Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Martin Gaus is een sukkel

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Re: Martin Gaus is een sukkel

Ongelezen bericht door bennie »

Hilde schreef:
Teuntje56 schreef:Kijk jij vindt dat belangrijk, heel veel mensen interresseert dat echt niet. Gaus en Milan lezen de story of dergelijke literatuur vast niet.
Nee, het zijn übermenschen! Sorry hoor, maar als hondengoeroe mag je toch echt wel weten wat Obama voor hondje heeft. Ook al boeit het je geen flikker, je bent wel een hondenkenner (naar eigen zeggen), dus mag je dat best weten. Net zoals een op en top paardenkenner best mag weten wat Bonfire voor ras was.
Maak je niet zo druk. MG weet prima wat voor hondje Obama heeft, en ook van onze eigen Koninklijke familie was hij prima op de hoogte.
Ήυs

Ongelezen bericht door Ήυs »

Hilde schreef:
Teuntje56 schreef:Kijk jij vindt dat belangrijk, heel veel mensen interresseert dat echt niet. Gaus en Milan lezen de story of dergelijke literatuur vast niet.
Nee, het zijn übermenschen! Sorry hoor, maar als hondengoeroe mag je toch echt wel weten wat Obama voor hondje heeft. Ook al boeit het je geen flikker, je bent wel een hondenkenner (naar eigen zeggen), dus mag je dat best weten. Net zoals een op en top paardenkenner best mag weten wat Bonfire voor ras was.
Wat een onzin :19: hij wist wel heel goed te vertellen wat Beatrix voor hond had en nog andere bekendheden, maar dat wordt niet gezegd hè? Nee hij wist blijkbaar niet dat Obama een labradoodle had. :80: Wát een drama!
Ήυs

Nanna schreef:
djow schreef: Nee hij wist blijkbaar niet dat Obama een labradoodle had. :80: Wát een drama!
Dat nou nóg niet tot je doorgedrongen is dat Obama helegaar geen labberdoedel heeft maar een Portugese waterhond :smile:
Misschien kun je ook eens in die Max show. Zitten blijkbaar wel meer vroeg dementen ;-)
Het is een typfout :roll: ik dacht aan labradoodle dus typte dat ipv Portugese waterhond. Wel grappig dat jij alleen kan reageren om iemand te pakken maar de andere dingen negeer je?

Krijg jij überhaupt wel eens een beurt? :roll:
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Lekker chique dames... :roos:
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

djow schreef:Het is een typfout :roll: ik dacht aan labradoodle dus typte dat ipv Portugese waterhond. Wel grappig dat jij alleen kan reageren om iemand te pakken maar de andere dingen negeer je?

Obama lijkt me nét iets meer van belang dat Koningin Beatrix. En weet je het verschil tussen een typfout, een denkfout en een spelfout? Een typfout is 'Portugese Watethond', een denkfout is 'Labradoodle' en een spelfout is 'Portuchese Waterhond'. Zo, nu heb ik weer mijn steentje bijgedragen aan het opkrikken van het nationale IQ. En de rest van je bericht ga ik maar niet op in, want dan zou ik nóg minder chique (thanks to Strega) zijn.
Afbeelding
bennie
Zeer actief
Border Collie

Ik vind Beatrix serieus een stuk interessanter dan zo'n acteur aan touwtjes.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nanna schreef:Beatrix had Border terriërs ;-) En Hans van Willigenburg een Teckel :pffff: En Gwen Stefani een Puli :cheer:
Kijk, als IK het als gewone sterveling al weet mag Gaus het zéker weten.
Of je kijkt teveel tv of leest te vaak de Weekend bij de kapper.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

chrico schreef:
Nanna schreef:
Paulala schreef:En ik kan het me zo voorstellen dat MG daar ook totaal niet in geïnteresseerd is.
Hou er dan op tv je onwetende bakkes over. :19:
:ok: dat vind ik ook. Als je iets niet weet hou dan je mond dicht ipv te blaten
Als ik het goed begrepen heb uit een eerder bericht in dit topic heeft hij zijn bakkes ook gehouden.
De presentatrice had het over de doedel.

