Bedankt allemaal, ze doen het allemaal goed, Ziva en de pups. Ook onze andere honden zijn erg rustig eronder. we hebben ze gisteravond en vannacht en vanmorgen al gewoon door de kamer erbij laten lopen, Ziva vind het prima. Ze gromt een beetje als er iemand naar de pups kijkt maar komt niet van haar plek..helemaal happy met de Pack!
Ja, de twee reutjes zijn besproken, hadden twee gegadigden voor een reu, dit is perfect. En er zijn 2 teefjes besproken en aanbetaald, de derde wilde eigenlijk een reu maar ben blij dat ze nu voor de keus komt om een teef te nemen, of geen.
Ik had deze week nog een aanvraag vanuit Engeland, van Jane Hatcher, tweeling zus van Amy Hatcher..iemand ooit van gehoord??
www.amyhatcher.com and
www.doodleydogs.co.uk heel erg geschikte mensen!
Ik ben niet bang dat ik geen goede plek voor ze kan vinden, de red solid heeft mijn voorkeur, dus die blijft het langst. Er waren 6 van de 8 die achter wolfsklauwtjes hadden, die zijn net door de dierenarts verwijderd, is geen optie om die eraan te laten. Dit komt van Troy, die had dat ook. Het bruine teefje heeft dit niet, dus goed voor toekomstig fokteefje misschien. En weer een solid. Toch de beste basis voor de fokkerij!
Komen nog veel foto's deze week..fotocamera staat nu aan de oplader...
Ze doen het super goed, nu ze echt goed droog zijn en met het daglicht erbij zijn ze nog mooier..en je blijft nieuwe vlekjes ontdekken..
Fair Mate Catahoulas The Netherlands.