Hele mooie reuen..

Moderator: moderatorteam
Deed je zelf aan mee ookValerie schreef:Ik heb ooit op een chihuahua forum gezeten en daar ging het ook zo.
Ik snap niet dat jullie je door andermans SMAAK aangevallen kunnen voelen. Sorry.sjm schreef:Ik reageerde niet alleen op jou maar ook op de anderen die hier over gepost hebben.
En volgens mij zijn wij (en Tring) niet de enige die ons aangevallen zouden voelen.![]()
Oow ja die vind ik ook heel mooi.Yaikaa schreef:Dit blijft ook gewoon een prachtige meid
Helemaal leuk!!! Ben benieuwd naar de standfoto, maar zie hier ook duidelijk herkenning.Yaikaa schreef: Ik zal binnenkort even een standfoto maken van diesel.
Hij staat wat hoger op zijn poten dan Ginus.. Maar hij heeft wel heel veel gelijkenissen met z'n papa!
De laatste is wat slordig want daar was hij nog niet geplukt
** Angela ** schreef:Kijk je uit dat je niet naast je schoenen gaat lopen
Wat stoer eigenlijk, die gecoupeerde oortjes!ladybird schreef:Rode Brabancon reu.
Een nog fraaier exemplaar
Belge reu
En deze Brusselse reu laat mijn hart echt sneller kloppen.![]()
Mijn eigen honden plaatsen vind ik echt complete onzin. Voor mij zijn ze toch de mooiste en ik weet ook hun mindere punten.
Ja he, dat vind ik ook.Aimee schreef:
Wat stoer eigenlijk, die gecoupeerde oortjes!
Dit is inderdaad voor mij wel een redelijk perfecte Dalmaat om naar te kijken, als teef.heidie schreef: Namara's Ain't She Sweet (teef is op de foto 4 weken drachtig)
![]()