Onbekend was of hij het niet beter wist of dat hij uit beleefdheid tegenover de mevrouw zijn bakkes hield :mrgreen:
djow schreef:Maar om nou te zeggen dat gaus een sukkel is omdat hij de mevrouw niet in de rede viel toen ze zei dat obama een labradoodle heeft vind ik echt de grootste onzin. Het was dus nog niet eens zo dat hij echt letterlijk zei dat obama een labradoodle heeft. :19: TS had beter gewoon kunnen zeggen "ik vind gaus een sukkel, gewoon omdat ik dat vind"
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Hilde schreef:
djow schreef:Het is een typfout :roll: ik dacht aan labradoodle dus typte dat ipv Portugese waterhond. Wel grappig dat jij alleen kan reageren om iemand te pakken maar de andere dingen negeer je?

Obama lijkt me nét iets meer van belang dat Koningin Beatrix. En weet je het verschil tussen een typfout, een denkfout en een spelfout? Een typfout is 'Portugese Watethond', een denkfout is 'Labradoodle' en een spelfout is 'Portuchese Waterhond'. Zo, nu heb ik weer mijn steentje bijgedragen aan het opkrikken van het nationale IQ. En de rest van je bericht ga ik maar niet op in, want dan zou ik nóg minder chique (thanks to Strega) zijn.
Dank je wel. En nog steeds zal het me worst zijn wat de huidige Amerikaanse president voor een speeltje heeft uitgekozen voor zijn kinderen, als vervanging omdat ze de komende jaren geen vader hebben.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

marion, zie ik jou op de vierde pagina nou zeggen dat je Portugezen leuk vindt omdat je Josefien kent? :scratch:
Jawel:
Marion. schreef: Ik weet dat hij een Portugees heeft, maar alleen maar omdat dat hier op het forum vermeld werd en ik Rosita wel eens zie (en ik Josefien leuk vind).
Ik zou daar uit constateren dat Fien een leuke Portugees is. :klaar:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Ήυs

bennie schreef:Ik vind Beatrix serieus een stuk interessanter dan zo'n acteur aan touwtjes.
Inderdaad, en vooral omdat het ónze koningin is.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Weet je wat het is, jullie weten niet eens hoe de kinderen van die man heten. Ook niet hoe die hond heet en sommigen weten toevallig het ras. Tjonge, wat een gedoe. Heel die Martin Gaus heeft het woord labradoodle niet eens in de mond gehad overigens. :19: Ben je als je ergens zit tegenwoordig ook al verantwoordelijk voor wat de mensen om je heen zeggen? :denken: :N: Moet je ze dan openlijk corrigeren omdat mensen anders gaan roepen dat jij dat zelf gezegd hebt? :eek:

Wat is er de laatste tijd toch aan de hand op dit forum? Alle topics verworden tot geneuzel en zijn er om elkaar of andere mensen te kakken te zetten. Martin Gaus is een sukkel, Martin Gaus is een sukkel. :lekkerpuh: Lijkt de kinderspeelplaats wel. En daarna een welles nietes over wie gelijk heeft en waarom hij wel of niet een sukkel is. Hebben jullie niks beters om over te praten?Iets wat leuk en interessant is? Want om nu pagina na pagina te gaan volplempen met waarom Martin Gaus wel of niet een sukkel is gaat wel heel erg ver. Waarom die interesse? Waarom zoveel energie steken in het wel of niet terecht een sukkel noemen? Jeetje... :denken:
Afbeelding
Ήυs

Hilde schreef:

Jammer dat je in je eigen geschreven stukje waar je mensen in verbeterd zelf TYP-fouten maakt. :F: Anders had ik je bijna serieus genomen.

Het was trouwens een typfout van mij :pffff: ik typte Portugese waterhond en ik typte er zo naast dat er labradoodle stond :19: :mrgreen:
Hilde
Zeer actief

Jawel Marc, dat weet ik wel, zijn dochters heten Malia en Sacha (laat het Sasha of Sascha zijn) en het hondje het simpelweg Bo.
Afbeelding
Ήυs

Marion. schreef:
Nanna schreef:Beatrix had Border terriërs ;-) En Hans van Willigenburg een Teckel :pffff: En Gwen Stefani een Puli :cheer:
Kijk, als IK het als gewone sterveling al weet mag Gaus het zéker weten.
Of je kijkt teveel tv of leest te vaak de Weekend bij de kapper.
:mrgreen:

Komt niet vaak voor, maar ik vind Marion erg grappig :F:
Ήυs

Hilde schreef:Jawel Marc, dat weet ik wel, zijn dochters heten Malia en Sacha (laat het Sasha of Sascha zijn) en het hondje het simpelweg Bo.
:smile:

