Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fay is drachtig! Update: Foto's pagina 6 - 21/8

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

PattyB

Re: Fay is drachtig! Update: Foto's pagina 4

Ongelezen bericht door PattyB »

smoekie schreef:
PattyB schreef:Precies. Ik heb me nog nooit ergens mee bemoeid, maar volgde dit topic wel tijdens de dracht van Fay. Ik wilde me er nu ook buiten houden, maar was wel oprecht geïnteresseerd in mams en de pups.

Nou en wat let de personen die "oprecht" geïnteresseerd zijn om een pb te sturen??

Snap dat "gemopper" niet zo hoor :denken:

Als ik echt wat van iemand wil weten omdat ik oprechte interesse ergens in heb mijn medeleven wil tonen of wat dan ook doe ik dat wel via pb :19: Niet zo moeilijk toch :wink:
Ik wacht wel gewoon af.
Mag dat ook Smoek? :19:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door smoekie »

PattyB schreef:Ik wacht wel gewoon af.
Mag dat ook Smoek? :19:

Tuurlijk mag je afwachten. Alleen als je zegt dat je oprecht geïnteresseerd was in mams en pups mag ik ook wel vragen (aan jou nu en ook aan anderen) wat het die personen dan let om een pb te sturen hoe het met fay en de pups is. :19:

Niks meer, niks minder. :ok:

.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Isis
Zeer actief
Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate

Ongelezen bericht door Isis »

smoekie schreef:
Nou en wat let de personen die "oprecht" geïnteresseerd zijn om een pb te sturen??

Snap dat "gemopper" niet zo hoor :denken:

Als ik echt wat van iemand wil weten omdat ik oprechte interesse ergens in heb mijn medeleven wil tonen of wat dan ook doe ik dat wel via pb :19: Niet zo moeilijk toch :wink:
Gemopper....eerder dat ik niet helemaal begrijp waarom een topic wordt gestart en daarna naar de afloop kan worden gegist. :scratch:
Isis
Zeer actief
Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate

Ongelezen bericht door Isis »

Maar goed,neemt natuurlijk niet weg dat ik de pups prachtig vind(het roze pupje!!) en dat ik blij ben dat het met moeder en de vijf pups goed gaat! :ok:
Syllvero

Ongelezen bericht door Syllvero »

Wat een leuke foto's :D
Jammer van het ene pupje, maar gefeliciteerd met de andere vijf.
Sepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Weimaraner

Ongelezen bericht door Sepje »

Gefeliciteerd!!! :cheer:
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Schattige foto's, nog gefeliciteerd!!
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

tollerlover schreef:iedereen zijn nieuwsgierigheid bevredigd? zien jullie nu dat er niks aan de hand is?
ellen
Ben jij zelf de fokker van Fay en dit nest? Daar lijkt het wel op. Maakt mij niet uit, maar doe niet zo idioot met bovenstaand antwoord. Daarmee bereik je namelijk niks.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

tollerlover schreef:iedereen zijn nieuwsgierigheid bevredigd? zien jullie nu dat er niks aan de hand is?
ellen
Wat een reactie... Je laat het nu zelf overkomen als een "we hebben de foto's geplaatst, dus nu vooral niet meer vragen hoor". Ik heb nooit gezegd dat er iets aan de hand is, maar ik ben het met renee eens. Er is niets mis met het "stil houden" van dingen, er is niets mis met een keizersnee zoals in het gastenboek staat of een pup die wat zwakker is (dat postte djow zelf op facebook), maar als er vervolgens ook nog een pupkoper in het gastenboek post dat ze nog niets gehoord hebben en hun pup in de 3e week van juli geboren zou worden, dan is dat toch wat vreemd, vind je niet? Op die manier krijg je dus dit soort dingen.

