rugMuk schreef:Het is ook leuk en gezellig uiteraard!chrico schreef:Mail is de deur uitben benieuwd want het lijkt mij wel leuk om mee te doen
Ben benieuwd naar de zwemkunsten van de kleine uk.
Hahaha, dan maak ik natuurlijk de bijbehorende foto's. Zulke gedenkwaardige momenten mag je gewoon niet missen.Jeannettebo schreef:volgens mij moet het baasje gaaan zwemmen met uk op dr rugMuk schreef:Het is ook leuk en gezellig uiteraard!chrico schreef:Mail is de deur uitben benieuwd want het lijkt mij wel leuk om mee te doen
Gaat gewapend met droogpak die kant op en moet niet vergeten de hond mee te nemenMuk schreef:Hahaha, dan maak ik natuurlijk de bijbehorende foto's. Zulke gedenkwaardige momenten mag je gewoon niet missen.Jeannettebo schreef:volgens mij moet het baasje gaaan zwemmen met uk op dr rugMuk schreef:Het is ook leuk en gezellig uiteraard!chrico schreef:Mail is de deur uitben benieuwd want het lijkt mij wel leuk om mee te doen
chrico schreef:Gaat gewapend met droogpak die kant op en moet niet vergeten de hond mee te nemenMuk schreef: Hahaha, dan maak ik natuurlijk de bijbehorende foto's. Zulke gedenkwaardige momenten mag je gewoon niet missen.
Dat is juist het leukste om te zien, als een hond een eigen interpretatie aan de oefening geeft.Maartje schreef:Ik heb de bevestiging ook binnen![]()
Abby is gek op water. Ze vindt het heel leuk om erin te liggen, als een soort krokodil loerend op mijn andere honden. Ze kan ook wel zwemmen, maar dat doet ze alleen bij gebrek aan beter vermaak. En dan wil ze vooral snel en niet ver. Dus ik ben benieuwd wat ze gaat doen.
ik ook, zetten we Lou en Bo even naast elkaar hoorchrico schreef:Nou meiden, maa jullie borst maar nat want Lou doet ook mee![]()
Heb de bevestiging ook binnen
Jeannettebo schreef:
ik ook, zetten we Lou en Bo even naast elkaar hoor
nee moeder en zoonchrico schreef:Jeannettebo schreef:
ik ook, zetten we Lou en Bo even naast elkaar hooris goed en dan een foto met de tekst, vader en dochter die wij op marktplaats zetten
hoezo Lou is Bo zn mams hoorchrico schreef:Moeten we wel tape meenemen om dat jachtgeweer weg te plakken of we zeggen gewoon dat er nog een pup aan de tiet hangt
Jeannettebo schreef:nee moeder en zoonchrico schreef:Jeannettebo schreef:
ik ook, zetten we Lou en Bo even naast elkaar hooris goed en dan een foto met de tekst, vader en dochter die wij op marktplaats zetten
Kijken kan altijd. Hou er alleen rekening mee dat je dan wel (afhankelijk van hoe lang je blijft) maximaal 6,50 euro parkeergeld moet betalen.Fizgig schreef:Ik zou het wel leuk vinden om alleen te komen kijken, kan dat ook? Moet ik dan ook mezelf inschrijven? Want Shelly is bang voor water op dit moment, maar ik merk wel dat ze het interessant vindt als andere honden de plomp in springen en ik zou gewoon graag willen dat ze van die angst afkomt. Ze kan dus niet meedoen, maar langs de kant kijken, geeft haar misschien toch wat zelfvertrouwen om het ook te gaan proberen.
Ja, zeker wel.chrico schreef:Hee Muk, had jij nog degene gesproken die de inschrijvingen doet?
Dank je, dat denk ik toch ook welMuk schreef:Wat leuk dat je ook meedoet. Ik weet wel zeker dat je hond het weer leuk gaat vinden.
Muk schreef:Ja, zeker wel.chrico schreef:Hee Muk, had jij nog degene gesproken die de inschrijvingen doet?![]()
Hij snapte niks van jouw bijzondere ras.
Je hoeft zelf het water niet in. Er zijn per baan zeker 5 mensen die in het water en op de kant assisteren. Als het te druk is, dan is de kans klein dat je zelf ook het water in kan. Al kun je het natuurlijk altijd navragen. Als het rustig is (daar ziet het er niet naar uit, wij verwachten dat het maximum aantal deelnemende honden van 40 wel gehaald gaat worden), dan is het wel mogelijk om mee te zwemmen of zelf gered te worden uit het water.Ellen! schreef:Dank je, dat denk ik toch ook welMuk schreef:Wat leuk dat je ook meedoet. Ik weet wel zeker dat je hond het weer leuk gaat vinden.![]()
Zou graag zelf ook weer meedoen, is het meenemen van een wetsuit voor jezelf, of zijn die daar ook om te gebruiken?