Ik moet er zo om lachen hoe belachelijk intelligent jij jezelf voor wil doen :lol:

Is je laatste naam toevallig Google.nl? :smile:
Hilde
Zeer actief

djow schreef:Jammer dat je in je eigen geschreven stukje waar je mensen in verbeterd zelf TYP-fouten maakt. :F: Anders had ik je bijna serieus genomen.
Waar maak ik een typfout dan in dat stukje? Het is trouwens verbeterT.
Afbeelding
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Ja, zo is het wel weer mooi geweest met al het gekat en betweterige gedoe... Maakt het er echt niet leuker op en volgens mij geven nu al meerdere mensen aan er niet erg van gecharmeerd te zijn.
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Hilde
Zeer actief

djow schreef: :smile:

Ik moet er zo om lachen hoe belachelijk intelligent jij jezelf voor wil doen :lol:

Neuh, vind het gewoon algemene kennis, zit immers nog op school waar je ook dit soort dingen hoort. En kom nou, als ik Bo zou vergeten dan was ik toch wel één van de grootste idioten hier op de aardkloot :wink: Het feit dat je denkt dat ik daarvoor google moet gebruiken zegt al genoeg over jouw algemene kennis. Jaloers?
Afbeelding
Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Supernova »

Wat een topic, en dat om Martin Gaus :smile:
Hilde
Zeer actief

Denise. schreef:Wat een topic, en dat om Martin Gaus :smile:
Ah, ik heb net nog een boek van zijn dochter uit de bibliotheek geleend en die staat nu naast één van zijn boeken in m'n boekenkast. Hadden we het over hem dan? :F:
Afbeelding
Teuntje56
Zeer actief
Mijn ras(sen): Xborder collie
Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Teuntje56 »

Maar niemnd kan ontkennen dat mg zo in de belangstelling staat dat er in korte tijd al 2 topics aan hem gewijd zijn en op dit topic al 6 pagina's vol gezwets en dat na een nietszeggende openingszin. Vind ik een hele prestatie.
Ήυs

Hilde schreef:
djow schreef: :smile:

Neuh, vind het gewoon algemene kennis, zit immers nog op school waar je ook dit soort dingen hoort. En kom nou, als ik Bo zou vergeten dan was ik toch wel één van de grootste idioten hier op de aardkloot :wink: Het feit dat je denkt dat ik daarvoor google moet gebruiken zegt al genoeg over jouw algemene kennis. Jaloers?
Nee Hilde, absoluut niet jaloers. Al vraag je dat altijd, misschien wil je het graag? :idea:

Ik weet 100% zeker dat jij alles googled om maar zo interessant mogelijk over te komen. Net als dat je altijd in topics het goede antwoord geeft nét na dat iemand anders het antwoord nèt gegeven heeft ;)

En omdat het overduidelijk is dat jij je interessanter voordoet dan dat je bent zegt niets over mijn algemene kennis. Meer hoe jij over komt op het forum. Ik ben niet de enige die dit nu tegen jou zegt. Heb het al van meerdere gelezen naar jou toe, dat weet je zelf ook wel.

En als mevrouw zo slim is, kun je vast ook zelf je eigen spel foutjes opspeuren ;)
bennie
Zeer actief
Border Collie

djow schreef:
bennie schreef:Ik vind Beatrix serieus een stuk interessanter dan zo'n acteur aan touwtjes.
Inderdaad, en vooral omdat het ónze koningin is.
Precies en Martin Gaus is ónze hondenman en Cesar Millan die van hunnie :pffff: :mrgreen:
Hilde
Zeer actief

djow schreef:Nee Hilde, absoluut niet jaloers. Al vraag je dat altijd, misschien wil je het graag? :idea:

Ik weet 100% zeker dat jij alles googled om maar zo interessant mogelijk over te komen. Net als dat je altijd in topics het goede antwoord geeft nét na dat iemand anders het antwoord nèt gegeven heeft ;)

En omdat het overduidelijk is dat jij je interessanter voordoet dan dat je bent zegt niets over mijn algemene kennis. Meer hoe jij over komt op het forum. Ik ben niet de enige die dit nu tegen jou zegt. Heb het al van meerdere gelezen naar jou toe, dat weet je zelf ook wel.