En ga niet zeggen dat de fokker graag wat pricacy wil, want dan had ze het nest wat een week eerder ter wereld kwam ook niet moeten posten :U: Je weet trouwens dat je met het soort reacties als bovenstaande het verhaal alleen maar erger maakt? Maakt mij verder niet uit, maar misschien iets om in je achterhoofd te houden, gratis tipje :pffff:

En nee Djow, ik verzin helemaal niets, ik lees en vraag, that's it.
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

LongFields schreef:Mogen Tollers eigenlijk zo veel wit hebben als sommige pups hebben? Ik zie veel wit op sommige koppies, en hele witte pootjes. Heb de ballen verstand van het ras hoor, dus wie weet stel ik een hele domme vraag nu. :engel:
Het hoofd weet ik niet zeker maar het wit op de poten mag niet voorbij de polsen. Die op de eerste foto zijn "te wit" zeg maar. Persoonlijk vind ik wit wel mooi, Nolan heeft erg weinig :(:
Muk schreef:
ellen
Ben jij zelf de fokker van Fay en dit nest? Daar lijkt het wel op. Maakt mij niet uit, maar doe niet zo idioot met bovenstaand antwoord. Daarmee bereik je namelijk niks.
Nee, dat is ze niet ;)
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

gefeliciteerd met de prachtige pups !!
Supernova
Zeer actief

Ongelezen bericht door Supernova »

Gefeliciteerd met de pupjes :ok: Zonde dat 1 het niet gered heeft.
Ik vind blauw en rood het leukst maar ik vind tollers met veel wit dan ook het mooist :mrgreen:
sjaak-k schreef:
ellen
Wat een reactie... Je laat het nu zelf overkomen als een "we hebben de foto's geplaatst, dus nu vooral niet meer vragen hoor". Ik heb nooit gezegd dat er iets aan de hand is, maar ik ben het met renee eens. Er is niets mis met het "stil houden" van dingen, er is niets mis met een keizersnee zoals in het gastenboek staat of een pup die wat zwakker is (dat postte djow zelf op facebook), maar als er vervolgens ook nog een pupkoper in het gastenboek post dat ze nog niets gehoord hebben en hun pup in de 3e week van juli geboren zou worden, dan is dat toch wat vreemd, vind je niet? Op die manier krijg je dus dit soort dingen.

En ga niet zeggen dat de fokker graag wat pricacy wil, want dan had ze het nest wat een week eerder ter wereld kwam ook niet moeten posten :U: Je weet trouwens dat je met het soort reacties als bovenstaande het verhaal alleen maar erger maakt? Maakt mij verder niet uit, maar misschien iets om in je achterhoofd te houden, gratis tipje :pffff:

En nee Djow, ik verzin helemaal niets, ik lees en vraag, that's it.
Jij houdt het allemaal wel strak in de gaten he? :Q:
Chihuahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 8

Ongelezen bericht door Chihuahua »

Gefeliciteerd met de pups!! Ik vind die met dat vele wit wel erg leuk!
sjaak-k
Zeer actief

Denise. schreef:Jij houdt het allemaal wel strak in de gaten he? :Q:
Nou, raad het of niet, ik heb een toller en ik lees aardig mee op diverse fora als het daar over gaat, als daar bepaalde dingen ontbreken kijk ik of ze op de site van de fokker staan, niet heel raar op zich, toch?
Afbeelding
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

sjaak-k schreef:
Nou, raad het of niet, ik heb een toller en ik lees aardig mee op diverse fora als het daar over gaat, als daar bepaalde dingen ontbreken kijk ik of ze op de site van de fokker staan, niet heel raar op zich, toch?
Tja en dan Jody smsen met een zogenaamde pupkoper .. Whaha

Dat heeft natuurlijk alles te maken met die toller die je zelf hebt
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

LongFields schreef:Mogen Tollers eigenlijk zo veel wit hebben als sommige pups hebben? Ik zie veel wit op sommige koppies, en hele witte pootjes. Heb de ballen verstand van het ras hoor, dus wie weet stel ik een hele domme vraag nu. :engel:
in nederland willen ze zo weinig mogelijk wit hebben. wat wel een diskwalificatie-fout is is een witte nekvlek. te veel wit aan de poten is niet gewild maar geen fout zoals de nekvlek.
in engeland daartegen zijn ze gek op wit, maar ook daar is een witte nekvlek not done.

en nee ik ben niet de fokker van fay, maar wel een goede bekende van de fokker. ik heb zelf 3 honden van dezelfde fokker.

