Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

beenwarmers voor de hond?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Aantal honden: 2

Re: beenwarmers voor de hond?

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Linsey schreef:Als ik de foto's bekijk van Porta zie ik niet zoveel overeenkomstigheden, de muttluks komen veel hoger en hebben geen harde zool, dat laatste vind ik echt niks aan een hondenschoen. Muttluks lijken heel erg op booties voor sledehonden.

Winkel waar ik ze gekocht heb:
http://www.woofenmiauwshop.nl/contents/ ... n.html#p49

Foto's van Dino die ze aanheeft staan in dit topic op p3.
voor toots is het niks omdat ik die schoentjes aan moet trekken vanaf onder en dan vast moet maken met zoon bandje waarbij die schoentjes uit kunnen schieten .

er zit hier wel een van bemmelen misch kan ik toots wel een keer mee nemen daarheen om te kijken of die iets past daar .
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Reny schreef:http://www.k9adventurestore.co.uk/hurtt ... -846-p.asp

http://www.k9active.co.uk/Safety-Gaiter ... 000hsg.htm

kun je hier wat mee??

googlewoorden: hurtta safety gaiters
Ik kan niet goed zien hoe dat "middenstuk" nu verstelbaar is. Ik zie onderaan wel die koorstoppers, maar hoe die in het midden iets samentrekken :19:

Is er iemand die ze heeft die gewoon liggend op tafel er een foto van kan maken?
*Eva*
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door *Eva* »

Afbeelding
Zo liep Youra er vorig jaar bij, gewoon met hondenschoentjes (en een zelfgemaakt fleecetruitje :mrgreen: ) Andere jaren had ze dat niet nodig in de sneeuw, maar omdat ze al wat minder makkelijk liep op haar 13e, was dat sneeuw tussen dr tenen niet echt prettig.
Groetjes Eva
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

Ipv. die dure Gaiters van Hurtta zou je dan toch echt eens aan mijn oplossing kunnen denken. Dan hoef je niets aan te trekken over de voetjes heen, je doet het gewoon om de pootjes en het gaat vast met een klittenband dat van onder naar boven loopt, extra klittenbanden die het geheel verhinderen te verschuiven en klaar is Kees (of iemand anders natuurlijik :mrgreen: ). Als ik even tijd heb zal ik er eentje maken en laten zien wat ik precies bedoel. :wachten:
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
patricia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer
Contacteer:

Ongelezen bericht door patricia »

Ik trek mijn honden een overall aan tegen de sneeuwklonten, (zie decemberonderschrift) hun voeten knip ik als er sneeuw ligt kort maar echt helpen doet het niet.
De muttluks heb ik ook maar ik denk dat hun voeten te klein zijn om goed te blijven zitten, neopaws heb ik ook geprobeerd maar die kreeg ik geeneens behoorlijk aan bij ze.
Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen bij transgroom
Afbeelding
Groetjes Patries
Afbeelding
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

patricia schreef:Ik trek mijn honden een overall aan tegen de sneeuwklonten, (zie decemberonderschrift) hun voeten knip ik als er sneeuw ligt kort maar echt helpen doet het niet.
De muttluks heb ik ook maar ik denk dat hun voeten te klein zijn om goed te blijven zitten, neopaws heb ik ook geprobeerd maar die kreeg ik geeneens behoorlijk aan bij ze.
Ik denk dat ik deze maar eens ga bestellen bij transgroom
Afbeelding
Omdat ik deze ook erg interessant vond, ben ik gaan kijken bij transgroom, maar ze zijn niet voorradig en bij navraag blijkt dat ze pas over een aantal maanden weer "in stock" zijn
:boos: :boos:
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
martine-tom

Ongelezen bericht door martine-tom »

Tom heeft een jas aan in de sneeuw niks rond zijn poten, ten eerste krijg ik hem dan niet meer mee naar buiten want dan zou hij geen stap verzetten en ten 2e hadden we 1 jasje met halve mouwtjes...daar ging alle sneeuw juist in zitten...
Nu dus een jas en ik neem een grove kam mee onderweg om tussendoor even de grootste ballen weg te werken.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Ik ben benieuwd of mijn cocker, van ouderwets type, last van sneeuwklonten krijgt. Dit wordt onze eerste winter samen. Zo ja, gaat de schaar erin. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”