Die mannen zijn geen broodfokkers die je, door de verkoop te boycotten, uit de wereld kan helpen. Die mannen verdienen gigantische bedragen met vechten of door hun kampioenen te laten dekken. Dat mensen de overschot uit hun nesten koopt, zorgt er gewoon voor dat ze er minder moeten verdrinken. Pups die, in goede handen, een goede hond kunnen vormen. Gebeurt jammer genoeg veel te weinig.maart schreef:Valerie schreef:Die krijgen ze niet of ze moeten er zelf mee willen vechten. (of ze worden flink opgelicht)maart schreef:je bent heus niet de enige die in het wereldje zit. (ik zit er overigens niet in hoor, mag me niet aan denken interesse tonen in dergelijke praktijken :N: )
er zijn zat fokkers genoeg die vechten in hun kelder. overal ter wereld.
en mensen die 'er in' zitten, weten dat. Maar knijpen een oogje toe omdat ze zo graag een 'real pit' willen.
tja.
ow, dat ze ze niet krijgen, geloof ik zeker en vast. Prijsbeesten geef je niet uit handen lijkt, me toch niet voor een appel en ei.
het gaat me meer om het steunen van dergelijke handel. Als ik zou weten dat er één vecht, dan valt die handel af. Maar volgens kenners vecht het merendeel van die fokkers. Wie niet vecht, heeft dan weer geen degelijke honden zitten, dus die vallen ook af.
Dus pas ik vriendelijk voor zo een hond.
Pas op, dat ze maar vechten hoor. Zolang ze het onderling houden en geen chihuahua's van straat gaan plukken om ze te 'leren vechten' en de honden katten te vreten geven.
ow, en zeker en vast niet schijnheilig staan lopen roepen hoe wreed de stierengevechten zijn in spanje of op één of andere manier duidelijk maken dat er dierenleed op de wereld bestaat.
Als je dergelijke praktijken steunt (ook al is het maar met een flauw aftreksel) door de lijnen te onderhouden, ben je niet goed bezig.
(niets mis met afdankers opvangen overigens)
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schokkende beelden bij dr. Phil
Moderator: moderatorteam
-
LittleBoy
- Actief
Re: schokkende beelden bij dr. Phil
- laura22
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky
- Aantal honden: 2
Er is nu weer een aflevering over dierenmishandeling bij dr phil weet niet of het dezelfde is heb de vorige aflevering niet gezien.

- Turbo!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Jack Russells en 1 Engelse Springer
- Aantal honden: 4
Ik zit het nu ook te kijken volgens mij is het de herhaling van vrijdag, maar die had ik niet gezien!
Ik vind het verschrikkelijk
maar blijf toch kijken!
Ik vind het verschrikkelijk
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
voldoet wel een beetje aan het profiel.Nanna schreef:Kunnen we geen PVV stemmers heensturen als oefenmateriaaldannyvectra schreef:vaak worden de bekken nog dicht geplakt
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Jeetje volgens mij is die man een psychopaat ofzo
Hoe kun je daar nou met droge ogen beweren dat dit normaal is en legaal moet zijn. En die gillende pup
Ik kan er echt met mijn kop niet bij.
Ik kan er echt met mijn kop niet bij.
- Turbo!
- Zeer actief
Resque ink vind ik top he!
Denk dat ik dat maar in nederland ga opzetten......
- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
ik kijk nu, wat een vreselijke beelden en wat een volslagen idioot....
ik kijk nu naar de hond in de lift...die wordt echt geschopt!!!! zon klein arm beestje :'(
Pfff ik kan het niet geloven dat iemand zulke dingen doet...het is zo vreselijk maar waar helaas.
En die man.... echt wat een verstand zeg. Ik hoop dat ze op hem in kunnen praten maar denk echt dat ze tegen een muur praten.
ik kijk nu naar de hond in de lift...die wordt echt geschopt!!!! zon klein arm beestje :'(
Pfff ik kan het niet geloven dat iemand zulke dingen doet...het is zo vreselijk maar waar helaas.
En die man.... echt wat een verstand zeg. Ik hoop dat ze op hem in kunnen praten maar denk echt dat ze tegen een muur praten.

- laura22
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky
Die man in de lift zou mijn vriend niet moeten zijn
als ik er achter zou komen, sta dan niet voor mezelf in 

