Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Namen die echt bij de hond passen (of juist niet)
Moderator: moderatorteam
-
Marsha en Daisy
- Actief
- Mijn ras(sen): Shih-Tzu
- Contacteer:
Re: Namen die echt bij de hond passen (of juist niet)
leuk dat er hier ook een aantal mensen zijn die ratten (of hebben gehad) wij hadden een aantal mannen, eerst gezellig 2 en daarna maar liefst 14 in een hele grote volliere
hun namen waren Ozzy (vernoemd naar Ozzy Osbourne) Tumi (IJslands voor klein duimpje) Vinnie, Reginn, Odin, Onyx, Bjarki, Sparky, Dyami, Jacey, Aiden, Stitch, Marshall, Ranger, Sparrow, Furby
Groetjes Marsha en Daisy
Handle every stressful situation like a dog : If you can't eat it or hump it, pis on it and walk away !
Handle every stressful situation like a dog : If you can't eat it or hump it, pis on it and walk away !
- wenche
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising mechelaar
- Aantal honden: 2
Mijn Pip is een echte Pip... Ze lijkt ook echt op Pip van Woezel en Pip
Licht koppie, donkerdere hangoren, oelig/lievig uiterlijk
En een echt meisje-meisje 
Precies zo hoe Guusje Nederhorst Pip bedoeld heeft
Licht koppie, donkerdere hangoren, oelig/lievig uiterlijk
Precies zo hoe Guusje Nederhorst Pip bedoeld heeft

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn ideeDanseMacabre schreef:Daar heb je het al.lieke schreef:Oké, ik ben lief, hartelijk, sociaal, vriendelijk en volgens mijn zoon net een 'vréselijk harteloos mens' (ik at de laatste krentenbol op)SannePP schreef: Goed idee!![]()
Nee je moet het anders zien: overtuig me dat Lieke niet stom is!![]()
Overtuigd?
RIP Cena
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
- Aantal honden: 1
Toen ik mijn eerste hond uit het asiel haalde hadden ze haar Cheetah genoemd.....ik weet niet waarom maar het was echt geen Cheeta, zij heeft weken "naamloos" rondgelopen totdat ik las dat Laika de eerste hond was die ze naar de maan gestuurd hebben (
) en toen zei ik voor de grap dat als zij ooit nog een bibliotheek boek kapot zou maken dat zij de tweede zou zijn.....dus het werd Laika.
Toen wij naar onze huidige hond gingen kijken vonden wij de naam zo perfect bij hem passen: Meneer Nilsson.
Waarom? ik zag direct het aapje van Pippi voor mij en vond Nilsson net zo ondeugend, lief en baldadig uitkijken als het aapje, speelt ook mee dat ik als kind zwaar verliefd was op het aapje Nilsson.
Poes Ivy heb ik zo genoemd omdat ik dat gewoon een mooie naam vond, poes Paddy heeft ook wekenlang poes/poesje geheten.
Totdat ik naar een concert van de Dubliners ging, daar zag ik Paddy, een van de zangers en voila....ik had een naam voor onze kat.
Ooit een Schnauzer gekent en die hadden ze Peer genoemd, vond het echt passen, waarom?? geen idee.
Toen wij naar onze huidige hond gingen kijken vonden wij de naam zo perfect bij hem passen: Meneer Nilsson.
Waarom? ik zag direct het aapje van Pippi voor mij en vond Nilsson net zo ondeugend, lief en baldadig uitkijken als het aapje, speelt ook mee dat ik als kind zwaar verliefd was op het aapje Nilsson.
Poes Ivy heb ik zo genoemd omdat ik dat gewoon een mooie naam vond, poes Paddy heeft ook wekenlang poes/poesje geheten.
Totdat ik naar een concert van de Dubliners ging, daar zag ik Paddy, een van de zangers en voila....ik had een naam voor onze kat.
Ooit een Schnauzer gekent en die hadden ze Peer genoemd, vond het echt passen, waarom?? geen idee.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- -laura-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
Jack-Hussell
Labijna - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nog een rattenfan? Jeeej!Marsha en Daisy schreef:leuk dat er hier ook een aantal mensen zijn die ratten (of hebben gehad) wij hadden een aantal mannen, eerst gezellig 2 en daarna maar liefst 14 in een hele grote vollierehun namen waren Ozzy (vernoemd naar Ozzy Osbourne) Tumi (IJslands voor klein duimpje) Vinnie, Reginn, Odin, Onyx, Bjarki, Sparky, Dyami, Jacey, Aiden, Stitch, Marshall, Ranger, Sparrow, Furby
Leuke namen, zeg