Nee, waren niet teveel nesten hoor, dit was haar eerste nest.Abby schreef:Daar ga ik in mee. Waar het wel mee te maken heeft, geen idee. Maar Abby is totaal niet hondagressief, en die heeft toen ze in het asiel zat ook dr eigen pups opgevreten.Valerie schreef:Als je denkt dat het doodbijten van eigen pups met hondagressie te maken heeft zul je het waarschijnlijk nooit snappen.Inge O schreef: ja, zeer zeker wel, gezien ze honden (pups) en mensen 'pakt'.
Stress? Te veel nesten? (in Abby's geval dan, over de hond van TS weet ik niks natuurlijk; is die lang genoeg bij die nieuwe eigenaar geweest om nest na nest te hebben moeten produceren?) Geen moederinstinct? U roept maar.
Maar ik vind niet dat je een hond die dr pups doodbijt/opvreet per definitie hondagressief kunt bestempelen.
En aangezien ze vertelde dat ze gingen kijken bij haar en de pups ineens dood waren, ga ik er ook zomaar vanuit dat ze haar gewoon aan haar lot over hebben gelaten met pups.
Lijkt mij dat je toch zeker de eerste week gewoon op de bank slaapt om alles in goede banen te leiden, denk zelfs dat ze niet eens in huis heeft gezeten met haar pups, ze ziet er iig niet uit als een hond die lekker binnen heeft gezeten.