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Die gillende pup, door merg en been ging het, echt waar..
- Turbo!
- Zeer actief
Die net met die licht zat ik te gillen op de bank daar kan ik dus echt niet tegen!
Die drie van mij kropen meteen bij mij op schoot , want als het vrouwtje huilt he.
Die vrouw die er nu is met al die dieren. Dan moet je toch eerder ingrijpen als het zo uit de klauwen loopt.
Dan ben je wat mij betreft ook niet goed bezig zeg...................
Die drie van mij kropen meteen bij mij op schoot , want als het vrouwtje huilt he.
Die vrouw die er nu is met al die dieren. Dan moet je toch eerder ingrijpen als het zo uit de klauwen loopt.
Dan ben je wat mij betreft ook niet goed bezig zeg...................
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
geen denken aan dat ik er een roste euro cent zou aan uitgeven. Dan verdrinken ze die pup maar, haal ik wel een andere bij iemand die verstandig en liefdevol omgaat met zijn honden. Ik ga die pup even graag zien hoor, hoef niet persé één met een zielig verhaal rond om mijn 'liefde voor dieren' aan de maatschappij te tonenElieVandoorne schreef: Die mannen zijn geen broodfokkers die je, door de verkoop te boycotten, uit de wereld kan helpen. Die mannen verdienen gigantische bedragen met vechten of door hun kampioenen te laten dekken. Dat mensen de overschot uit hun nesten koopt, zorgt er gewoon voor dat ze er minder moeten verdrinken. Pups die, in goede handen, een goede hond kunnen vormen. Gebeurt jammer genoeg veel te weinig.
-
LittleBoy
- Actief
Ieder zijn 'meug' hémaart schreef:geen denken aan dat ik er een roste euro cent zou aan uitgeven. Dan verdrinken ze die pup maar, haal ik wel een andere bij iemand die verstandig en liefdevol omgaat met zijn honden. Ik ga die pup even graag zien hoor, hoef niet persé één met een zielig verhaal rond om mijn 'liefde voor dieren' aan de maatschappij te tonenElieVandoorne schreef: Die mannen zijn geen broodfokkers die je, door de verkoop te boycotten, uit de wereld kan helpen. Die mannen verdienen gigantische bedragen met vechten of door hun kampioenen te laten dekken. Dat mensen de overschot uit hun nesten koopt, zorgt er gewoon voor dat ze er minder moeten verdrinken. Pups die, in goede handen, een goede hond kunnen vormen. Gebeurt jammer genoeg veel te weinig.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nou inderdaad. En hoe meer mensen er daar een pup kopen, hoe meer die mensen blijven fokken want tja - de pups raken ze wel kwijt.maart schreef:geen denken aan dat ik er een roste euro cent zou aan uitgeven. Dan verdrinken ze die pup maar, haal ik wel een andere bij iemand die verstandig en liefdevol omgaat met zijn honden. Ik ga die pup even graag zien hoor, hoef niet persé één met een zielig verhaal rond om mijn 'liefde voor dieren' aan de maatschappij te tonenElieVandoorne schreef: Die mannen zijn geen broodfokkers die je, door de verkoop te boycotten, uit de wereld kan helpen. Die mannen verdienen gigantische bedragen met vechten of door hun kampioenen te laten dekken. Dat mensen de overschot uit hun nesten koopt, zorgt er gewoon voor dat ze er minder moeten verdrinken. Pups die, in goede handen, een goede hond kunnen vormen. Gebeurt jammer genoeg veel te weinig.
Zulke mensen houden de broodfok en dit soort dingen in stand, mede dankzij dan.
- iones
- Zeer actief
Ja he! Eens soort van Pistole paultjes... Die mannen dwingen wel respect af want je begrijpt meteen als je ze ziet dat je daar de kachel niet mee aan maakt!Turbo! schreef:Resque ink vind ik top he!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Ben eigenlijk wel geinteresseerd in het antwoord op deze vraag. Waarom is dit een eigenschap die je zou willen in je hond?Nanna schreef:Juist. En het voordeel daarvan is..?dannyvectra schreef:Het is de onverschilligheid voor pijn, die ze zulke ongeëvenaarde vechthonden maakt. Bijna elke hond vecht zolang hij maar wint, maar men heeft een uitzonderlijke hond nodig voor lang, verloren gevecht om het dan nog eens te proberen hoewel hij geen enkele kans maakt; en een goede Stafford komt terug, al is het kruipend!!!!!

