LongFields schreef:Mogen Tollers eigenlijk zo veel wit hebben als sommige pups hebben? Ik zie veel wit op sommige koppies, en hele witte pootjes. Heb de ballen verstand van het ras hoor, dus wie weet stel ik een hele domme vraag nu.

in nederland willen ze zo weinig mogelijk wit hebben. wat wel een diskwalificatie-fout is is een witte nekvlek. te veel wit aan de poten is niet gewild maar geen fout zoals de nekvlek.
in engeland daartegen zijn ze gek op wit, maar ook daar is een witte nekvlek not done.
en nee ik ben niet de fokker van fay, maar wel een goede bekende van de fokker. ik heb zelf 3 honden van dezelfde fokker.
en sjaak-k als je iets wil weten pb dan ff dan had je gewoon antwoord gekregen, dat geldt voor iedereen.
"En ga niet zeggen dat de fokker graag wat pricacy wil, want dan had ze het nest wat een week eerder ter wereld kwam ook niet moeten posten"
dat zijn jou woorden sjaak-k, nogmaals wat de fokker op het tollerforum wil zetten moet ze zelf weten en wat ze niet bekend wil maken respecteer dat.
natuurlijk had ik die 2 zinnetjes niet op het forum moeten zetten, maar ik was dat gespeculeer zo zat.
ellen