En als mevrouw zo slim is, kun je vast ook zelf je eigen spel foutjes opspeuren ;)
Oh, krijg je weer dit soort discussies :roll: Ik ga er niet eens meer verder op in. Binnenkort gaan we elkaar in het echt zien en dan wil ik (jaja, uit het blote hoofd) best deze discussie met je aangaan. En ja, er zijn vást mensen die mij niet intelligent vinden, niet leuk genoeg, niet grappig genoeg en niet goed genoeg voor m'n hond. Nouja, daar leren die mensen dan maar mee leven want ik kan er niet mee zitten, die mensen hebben blijkbaar niet het vermogen verder te kijken of te lezen dan binnen de hokjes. Ik vind immers ook dat hier fijne mensen zitten en minder fijne mensen en dat heeft iedereen zo. Dat jij graag medestanders wil hebben ('Ik ben niet de enige die dit nu tegen jou zegt') is jouw goed recht maar ik weet ook zo wel een paar mensen die jou ook niet zo bijster intelligent vinden. En dan heb ik altijd nog het slappe excuus dat mijn hersens nog groeien (jaja, hóe slap), ik geen advies geef op MG scholen (wat je dus niet geheel onbevooroordeeld maakt) en ik ook de website google weet te vinden. Maar niet voor de naam van de hond van Obama, hahaha, zulke dingen onthoudt een normaal mens gewoon, wanneer die hond hetzelfde heet als je eigen hond, alleen dan iets anders geschreven. En op google had ik ook vast kunnen vinden of je Sascha schrijft, of Sasha, of Sacha. Edit: Nou Jody, ik heb even gezocht, het is Sasha.
Afbeelding
Ήυs

Hilde schreef:
djow schreef:Nee Hilde, absoluut niet jaloers. Al vraag je dat altijd, misschien wil je het graag? :idea:

Oh, krijg je weer dit soort discussies :roll: Ik ga er niet eens meer verder op in. Binnenkort gaan we elkaar in het echt zien en dan wil ik (jaja, uit het blote hoofd) best deze discussie met je aangaan. En ja, er zijn vást mensen die mij niet intelligent vinden, niet leuk genoeg, niet grappig genoeg en niet goed genoeg voor m'n hond. Nouja, daar leren die mensen dan maar mee leven want ik kan er niet mee zitten, die mensen hebben blijkbaar niet het vermogen verder te kijken of te lezen dan binnen de hokjes. Ik vind immers ook dat hier fijne mensen zitten en minder fijne mensen en dat heeft iedereen zo. Dat jij graag medestanders wil hebben ('Ik ben niet de enige die dit nu tegen jou zegt') is jouw goed recht maar ik weet ook zo wel een paar mensen die jou ook niet zo bijster intelligent vinden. En dan heb ik altijd nog het slappe excuus dat mijn hersens nog groeien (jaja, hóe slap), ik geen advies geef op MG scholen (wat je dus niet geheel onbevooroordeeld maakt) en ik ook de website google weet te vinden. Maar niet voor de naam van de hond van Obama, hahaha, zulke dingen onthoudt een normaal mens gewoon, wanneer die hond hetzelfde heet als je eigen hond, alleen dan iets anders geschreven. En op google had ik ook vast kunnen vinden of je Sascha schrijft, of Sasha, of Sacha. Edit: Nou Jody, ik heb even gezocht, het is Sasha.
Hahahhahahahaha ik lees "ik ga er niet meer op in" en daarna zie ik een enorm verhaal :smile: wat ik overigens niet gelezen heb ;) ik heb visite, heb een lekker wijntje en ga lekker de stad in ;) succes ermee meid! :ok:
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

De naam/term Labradoodle vind ik dan weer ridicuul..., lijkt me beter daar Castradoodle van te maken :engel: :mrgreen:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door _Leonie »

Badu schreef:De naam/term Labradoodle vind ik dan weer ridicuul..., lijkt me beter daar Castradoodle van te maken :engel: :mrgreen:
De nuttigste post van de 6 pagina's! :smile:
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Hilde, er is een negeerknop, hoor.
Goed ding is dat :ok:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Hilde
Zeer actief

Marjoleine schreef:Hilde, er is een negeerknop, hoor.
Goed ding is dat :ok:
Ja, je hebt gelijk, maar ik weet van mezelf dat ik die posts dan toch ga zitten openen :oeps: :oeps:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”