- Valerie
- Zeer actief
Kun jij ook maar 1 hond aanwijzen die dit bezit dan?Lothian schreef:Ben eigenlijk wel geinteresseerd in het antwoord op deze vraag. Waarom is dit een eigenschap die je zou willen in je hond?Nanna schreef:Juist. En het voordeel daarvan is..?dannyvectra schreef:Het is de onverschilligheid voor pijn, die ze zulke ongeëvenaarde vechthonden maakt. Bijna elke hond vecht zolang hij maar wint, maar men heeft een uitzonderlijke hond nodig voor lang, verloren gevecht om het dan nog eens te proberen hoewel hij geen enkele kans maakt; en een goede Stafford komt terug, al is het kruipend!!!!!
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat antwoord kan maar door weinig mensen gegeven worden,Lothian schreef:Ben eigenlijk wel geinteresseerd in het antwoord op deze vraag. Waarom is dit een eigenschap die je zou willen in je hond?Nanna schreef:Juist. En het voordeel daarvan is..?dannyvectra schreef:Het is de onverschilligheid voor pijn, die ze zulke ongeëvenaarde vechthonden maakt. Bijna elke hond vecht zolang hij maar wint, maar men heeft een uitzonderlijke hond nodig voor lang, verloren gevecht om het dan nog eens te proberen hoewel hij geen enkele kans maakt; en een goede Stafford komt terug, al is het kruipend!!!!!
Want de enigen die echt een antwoord op die vraag kunnen geven zijn degenen die het voorrecht hebben gehad zo'n hond in hun leven te hebben.
En ik kan je op een briefje geven dat zulke mensen niets zullen schrijven in een topic op een wauwelforum als dit.
- Valerie
- Zeer actief
De enige die dit kunnen beantwoorden zijn mensen die daadwerkelijk met hun honden gevochten hebben en honden hebben die tot het uiterste zijn gegaan.Wil de hond schreef: Dat antwoord kan maar door weinig mensen gegeven worden,
Want de enigen die echt een antwoord op die vraag kunnen geven zijn degenen die het voorrecht hebben gehad zo'n hond in hun leven te hebben.
En ik kan je op een briefje geven dat zulke mensen niets zullen schrijven in een topic op een wauwelforum als dit.
De gemiddelde staffords beschikt niet over deze eigenschappen. Waarschijnlijk geen 1 meer. Het is dus ook grote onzin om hierover te praten.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Nanna schreef:Nee, want die zijn met hun vechthap natuurlijk verheven tot goddelijke supra-status en zullen zich nooit verwaardigen in contact te treden met het voetvolk.Wil de hond schreef:Dat antwoord kan maar door weinig mensen gegeven worden,
En ik kan je op een briefje geven dat zulke mensen niets zullen schrijven in een topic op een wauwelforum als dit.![]()
Of zijn ze nog analfabeet ook, zich onaantastbaar wanend in hun Vogelaarwijkje, naast hun krat pils
Ik snap niet dat je geen diplomaat bent geworden
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Lothian
- Zeer actief
Gelukkig niet. Maar waarom is een Stafford die half doodgebeten alsnog terugkruipt om verder te vechten een 'goede Stafford'? Kennelijk bestaat het niet eens, maar is het wel iets waar mensen naar streven. Waarom? Is het niet iets wat eigenlijk alleen wenselijk is als je in hondengevechten geinteresseerd bent?Valerie schreef:Kun jij ook maar 1 hond aanwijzen die dit bezit dan?Lothian schreef:Waarom is dit een eigenschap die je zou willen in je hond?dannyvectra schreef:Het is de onverschilligheid voor pijn, die ze zulke ongeëvenaarde vechthonden maakt. Bijna elke hond vecht zolang hij maar wint, maar men heeft een uitzonderlijke hond nodig voor lang, verloren gevecht om het dan nog eens te proberen hoewel hij geen enkele kans maakt; en een goede Stafford komt terug, al is het kruipend!!!!!
Edit Ben een beetje traag met mijn gequoot (3-citaten-regel is erg lastig voor me

- Valerie
- Zeer actief
Wie streeft daar nu nog naar dan?Lothian schreef:
Gelukkig niet. Maar waarom is een Stafford die half doodgebeten alsnog terugkruipt om verder te vechten een 'goede Stafford'? Kennelijk bestaat het niet eens, maar is het wel iets waar mensen naar streven. Waarom? Is het niet iets wat eigenlijk alleen wenselijk is als je in hondengevechten geinteresseerd bent?
- Lothian
- Zeer actief
Dannyvectra lijkt er aardig lyrisch van te worden, maar misschien interpreteer ik hem verkeerdValerie schreef:Wie streeft daar nu nog naar dan?Lothian schreef:
Gelukkig niet. Maar waarom is een Stafford die half doodgebeten alsnog terugkruipt om verder te vechten een 'goede Stafford'? Kennelijk bestaat het niet eens, maar is het wel iets waar mensen naar streven. Waarom? Is het niet iets wat eigenlijk alleen wenselijk is als je in hondengevechten geinteresseerd bent?

- Valerie
- Zeer actief
Die heeft gewoon een showhondje hoorLothian schreef:Dannyvectra lijkt er aardig lyrisch van te worden, maar misschien interpreteer ik hem verkeerdValerie schreef:Wie streeft daar nu nog naar dan?Lothian schreef:
- Lothian
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Lothian
- Zeer actief
Ok, gelukkigValerie schreef:Die heeft gewoon een showhondje hoor

- Lothian
- Zeer actief
Ik hoop dat die in zijn linkerhand op de beveiliging zit...Nanna schreef:

- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik stiekem niet 
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
- Lothian
- Zeer actief
Zou dat nou een lijntje poep onder zijn neus zijn? Aan zijn uitdrukking te zien wel.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
hij schiet met rechts zijn linkerklauw aan gort en daardoor schiet hij weer met rechts zijn eigen pikkie aan gort.Lothian schreef:Ik hoop dat die in zijn linkerhand op de beveiliging zit...Nanna schreef:
Jezus wat een volk zeg.
Wat je zegt ben je zelfffff