Succes met de verdere zwangerschap

Moderator: moderatorteam
sirene schreef:Ja, nu is er geen twijfel meer over mogelijk.
Ze is trouwens onwijs hongerig. Vanaf een paar dagen na de dekkingen eigenlijk al. Bij een flink nest zou je nu wel gaan bijvoeren maar we verwachten er maar 3 of 4. Moet/zal ik toch iets meer gaan geven ?
Ze jat echt alles als ze de kans krijgt, iets wat ze anders nooit deed.
Ga je hem nou echt herplaatsen straks? Dat wordt nog lastig...... zo te lezen....sirene schreef: Tis Chupa, met 1 pvan Chupacabra (tip, niet googlen voor het slapen gaan).
Chupa is in het echt inderdaad ook heel lief. Hij is lief, zacht en superaanhankelijk. Echt onwijs knuffelig. Hij wil ook steeds opgetild worden en dan slaat ie helemaal zijn pootjes om je heen.
Het is trouwens geen doetje hoor met de andere honden. Hij is heel sociaal maar hij laat niet de kaas van zijn brood eten. Hij probeert ook de andere twee heren al wel eens uit
Even offtopic: Ik heb een docu op tv gezien van de Chupacabrasirene schreef:Tis Chupa, met 1 pwendy71 schreef:Ik vind Chuppa:![]()
![]()
, wat een geweldige hond om te zien..
Is ie ook lief in het echt Sonja?van Chupacabra (tip, niet googlen voor het slapen gaan).
Ja, groot hè ?! Ik keek naar foto's van Kori rond die tijd maar die was lang niet zo dik. Maar het lijkt ook wel door de melkklieren. Kori had tot vlak voor de bevalling hele beschaafde tietjes. Die pakketten van Elena worden nu al gigantisch.Jippie schreef: Jeeetje wat een buuuuk!!
Zitten er echt wel 3 of 4 in?! haha
Ik zou haar gewoon lekker wat meer geven hoor. Niet te overdreven, maar als ze zelf gewoon wat meer honger heeft?! Kan vast geen kwaad.
Ben echt wel heeeel benieuwd hoor!!
We denken 2 weken. Aangezien ze een week lang gedekt is weet ik het niet precies (en bij allebei de vorige nesten zei ik nog dat ik dat nooit meer zou doenBadu schreef:OMG.... wat een buik! Nog een week ongeveer hè?
sirene schreef: Chupa is in het echt inderdaad ook heel lief. Hij is lief, zacht en superaanhankelijk. Echt onwijs knuffelig. Hij wil ook steeds opgetild worden en dan slaat ie helemaal zijn pootjes om je heen.
Het is trouwens geen doetje hoor met de andere honden. Hij is heel sociaal maar hij laat niet de kaas van zijn brood eten. Hij probeert ook de andere twee heren al wel eens uit
Mja, zijn we nog wel van plan maar hij hoeft niet persé weg. Gewoon als leuke mensen zich aandienen waar het mee klikt en waar hij past. Tuurlijk is dat lastig maar ik wil straks ook wel weer een pup aanhouden en dan wordt het hier toch wel erg vol. Tot die tijd genieten we gewoon van het mannetje en hij hier. Vanmorgen werd ik wakker met een Chupa languit op zijn rug genietend op bedGa je hem nou echt herplaatsen straks? Dat wordt nog lastig...... zo te lezen....
Dank.Rosan's Sandra schreef:Even offtopic: Ik heb een docu op tv gezien van de Chupacabrasirene schreef:Tis Chupa, met 1 pwendy71 schreef:Ik vind Chuppa:![]()
![]()
, wat een geweldige hond om te zien..
Is ie ook lief in het echt Sonja?van Chupacabra (tip, niet googlen voor het slapen gaan).
![]()
Ontopic: Elena is flink gegroeid sinds de laatste foto, ziet er goed uit
Inge O schreef:oepss, wat een buik, lijkt wel een te dikke cavia op hoge poten. als er daar maar 4 inzitten worden het wel 4 héle dikke, of ze zwemmen elk in een privé-vijvertje
.
Nou dat gaat echt enorm hard hoor.YvetteJ schreef:Inge O schreef:oepss, wat een buik, lijkt wel een te dikke cavia op hoge poten. als er daar maar 4 inzitten worden het wel 4 héle dikke, of ze zwemmen elk in een privé-vijvertje
.
![]()
![]()
![]()
Ze is inderdaad flink gegroeid zeg!!
Je had daar bij Kori zeker wel heeeeeeel veel eten in gedaan om die foto zo te kunnen maken? Hier is de bak altijd in een hap leeg haha, schrokkipjesirene schreef:Ik heb dat tafeltje en de groene bak nog wel. Zal van Elena ook eens zo'n foto maken voor de leuk volgende week.
hahahaha ja dat schoot ook al door mijn hoofd toen ik de fotos zagLongFields schreef:Ze lijkt een beetje op een hangbuikzwijntje nu!![]()
Alvast heel veel succes en voorspoed voor de bevalling gewenst!
Haha, wij noemen haar steeds bolle of nijlpaardje, en oja, Barbamama.Inge O schreef:cavia, hangbuikzwijntje : het is duidelijk moeilijk om er nog een normale hond in te herkennen.
komop, elena, je mag nu hoor.
sirene schreef:Ze is nu eindelijk weer in de tuin naar de buren aan het gluren