en sjaak-k als je iets wil weten pb dan ff dan had je gewoon antwoord gekregen, dat geldt voor iedereen.
"En ga niet zeggen dat de fokker graag wat pricacy wil, want dan had ze het nest wat een week eerder ter wereld kwam ook niet moeten posten"
dat zijn jou woorden sjaak-k, nogmaals wat de fokker op het tollerforum wil zetten moet ze zelf weten en wat ze niet bekend wil maken respecteer dat.
natuurlijk had ik die 2 zinnetjes niet op het forum moeten zetten, maar ik was dat gespeculeer zo zat.
ellen
Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

shanty schreef:
sjaak-k schreef:

Goed, omdat jullie er om vragen, komt ie:
Afzender: familie nieuwenhuys - zaterdag, 30 juli 2011 om 16:00
hallo allemaal,
onze pup zou ook de derde week van juli geboren worden alleen wij hebben nog geen bericht gehad. de moeder van onze pup is fay. jullie hebben het de heletijd over een site maar wat is die site dan, ik dacht dat dit hun site was. zou iemand willen reageren?

groetjes de familie nieuwenhuys
Dat heb ik natuurlijk zelf verzonnen, weet ik ook wel. Ook zelf gepost in het gastenboek en daarna zelf verwijderd :mrgreen: We liegen niet allemaal de hele wereld bij elkaar, of is dat moeilijk te geloven? :19:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

sjaak-k schreef:
Heb jij een toller? :80: Dat had ik inderdaad nooit geraden :wink:
En dat je dingen leest op een forum is niet vreemd nee, maar gastenboeken uitpluizen gaat net weer een stapje verder.
Zeker omdat het geen geheim is dat jij en Jody geen vrienden zijn en dat je die informatie vervolgens in dit topic gaat gebruiken.
Je bent net iets te fanatiek met al deze informatie delen, ik vraag me dan af waarom je dat allemaal hier neer zet.
Hoop je dan dat iedereen moord en brand gaat schreeuwen of iets dergelijks?
shanty

sjaak-k schreef:
shanty schreef:
sjaak-k schreef:

hallo allemaal,
onze pup zou ook de derde week van juli geboren worden alleen wij hebben nog geen bericht gehad. de moeder van onze pup is fay. jullie hebben het de heletijd over een site maar wat is die site dan, ik dacht dat dit hun site was. zou iemand willen reageren?

Dat heb ik natuurlijk zelf verzonnen, weet ik ook wel. Ook zelf gepost in het gastenboek en daarna zelf verwijderd :mrgreen: We liegen niet allemaal de hele wereld bij elkaar, of is dat moeilijk te geloven? :19:
Daar heb ik het niet over .. Jij smst Jody over een zogenaamde pupkoper die info wil.

Volgens mij kan je gewoon bellen met de fokker en zal die heus gewoon antwoord geven op je vragen.

Jij zoekt gewoon weer wat om mee te meppen naar Jody
Supernova
Zeer actief

sjaak-k schreef:
hallo allemaal,

Heb je dat bericht nou echt opgeslagen? :eek:
sjaak-k
Zeer actief

shanty schreef: Daar heb ik het niet over .. Jij smst Jody over een zogenaamde pupkoper die info wil.

Volgens mij kan je gewoon bellen met de fokker en zal die heus gewoon antwoord geven op je vragen.

Jij zoekt gewoon weer wat om mee te meppen naar Jody
Ben je nou echt zo dom?

Dat bericht is toch van een pupkoper? Volgens mij, en ik kan best goed begrijpend lezen al zeg ik het zelf, staat er een vraag. Vragen = informatie willen, toch?

En ja, ik heb djow gesmst, wat er was met het nest van Fay en de melding dat er een pupkoper is die van niks weet en op zoek is naar info, waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Gefeliciteerd met de 5 pupjes :cheer:
Afbeelding
shanty

Nou ja dat vraag ik me eigelijk af van jou ... Waarom ga je in godsnaam berichten opslaan uit een gastenboek ?

