Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ik weet al wel wat opdracht is, heb alleen het plaatje nog niet gezien (moet nog gescand worden), maar vind het nu al een leuke opdracht. Die andere vind ik ook leuk en ben weer benieuwd naar ieder invulling straks! Ik heb al wat ideetjes
Wij nog steeds niet. We hebben al wel een deel, maar onze puzzelman is terug van vakantie en kwam al met goede ingevingen, dus wij gaan weer bezig met goede moed.
Ook al bezig met boter kaas en eieren: echt lachwekkend.
Nog mensen al lekker aan het oefenen op de kilometers? Wij hier al 2 weekenden. Vorig weekend 16 km gelopen. Dit weekend 12 en 18 km gelopen. (we hebben 2 nieuwe honden erbij, die kwa conditie nog even extra aandacht vragen, omdat ze hier minder dan half jaar zijn). Wij gaan dit jaar voor geen spierpijn, zodat ik 's avonds niet als een bejaarde over het veld strompel haha
Wij hebben hem ook al een poosje maar zitten nog op 1 teamlid haar reactie te wachten ze is met vakantie geweest en moet je natuurlijk ook ff de mond gunnen he...
Zal haar vanavond es ff weer bellen.
Afgelopen weekend hebben dochter en ik ook weer met de honden de nodige kilometers gelopen
Those who know don't speak....and those who speak don't know 06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... 06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... 09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy 05-07-2005 - 04-07-2017 Sita 26-03-2008 - 06-08-2018 Centho
Heb hem zondag naar Peter gestuurd en nu zitten we met z'n allen te wachten op het verlossend antwoord of het goed is
Of dat we er helemaal NAAST zitten
Spannend hoor
En boter kaas en eieren heeft hier ook al heel wat lachwekkende acties opgeleverd
Iedereen heel veel succes
Those who know don't speak....and those who speak don't know 06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... 06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... 09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy 05-07-2005 - 04-07-2017 Sita 26-03-2008 - 06-08-2018 Centho
Maartje schreef:Eeuuuhhh team.................moeten wij niet iets met boter kaas en eieren?
Dat ging jij toch doen
Mijn honden snappen alleen iets van boter kaas en eieren als ze het op mogen eten Dat kunnen ze overigens wel heel erg goed Voornamelijk ongevraagd van het aanrecht of uit een boodschappentas
voor mij is het overigens weer even onduidelijk welke hond ik meeneem. Diva zit tegen haar loopsheid aan, dus ik duim heel hard dat ze dat dit weekend word, dan is ze klaar als de dogtrail start. Anders heb ik alsnog een andere hond nodig. Bo moet eerst maar eens langs de orthopeed volgende week
Jeannettebo schreef:voor mij is het overigens weer even onduidelijk welke hond ik meeneem. Diva zit tegen haar loopsheid aan, dus ik duim heel hard dat ze dat dit weekend word, dan is ze klaar als de dogtrail start. Anders heb ik alsnog een andere hond nodig. Bo moet eerst maar eens langs de orthopeed volgende week
Is Diva zo vervelend met loopsheid dat ze niet mee zou kunnen dan? Loopse teven geen probleem (wel 2 x als laatste starten, maar ach dan kan je beide keren extra uitslapen was onze instelling vorig jaar haha)
Jeannettebo schreef:voor mij is het overigens weer even onduidelijk welke hond ik meeneem. Diva zit tegen haar loopsheid aan, dus ik duim heel hard dat ze dat dit weekend word, dan is ze klaar als de dogtrail start. Anders heb ik alsnog een andere hond nodig. Bo moet eerst maar eens langs de orthopeed volgende week
Is Diva zo vervelend met loopsheid dat ze niet mee zou kunnen dan? Loopse teven geen probleem (wel 2 x als laatste starten, maar ach dan kan je beide keren extra uitslapen was onze instelling vorig jaar haha)
Ik vind het zelf gewoon vervelend, zeker omdat we ook een jonge reu van 2 jaar in de groep hebben. Ook lopen wij vrij hard, waardoor we veel groepen inhalen, dna heeft als laatste starten ook weinig zin
Ik vind het zelf gewoon vervelend, zeker omdat we ook een jonge reu van 2 jaar in de groep hebben. Ook lopen wij vrij hard, waardoor we veel groepen inhalen, dna heeft als laatste starten ook weinig zin
Dat van die groepen inhalen is toch alleen maar mooi, extra bemoeilijken voor de achterblijvende groepen (ofwel een heleboel hijgende honden in je nek haha)
En van onze groep van 8 was er 1 teef de rest was allemaal volle reu, jonger dan 2.
Maar als ze er zelf nou echt last van heeft, nee dan is zo'n afstand niet fijn