Je bent niks meer dan een nieuwsgierig aagje daarom sms jij Jody en als ze dan niet zo reageerd als jij wil dan krijg je dit soort praktijken. Jij hoopt gewoon dat het hele forum met je mee gaat doen. Schreeuwen dat de fokker zo in in in slecht is.
Supernova
Zeer actief

sjaak-k schreef:En ja, ik heb djow gesmst, wat er was met het nest van Fay en de melding dat er een pupkoper is die van niks weet en op zoek is naar info, waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Dat is toch helemaal niet aan jou om Jody dan te smsen? Dan vraag ik mij weer af waar jij je mee bemoeit :wink:
sjaak-k
Zeer actief

Denise. schreef:
sjaak-k schreef:
Heb jij een toller? :80: Dat had ik inderdaad nooit geraden :wink:
En dat je dingen leest op een forum is niet vreemd nee, maar gastenboeken uitpluizen gaat net weer een stapje verder.
Zeker omdat het geen geheim is dat jij en Jody geen vrienden zijn en dat je die informatie vervolgens in dit topic gaat gebruiken.
Je bent net iets te fanatiek met al deze informatie delen, ik vraag me dan af waarom je dat allemaal hier neer zet.
Hoop je dan dat iedereen moord en brand gaat schreeuwen of iets dergelijks?
Oh, ik heb niks meer tegen djow hoor. En ik heb gewoon de site bekeken, daar staat het gastenboek gewoon als onderdeel in het menu. Als ik het als aanval wilde gebruiken had ik dat zaterdag wel gedaan, toen wist ik het al namelijk :wink:
Denise. schreef: Heb je dat bericht nou echt opgeslagen? :eek:
Nee, ik heb het via msn naar iemand gestuurd, en ja, msn slaat alles op ;)

En nu stop ik hiermee, ik ga koken. Djow en fokker gefeliciteerd met de pups :ok:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

sjaak-k schreef:
Nou ben ik sjaak-k niet, maar als er zoiets bij "mijn" ras zou gebeuren ben ik ook altijd nieuwsgierig en neem ik ook een kijkje op de site van de fokker. En niet om te rellen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en belangstelling. En als dan blijkt dat dingen verzwegen worden, zou ik ook mijn vraagtekens hebben. En eerlijk gezegd vind ik dit een bijzonder topic voor iemand die pups heeft. Daar mag je best wat trotser op zijn. Zeker als je er zelf een topic over opent.
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

Gefeliciteerd Jody :cheer: wat een mooi stel :I: roze en grijs vind ik erg mooi :I:

@muk nieuwsgierig ja, dat ben ik ook als het mijn 'ras' betreft. Maar om dan zo te doen 'neh'
Afbeelding
Chihuahua
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Aantal honden: 8

Ongelezen bericht door Chihuahua »

Ach, zo gaat het er toch altijd aan toe in de hondenwereld? Ben niet anders gewend hoor, als fokker moet je echt een dikke huid kweken :engel:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Gefeliciteerd Jody en fokker, het grijze pupje heeft echt een aandoenlijk snoetje :I: Houd je er zelf ook eentje aan? :mann:
Afbeelding
Supernova
Zeer actief

@ Sjaak, ik geloof toch niet helemaal dat jij deze informatie hier met alle beste bedoelingen neer zet. Je hebt duidelijk je vraagtekens bij de gang van zaken en dat is prima, maar jij bent ook niet achterlijk en je begrijpt heus wel dat dit soort berichten olie op het vuur kunnen gooien. Eet smakelijk :wink:
Muk schreef:
sjaak-k schreef:
Nou ben ik sjaak-k niet, maar als er zoiets bij "mijn" ras zou gebeuren ben ik ook altijd nieuwsgierig en neem ik ook een kijkje op de site van de fokker. En niet om te rellen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid en belangstelling. En als dan blijkt dat dingen verzwegen worden, zou ik ook mijn vraagtekens hebben. En eerlijk gezegd vind ik dit een bijzonder topic voor iemand die pups heeft. Daar mag je best wat trotser op zijn. Zeker als je er zelf een topic over opent.
Je hebt nieuwsgierig en bemoeizuchtig natuurlijk. Ik vind dit ook een bijzonder topic, maar zo'n beetje alle topics van Jody zijn bijzonder en dat ligt toch echt niet altijd alleen maar aan Jody. 1 iemand maakt geen heel topic. Ik vind het dus helemaal niet zo vreemd dat ze geen update gepost heeft, het topic loopt nu alweer wat scheef.
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”